Maja dan kun je wel rode tomaten saus erbij doen XDquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kom maar onze winkels maar overnemen [ afbeelding ] Dan hoef ik nooit meer die troep te eten
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kom maar onze winkels maar overnemen [ afbeelding ] Dan hoef ik nooit meer die troep te eten
Je bent Italiaans vergeten!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kan niet koken? Een goede Hollandse maaltijd is erg lekker! Net als Frans, Turks, Marokkaans, Duits, Engels en Spaans
Ik kook nooitquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kan niet koken? Een goede Hollandse maaltijd is erg lekker! Net als Frans, Turks, Marokkaans, Duits, Engels en Spaans
Wat dan wel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt dus echt nooit 'echt Nederlands.'
Maar heel soms eet ik wel eens aardappelen + groente + vlees, als ik er zin in heb.
Dan heb je nog nooit goeie boerenkoolstamp gehad. Boooohquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
MAAR BOERENKOOL NOOIT WAT EEN ZIEKTEVOEDSEL IS DAT
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jeweetwel, iets uit het moederland.
Voorafje: wodka. Hoofdgerecht: wodka. Nagerecht: wodka.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Voorafje: wodka. Hoofdgerecht: wodka. Nagerecht: wodka.
Als drank bij het gerecht raden ze wodka aan trouwens.
Hey heb jij de film CON AIRRRR gezien, echt een bazen film.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Denken dat Russen alleen maar wodka nemenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk etentjequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Neen deze film heb ik nog niet mogen bezichtigen mien jung.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hey heb jij de film CON AIRRRR gezien, echt een bazen film.
Haha toen ik 7 dronk ik een keer 4 flessen wodka samen met de buurman, achterwas was ik zodanig dronken dat ik een chick had gescoord van 18 jaar!quote:
Con Air met nicolas cagfe , erg bazen film, ik meen serieus, dave chappele zit er ook in en nog wat awesomness, en John Malcovich ofzo!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Neen deze film heb ik nog niet mogen bezichtigen mien jung.
Dit. Gewoon ontkennen dat Russen keihard aan de spiritus zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Denken dat Russen alleen maar wodka nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |