Gelukkig lig ik daar niet wakker vanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan nog. Ik geloof hem in ieder geval gewoon helemaal niet meer.
Waarschijnlijk gewoon een reltrolltje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan nog. Ik geloof hem in ieder geval gewoon helemaal niet meer.
Ik word zo moe van jou.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik smeer jelly op me boterham, dus niet zo jelly doen aub.
Dan nog is het maar een spreekwoord, wel een heel grof spreekwoord, wat je niet letterlijk moet nemen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
''tering'' ?
Jij zei volgens mij een ander woord,.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef coban het volgende:
FUCKINF KLOTEKINDEREN DOE EENS LIEF OF WILLEN JULLIE SOMS KLAPPEN VAN MIJ KRIJGEN?
Ik wil eigenlijk wel klappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef coban het volgende:
IK HERHAAL. OF WORDEN JULLIE NJ STIL?
[..]
Oke, onthoud ik voor de volgende keer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Jac0bus het volgende:
Ruzie maken doen we in DM/PM, normaal doen doen we hier
Het relletje is toch al voorbijquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef coban het volgende:
IK HERHAAL. OF WORDEN JULLIE NJ STIL?
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Jac0bus het volgende:
Ruzie maken doen we in DM/PM, normaal doen doen we hier
Dit normaal noemen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel klappen
Ok, vrede?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog is het maar een spreekwoord, wel een heel grof spreekwoord, wat je niet letterlijk moet nemen.
Ff een vraag.. Mag je tijdens de ramadan eigenlijk alcohol drinken 's avonds?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef coban het volgende:
OMG MK NECTAR EN COBAN (jezelf coban noemen_! ): DIT IS ONZE LAATSTE IFTARMAALTIJD
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef coban het volgende:
Ik ga helpen in keuken (nee niet koken anders fikkie) en laatste iftarmaaltijd eten![]()
![]()
Eetse alvast.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef coban het volgende:
Ik ga helpen in keuken (nee niet koken anders fikkie) en laatste iftarmaaltijd eten![]()
![]()
Maar jij doet lief dus je krijgt nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel klappen
succes en eet smakelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef coban het volgende:
![]()
Moslims drinken toch sowieso niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ff een vraag.. Mag je tijdens de ramadan eigenlijk alcohol drinken 's avonds?
Gastquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ff een vraag.. Mag je tijdens de ramadan eigenlijk alcohol drinken 's avonds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |