Ik ga hier maar niets over zeggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kip het meest veelzijdig stukkie vlees, kip
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom eigenlijk dat plaatje in de OP?
Wil jij niet vrolijk verder dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Ik vraag het me gewoon af
Vriend beukt zijn vriendinquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoi hoi. Alles goed afgelopen ivm dat verhaal van gisteren?
Nectar ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef coban het volgende:
OMG MK NECTAR EN COBAN (jezelf coban noemen_! ): DIT IS ONZE LAATSTE IFTARMAALTIJD
OMG I KNOW RIGHTquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef coban het volgende:
OMG MK NECTAR EN COBAN (jezelf coban noemen_! ): DIT IS ONZE LAATSTE IFTARMAALTIJD
Die heeft yvonne er zelf ingezet, omdat het zo'n mooi plaatje was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Ik vraag het me gewoon af
wat is datquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef coban het volgende:
Ja, snap ik. Oke, ik ga het even lezenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vriend beukt zijn vriendin
Een na laatste post. Ik ben er wel klaar mee.
Oh, vandaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heeft yvonne er zelf ingezet, omdat het zo'n mooi plaatje was.
Het is de laatste dag van ramadan. Dan laatste keer met een speciale tijd eten.quote:
Ik ben echt moslim, kutuser.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geloof je dat echt?
Hij zit heel de tijd te trollen
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Rezania het volgende:
Ik heb Nederlands huiswerk, zal ik het maken of niet?
Ja hij is echt moslim geloof me maarquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geloof je dat echt?
Hij zit heel de tijd te trollen
Ga ergens jaloers zijn dat ik moslim ben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Yeah right en ik ben een boedhist.
Oh, nou oke !quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja hij is echt moslim geloof me maar
Ja. Inderdaad..quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef coban het volgende:
Ik maak het nooitquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Rezania het volgende:
Ik heb Nederlands huiswerk, zal ik het maken of niet?
Wie is MK Coban ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:16 schreef Nectar het volgende:
@MK Coban
Gaan jullie nog wat speciaals eten.
Omdat het moet, doe maar niet zo rebels en maak gewoon je huiswerk.quote:
Nee. Je trollt gewoon altijd en met alles. Dus ik geloof je voor geen meter.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ga ergens jaloers zijn dat ik moslim ben.
Ik wil het eigenlijk niet maken, het is precies dezelfde theorie en toepassing als op de havo. Ik zie het nut er niet van in.quote:
U jelly?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee. Je trollt gewoon altijd en met alles. Dus ik geloof je voor geen meter.
FAKKING SAAARMAAA IN KOOLBLADEREN OMGOMG ZOOO LEKKAAAHquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:16 schreef Nectar het volgende:
@MK Coban
Gaan jullie nog wat speciaals eten.
Die woorden kent hij nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, doe eens even normaal en aardig.
Maakte jij vroeger dan altijd je huiswerk als een brave scholier?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat het moet, doe maar niet zo rebels en maak gewoon je huiswerk.
Ik vroeg jou niks, ga niet doodsverwensingen op sturen in DM. Aub.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, doe eens even normaal en aardig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik vroeg jou niks, ga niet doodsverwensingen op sturen DM.
Ik doe normaal en aardig, alleen jij moet geen doodsverwensingen in DM opsturen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is echt moslim, ik dm weleens met hem en dan trollt hij niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee. Je trollt gewoon altijd en met alles. Dus ik geloof je voor geen meter.
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maakte jij vroeger dan altijd je huiswerk als een brave scholier?
Heb ik zondag gegetenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
FAKKING SAAARMAAA IN KOOLBLADEREN OMGOMG ZOOO LEKKAAAH
De rest beoit me niet
Ik smeer jelly op me boterham, dus niet zo jelly doen aub.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je altijd zo raar doet? Nee, sorry.
Als iemand zegt: 'Krijg de tering.' bedoeld hij/zij dat niet letterlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik doe normaal en aardig, alleen jij moet geen doodsverwensingen in DM opsturen.
Omg da's zo lekkerrquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
FAKKING SAAARMAAA IN KOOLBLADEREN OMGOMG ZOOO LEKKAAAH
De rest beoit me niet
''tering'' ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als iemand zegt: 'Krijg de tering.' bedoeld hij/zij dat niet letterlijk.
Stop eens, alsjeblieft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik smeer jelly op me boterham, dus niet zo jelly doen aub.
Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, een grote, stinkende, bruine, harde chocoladetaart.
Dan nog. Ik geloof hem in ieder geval gewoon helemaal niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hij is echt moslim, ik dm weleens met hem en dan trollt hij niet.
Gelukkig lig ik daar niet wakker vanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan nog. Ik geloof hem in ieder geval gewoon helemaal niet meer.
Waarschijnlijk gewoon een reltrolltje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan nog. Ik geloof hem in ieder geval gewoon helemaal niet meer.
Ik word zo moe van jou.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik smeer jelly op me boterham, dus niet zo jelly doen aub.
Dan nog is het maar een spreekwoord, wel een heel grof spreekwoord, wat je niet letterlijk moet nemen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
''tering'' ?
Jij zei volgens mij een ander woord,.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef coban het volgende:
FUCKINF KLOTEKINDEREN DOE EENS LIEF OF WILLEN JULLIE SOMS KLAPPEN VAN MIJ KRIJGEN?
Ik wil eigenlijk wel klappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef coban het volgende:
IK HERHAAL. OF WORDEN JULLIE NJ STIL?
[..]
Oke, onthoud ik voor de volgende keer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Jac0bus het volgende:
Ruzie maken doen we in DM/PM, normaal doen doen we hier
Het relletje is toch al voorbijquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef coban het volgende:
IK HERHAAL. OF WORDEN JULLIE NJ STIL?
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Jac0bus het volgende:
Ruzie maken doen we in DM/PM, normaal doen doen we hier
Dit normaal noemen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel klappen
Ok, vrede?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog is het maar een spreekwoord, wel een heel grof spreekwoord, wat je niet letterlijk moet nemen.
Ff een vraag.. Mag je tijdens de ramadan eigenlijk alcohol drinken 's avonds?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef coban het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef coban het volgende:
Ik ga helpen in keuken (nee niet koken anders fikkie) en laatste iftarmaaltijd eten![]()
![]()
Eetse alvast.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef coban het volgende:
Ik ga helpen in keuken (nee niet koken anders fikkie) en laatste iftarmaaltijd eten![]()
![]()
Maar jij doet lief dus je krijgt nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel klappen
succes en eet smakelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef coban het volgende:
![]()
Moslims drinken toch sowieso niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ff een vraag.. Mag je tijdens de ramadan eigenlijk alcohol drinken 's avonds?
Gastquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
Dit inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moslims drinken toch sowieso niet?
Oke lastquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
.. Oh. Dat zal ik is tegen 'm zeggen dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef coban het volgende:
[..]
Oke last
Moslims mogen helemaal geen alcohol drinkendus ook niet savonds
"Moslims".quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Vaak zat moslims wel eens een biertje zien drinken, daar niet van.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik eet wel eens echt Nederlands, aardappel met een gehaktbal enz?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Rezania het volgende:
Even een vraagje aan MK: eet jij eigenlijk ook wel eens echt Nederlands?
Oke.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik eet wel eens echt Nederlands, aardappel met een gehaktbal enz?
Ja, inderdaad. Moslims die het niet zo van de regeltjes zijn. Ik ken eignelijk meer moslims die het niet doen.quote:
Met peper xD?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oke.
Ik eet wel eens poep.
ha ha ha
Ja, gekookte aardappelen, stuk vlees en groenten. Typisch Nederlands.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik eet wel eens echt Nederlands, aardappel met een gehaktbal enz?
Gekookte aardappelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gekookte aardappelen, stuk vlees en groenten. Typisch Nederlands.
Bijna alle mocro/turken jongeren bedoel jequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Moslims die het niet zo van de regeltjes zijn. Ik ken eignelijk meer moslims die het niet doen.
Ja, de jeugd is wel erg inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Bijna alle mocro/turken jongeren bedoel je?
Ja mam maakt wel eens aardappelen, gehaktbal, andijvie/brocolli en dan nog champignons ofzo ;Pquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gekookte aardappelen, stuk vlees en groenten. Typisch Nederlands.
Mijn moeder kookt dus echt nooit 'echt Nederlands.'quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Rezania het volgende:
Even een vraagje aan MK: eet jij eigenlijk ook wel eens echt Nederlands?
Kom maar onze winkels maar overnemenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt dus echt nooit 'echt Nederlands.'
Maar heel soms eet ik wel eens aardappelen + groente + vlees, als ik er zin in heb.
Dan hoef ik nooit meer die troep te eten
Ja is wel beetje droog idd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kom maar onze winkels maar overnemen [ afbeelding ] Dan hoef ik nooit meer die troep te eten
Maja dan kun je wel rode tomaten saus erbij doen XDquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kom maar onze winkels maar overnemen [ afbeelding ] Dan hoef ik nooit meer die troep te eten
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je bent Italiaans vergeten!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kan niet koken? Een goede Hollandse maaltijd is erg lekker! Net als Frans, Turks, Marokkaans, Duits, Engels en Spaans
Ik kook nooitquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kan niet koken? Een goede Hollandse maaltijd is erg lekker! Net als Frans, Turks, Marokkaans, Duits, Engels en Spaans
Wat dan wel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt dus echt nooit 'echt Nederlands.'
Maar heel soms eet ik wel eens aardappelen + groente + vlees, als ik er zin in heb.
Dan heb je nog nooit goeie boerenkoolstamp gehad. Boooohquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
MAAR BOERENKOOL NOOIT WAT EEN ZIEKTEVOEDSEL IS DAT
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jeweetwel, iets uit het moederland.
Voorafje: wodka. Hoofdgerecht: wodka. Nagerecht: wodka.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Voorafje: wodka. Hoofdgerecht: wodka. Nagerecht: wodka.
Als drank bij het gerecht raden ze wodka aan trouwens.
Hey heb jij de film CON AIRRRR gezien, echt een bazen film.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Denken dat Russen alleen maar wodka nemenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk etentjequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Neen deze film heb ik nog niet mogen bezichtigen mien jung.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hey heb jij de film CON AIRRRR gezien, echt een bazen film.
Haha toen ik 7 dronk ik een keer 4 flessen wodka samen met de buurman, achterwas was ik zodanig dronken dat ik een chick had gescoord van 18 jaar!quote:
Con Air met nicolas cagfe , erg bazen film, ik meen serieus, dave chappele zit er ook in en nog wat awesomness, en John Malcovich ofzo!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Neen deze film heb ik nog niet mogen bezichtigen mien jung.
Dit. Gewoon ontkennen dat Russen keihard aan de spiritus zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Denken dat Russen alleen maar wodka nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |