U jelly?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee. Je trollt gewoon altijd en met alles. Dus ik geloof je voor geen meter.
FAKKING SAAARMAAA IN KOOLBLADEREN OMGOMG ZOOO LEKKAAAHquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:16 schreef Nectar het volgende:
@MK Coban
Gaan jullie nog wat speciaals eten.
Die woorden kent hij nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, doe eens even normaal en aardig.
Maakte jij vroeger dan altijd je huiswerk als een brave scholier?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat het moet, doe maar niet zo rebels en maak gewoon je huiswerk.
Ik vroeg jou niks, ga niet doodsverwensingen op sturen in DM. Aub.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, doe eens even normaal en aardig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik vroeg jou niks, ga niet doodsverwensingen op sturen DM.
Ik doe normaal en aardig, alleen jij moet geen doodsverwensingen in DM opsturen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is echt moslim, ik dm weleens met hem en dan trollt hij niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee. Je trollt gewoon altijd en met alles. Dus ik geloof je voor geen meter.
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maakte jij vroeger dan altijd je huiswerk als een brave scholier?
Heb ik zondag gegetenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
FAKKING SAAARMAAA IN KOOLBLADEREN OMGOMG ZOOO LEKKAAAH
De rest beoit me niet
Ik smeer jelly op me boterham, dus niet zo jelly doen aub.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je altijd zo raar doet? Nee, sorry.
Als iemand zegt: 'Krijg de tering.' bedoeld hij/zij dat niet letterlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik doe normaal en aardig, alleen jij moet geen doodsverwensingen in DM opsturen.
Omg da's zo lekkerrquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
FAKKING SAAARMAAA IN KOOLBLADEREN OMGOMG ZOOO LEKKAAAH
De rest beoit me niet
''tering'' ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als iemand zegt: 'Krijg de tering.' bedoeld hij/zij dat niet letterlijk.
Stop eens, alsjeblieft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik smeer jelly op me boterham, dus niet zo jelly doen aub.
Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, een grote, stinkende, bruine, harde chocoladetaart.
Dan nog. Ik geloof hem in ieder geval gewoon helemaal niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hij is echt moslim, ik dm weleens met hem en dan trollt hij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |