Ja, snap ik. Oke, ik ga het even lezenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vriend beukt zijn vriendin
Een na laatste post. Ik ben er wel klaar mee.
Oh, vandaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heeft yvonne er zelf ingezet, omdat het zo'n mooi plaatje was.
Het is de laatste dag van ramadan. Dan laatste keer met een speciale tijd eten.quote:
Ik ben echt moslim, kutuser.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geloof je dat echt?
Hij zit heel de tijd te trollen
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Rezania het volgende:
Ik heb Nederlands huiswerk, zal ik het maken of niet?
Ja hij is echt moslim geloof me maarquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geloof je dat echt?
Hij zit heel de tijd te trollen
Ga ergens jaloers zijn dat ik moslim ben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Yeah right en ik ben een boedhist.
Oh, nou oke !quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja hij is echt moslim geloof me maar
Ja. Inderdaad..quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef coban het volgende:
OMG MK NECTAR EN COBAN (jezelf coban noemen_! ): DIT IS ONZE LAATSTE IFTARMAALTIJD
Ik maak het nooitquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Rezania het volgende:
Ik heb Nederlands huiswerk, zal ik het maken of niet?
Wie is MK Coban ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:16 schreef Nectar het volgende:
@MK Coban
Gaan jullie nog wat speciaals eten.
Omdat het moet, doe maar niet zo rebels en maak gewoon je huiswerk.quote:
Nee. Je trollt gewoon altijd en met alles. Dus ik geloof je voor geen meter.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ga ergens jaloers zijn dat ik moslim ben.
Ik wil het eigenlijk niet maken, het is precies dezelfde theorie en toepassing als op de havo. Ik zie het nut er niet van in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |