Dit inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moslims drinken toch sowieso niet?
Oke lastquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ff een vraag.. Mag je tijdens de ramadan eigenlijk alcohol drinken 's avonds?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
.. Oh. Dat zal ik is tegen 'm zeggen dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef coban het volgende:
[..]
Oke last
Moslims mogen helemaal geen alcohol drinkendus ook niet savonds
"Moslims".quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Vaak zat moslims wel eens een biertje zien drinken, daar niet van.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik eet wel eens echt Nederlands, aardappel met een gehaktbal enz?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Rezania het volgende:
Even een vraagje aan MK: eet jij eigenlijk ook wel eens echt Nederlands?
Oke.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik eet wel eens echt Nederlands, aardappel met een gehaktbal enz?
Ja, inderdaad. Moslims die het niet zo van de regeltjes zijn. Ik ken eignelijk meer moslims die het niet doen.quote:
Met peper xD?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oke.
Ik eet wel eens poep.
ha ha ha
Ja, gekookte aardappelen, stuk vlees en groenten. Typisch Nederlands.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik eet wel eens echt Nederlands, aardappel met een gehaktbal enz?
Gekookte aardappelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gekookte aardappelen, stuk vlees en groenten. Typisch Nederlands.
Bijna alle mocro/turken jongeren bedoel jequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Moslims die het niet zo van de regeltjes zijn. Ik ken eignelijk meer moslims die het niet doen.
Ja, de jeugd is wel erg inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Bijna alle mocro/turken jongeren bedoel je?
Ja mam maakt wel eens aardappelen, gehaktbal, andijvie/brocolli en dan nog champignons ofzo ;Pquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gekookte aardappelen, stuk vlees en groenten. Typisch Nederlands.
Mijn moeder kookt dus echt nooit 'echt Nederlands.'quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Rezania het volgende:
Even een vraagje aan MK: eet jij eigenlijk ook wel eens echt Nederlands?
Kom maar onze winkels maar overnemenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt dus echt nooit 'echt Nederlands.'
Maar heel soms eet ik wel eens aardappelen + groente + vlees, als ik er zin in heb.
Dan hoef ik nooit meer die troep te eten
Ja is wel beetje droog idd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kom maar onze winkels maar overnemen [ afbeelding ] Dan hoef ik nooit meer die troep te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |