Nee dat 'oh hahahah' geldt voor jou. Want hoe dom, hoe kan ik nou niet weten dat een IQ een auto is. Wist ik wel hoor.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef coban het volgende:
[..]
Nee dat 'oh hahahah' geldt voor jou. Want hoe dom, hoe kan ik nou niet weten dat een IQ een auto is. Wist ik wel hoor.
Hoi trollquote:
Mono.. dat linkje van gisteren over The Anchorman. Gisteren gedownload en gekeken. Wat een bazenfilm. Af en toe moest ik zo hard lachenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Monopoly het volgende:
Nou, geen sleutels van mijn hoeren paleisje dus vandaag
Contracten waren nog niet op orde, dus woensdag pas
Topquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoi troll
[..]
Mono.. dat linkje van gisteren over The Anchorman. Gisteren gedownload en gekeken. Wat een bazenfilm. Af en toe moest ik zo hard lachen
En daarna schop je ze finaal kapot vanwege die contracten!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Monopoly het volgende:
Nou, geen sleutels van mijn hoeren paleisje dus vandaag
Contracten waren nog niet op orde, dus woensdag pas
Will ferrel? Omg ik moet die film nu ook zienquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Anchorman is echt een hele toffe film ja
Zowat alles van Will Ferrel is hard
Inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Anchorman is echt een hele toffe film ja
Zowat alles van Will Ferrel is hard
U, meneer, bent latent homoseksueel. Just sayin'quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef Nectar het volgende:
Orlando Blueam Is ook wel een bazen acteur
Keiran Lee ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef Nectar het volgende:
Orlando Blueam Is ook wel een bazen acteur
En hij is weer terug! Jij ging toch slapen?quote:
quote:
Mensen die in 2011 nog geen vaatwasser hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:38 schreef Trollscience het volgende:
Hoi smegmanus
[..]
Je mag blij zijn dat je een vaatwasser hebt.
Dit. Ik moet hier alles met de hand doen fmlquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:38 schreef Trollscience het volgende:
Hoi smegmanus
[..]
Je mag blij zijn dat je een vaatwasser hebt.
quote:
Een halfuur maarquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hij is weer terug! Jij ging toch slapen?
Afwasquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:39 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die de afwas niet laten liggen tot het vanzelf oplost.____!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |