Omdat werk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:45 schreef coban het volgende:
[..]
Wij normaal eigenlijk ook, maar nu 20.40 omdat ramadan.
Klopt, je moet er een halve eetlepel sambal bijgooien! Dan is hij perfect!quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:46 schreef Jac0bus het volgende:
Alleen die hot saus in helegaar niet hot
I agreequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:47 schreef LompeHork het volgende:
Nog even ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Dit is bazensaus voor pasta.
Ik flikker er altijd verse pepers doorheenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, je moet er een halve eetlepel sambal bijgooien! Dan is hij perfect!
Ligt eraan. Late dienst is tot half 8. En als ik vroeg begin ben ik om half 4 al klaar. Altijd een van die twee dus.quote:
Ah zoquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ligt eraan. Late dienst is tot half 8. En als ik vroeg begin ben ik om half 4 al klaar. Altijd een van die twee dus.
quote:
Ah die, die zijn inderdaad ook wel lekker door een pastasaus! Ik prefereer wel Spaanse als het even kan, ze zijn net iets pittiger heb ik het idee (of mijn smaakpapillen zijn kapotquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik flikker er altijd verse pepers doorheenNiet spaanse pepers, die zijn best duur. Bij de C1000 koop ik altijd van die kleine pepers(Rawit heten die), zelfde prijs, VEEL meer.
Ja, mensen die later van een uitkering gaan leven zijn natuurlijk echte bazen.quote:
[standaard grap] Een Marokkaanse?[/standaard grap]quote:
Wat een TERINGHERRIE!quote:
Daar dacht ik niet aan :2quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
[standaard grap] Een Marokkaanse?[/standaard grap]
Zo hebben we die ook weer gehad voor vandaag.
Echte bazen laten hun geld werkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:00 schreef Rezania het volgende:
Ben ik weer!
[..]
Ja, mensen die later van een uitkering gaan leven zijn natuurlijk echte bazen.
Jouw mening he.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een TERINGHERRIE!Dat mensen daar vrijwillig naar luisteren.
Wtf?quote:
Kijk die post na mijn post daar dan, daar werd hij al gemaaktquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar dacht ik niet aan :2
Maar lijkt me wel geil![]()
Snap ik ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een TERINGHERRIE!Dat mensen daar vrijwillig naar luisteren.
Gast, Last Days of Humanity is ongeveer 3829347382 keer zo erg als Iniquity of Nasum, dit is niet meer luisterbaarquote:
quote:
Dit dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:16 schreef LompeHork het volgende:
Kipfilet is overrated, kip in de oven daarentegen!
Kijk even op google. Ik ga niet die groene eten, maar met koolbladeren, die zijn nog yammie-er.quote:
Heyquote:
I feel you. Echtquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hey
Ja stomik heb echt geen zin gewoon
gelijk keiveel te doen![]()
ik wil gwn vakantie
Jij moet niet klagen, ik ben al weer een week bezig met school.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hey
Ja stomik heb echt geen zin gewoon
gelijk keiveel te doen![]()
ik wil gwn vakantie
Ik dacht dat je shoarma verkeerd had getypt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:24 schreef coban het volgende:
[..]
Kijk even op google. Ik ga niet die groene eten, maar met koolbladeren, die zijn nog yammie-er.![]()
Hahah sukkelquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij moet niet klagen, ik ben al weer een week bezig met school.
[..]
Ik dacht dat je shoarma verkeerd had getypt.
Turkse nationalist, ga er dan lekker wonen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:27 schreef coban het volgende:
Soms ben ik zo blij turks te zijn healleen al voor het eten
(of klinkt dit gewoon heel slecht?
)
Shoarma is inderdaad niet te vreten, döner kebab daarentegen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:27 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah sukkel. Shoarma is niks man, ook vet lang niet gehad
Spaghetti is ook wel erg lastig jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie komt er spaghetti koken voor ons?
Ik heb geen zin om te koken
Geloof niet dat ik zei dat het lastig was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Spaghetti is ook wel erg lastig ja.
Kende je die nog nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:35 schreef coban het volgende:
Aight, thanks. Nieuw nummer erbij
@huppelmuts: ik wil wel, maar ik fik alles
Neequote:Op maandag 29 augustus 2011 18:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kende je die nog nietavicii is awesome
Ach ik beland gerust in het ziekenhuis als ik spaghetti ga makenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:35 schreef coban het volgende:
Aight, thanks. Nieuw nummer erbij
@huppelmuts: ik wil wel, maar ik fik alles
Sowieso alles met een badeend!quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had vroeger een badeendradio![]()
Dat was een bazending
Was heel informatief hoor.quote:
Maar natuurlijkquote:
Hij is toch al dood.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:52 schreef coban het volgende:
Swj pleegt zelfmoord nu. Hij kan er niet meer tegen.
ripquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:52 schreef coban het volgende:
koban!!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:52 schreef coban het volgende:
Die komen morgen pasquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:53 schreef Ezechielk het volgende:
Hoi Jim. Hoe was je eerste dag met een nieuwe lading tuig?
Bedankt voor het melden, dat waardeer ik echt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben er weer!
Maar aangezien ouders niet thuis zijn voor 2 uur () ga ik eerst flink schijten en daarna fappen
Ik ben er weer om 19:30-19:45
14-jarigequote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben er weer!
Maar aangezien ouders niet thuis zijn voor 2 uur () ga ik eerst flink schijten en daarna fappen
Okeee,quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben er weer!
Je schijt in een 25-of 40 minuten?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben er weer!
poteto potatoquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:54 schreef coban het volgende:
[..]
Heyyy! Je quote de verkeerdeik ben coban
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
S![]()
U![]()
P![]()
E![]()
R![]()
W![]()
O![]()
R![]()
M![]()
J![]()
I
M![]()
Zo dat was lang geleden
Net zoals gisteren? Oké, dan zie ik je over een half uur weer.quote:
Ja, darmpatroon is drastisch verandert door medicatie (Die ik al 3 maanden niet meer gebruikquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je schijt in een 25-of 40 minuten?
Tot zo!
Nobody gives a shit stomme user.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben er weer!
Ik wil die tomato hot sauce ook proberen mangquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je schijt in een 25-of 40 minuten?
Tot zo!
Doe eens aardig.quote:
Supermarkt, ze hebben het!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik wil die tomato hot sauce ook proberen mang
quote:
Ik weet nou niet wie van jullie twee ik een slijmbal moet noemen.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:01 schreef coban het volgende:
SwJ en ik zijn BFF. Wisten jullie dat al? Zo nee, dan weten jullie het nu.
Vreugdesdansje voor onze vriendschap:
Het enthousiasme straalt er vanafquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:01 schreef coban het volgende:
SwJ en ik zijn BFF. Wisten jullie dat al? Zo nee, dan weten jullie het nu.
Vreugdesdansje voor onze vriendschap:
Die ziet er wel lekker uit? Heb ik nooit gehad, hou wel van hot pasta sauce, waar kun je die verkrijgen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:45 schreef LompeHork het volgende:
Hmm, straks maar eens de pasta opzetten.![]()
met deze saus:
[ afbeelding ]
Ik wel. Hem.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nou niet wie van jullie twee ik een slijmbal moet noemen.
Tuurlijk, want jij ben gewoon perfect hè?quote:
enthousiasme komen somigeen mensen echt te kort vind je ook niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het enthousiasme straalt er vanaf
Reeds twee keer aan je gemeld; supermarkt. Sterkte.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:02 schreef Nectar het volgende:
[..]
Die ziet er wel lekker uit? Heb ik nooit gehad, hou wel van hot pasta sauce, waar kun je die verkrijgen?
Ja. Zat je te twijfelen dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk, want jij ben gewoon perfect hè?
Ja maar Gewoon Albert Heijn?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Reeds twee keer aan je gemeld; supermarkt. Sterkte.
Moet ik het nog zeggen of kan je het al raden?quote:
Denk je dat ik helderziend ben?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik het nog zeggen of kan je het al raden?
We hebben ze beide in du focking town jongenquote:
Ja ? Dus als je dichtsbijzijnde supermarkt een rattenhol is dan ga je daar winkelen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:06 schreef Jac0bus het volgende:
Gewoon naar de dichtstbijzijnde supermarkt gaan. Alsof de ene daadwerkelijk beter is dan de ander.
Ik ook hoor. Ik vind je echt lief. Kijk maar naar mijn PI.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben oprecht vriendelijk hoor
Laat maar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:06 schreef coban het volgende:
[..]
Denk je dat ik helderziend ben?Ik kan toch nooit weten wat je wilt gaan zeggen?
Ik moet zo hard lachen om jouw debiele antwoorden hequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja ? Dus als je dichtsbijzijnde supermarkt een rattenhol is dan ga je daar winkelen?
Ja haleu het is hier Afrika niet, rattenholen heb je hier heus niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja ? Dus als je dichtsbijzijnde supermarkt een rattenhol is dan ga je daar winkelen?
Aldi, klaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
We hebben ze beide in du focking town jongen
Jumbo heeft goedkope verlichting , alleen maar goedkope arbeirders winkelen daar.
Ik wou hem al quoten voor ninjaquote:
LINK NU!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Huh. Sanasoufi is er gewoon hoor? Ze heeft net een topic geopend.
Hmm? Wat is een narsist dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
MK heeft al antwoord gegeven, soort van.
Miss Perfect.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Die s deed ik extra hoor.
Ik maak nooit taalfouten
Ja ze hád banquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Huh. Sanasoufi is er gewoon hoor? Ze heeft net een topic geopend.
Haten op Aldi.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
Aldi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu weet ik dus dat je gewoon aan het trollen bent lol.
Waar doe jij boodschappen dan? Of doet mama die nog?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
Aldi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu weet ik dus dat je gewoon aan het trollen bent lol.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haten op Aldi.
Jij verdient klappen jij
Weer een topic over de rechtenstudie aan de Erasmus universiteit? Ik geloof echt niet dat zij rechten studeert.quote:
Mama, gast denk jij dat ik zelf boodschappen doequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:11 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Waar doe jij boodschappen dan? Of doet mama die nog?
Wij komen alleen met feiten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:11 schreef coban het volgende:
Mk en ik zijn allebei narcist volgens mij.
Maar jullie moeten wel weten dat ik het niet meen hoor
Maar wij zijn dan ook bazen he.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wij komen alleen met feiten.
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wij komen alleen met feiten.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:11 schreef coban het volgende:
Mk en ik zijn allebei narcist volgens mij.
Maar jullie moeten wel weten dat ik het niet meen hoor
Ja die ninja-quote:
Dit is spontaan de mooiste dag van mijn leven geworden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:16 schreef Spouwerranger het volgende:
HALLO [ afbeelding]afbeelding ]
Toffe emoticon of wat?
OMGquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Toffe emoticon of wat?
WADDAFAK ITS GREENquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Toffe emoticon of wat?
Dat vraag ik me van bijna elke FOK!er wel eens afquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wat jouw IQ is
eh?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat vraag ik me van bijna elke FOK!er wel eens af
Pardon?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:19 schreef coban het volgende:
[..]
Doodsverwensing. SwJ en ik zijn beste vriendjes.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja dat was een fanreactie van je.
Ik weet dat ik intelligent overkom.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee niks, volgens mij ging er iets mis maar je hebt hem al gefixedquote:
Dude, je geeft nask, zo intelligent ben je dus niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik weet dat ik intelligent overkom.
Kijk maar in wat voor ruzie ik ben terechtgekomen voor onze vriendschap.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb 'm even gequote, voor het nageslacht
[..]
Mensen die zich dom voordoen kunnen ook best intelligent zijn in het echte leven. Iedereen kan zich hier namelijk zonder pardon verschuilen achter een andere persoonlijkheidquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik weet dat ik intelligent overkom.
Wat is IQ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wat jouw IQ is
Wat? Gisteren kom ik erachter dat sWJ een leraar isquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, je geeft nask, zo intelligent ben je dus niet.![]()
Ik zie het, ik beleef het, ik laat een traantje. ....quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:23 schreef coban het volgende:
[..]
Kijk maar in wat voor ruzie ik ben terechtgekomen voor onze vriendschap.
Waarschijnlijk was SwJ dan jouw nask-leraar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Gisteren kom ik erachter dat sWJ een leraar is. En nu istie een nask-leraar
![]()
. Ik kan mijn nask-leraar nog wel herinneren. Dat was echt de grootste autistische brilnerd evah
Lijkt me sterk. Die man was echt helemaal gek. Die speelde ook zingende zaag. Echt een mafkees eerste klasquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was SwJ dan jouw nask-leraar.
Ik doe alles voor onze vriendschap.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zie het, ik beleef het, ik laat een traantje. ....
En jij gelooft nog steeds niet dat het SwJ was?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die man was echt helemaal gek. Die speelde ook zingende zaag. Echt een mafkees eerste klas
Superschattig D:quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste
Oh hahahaha nectar gekkie, ik denk dat hij ongeveer 1.70 hoog is. Waarom vraag je het eigenlijk?quote:
Eh.. verkeerde quote?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:28 schreef coban het volgende:
[..]
Oh hahahaha nectar gekkie, ik denk dat hij ongeveer 1.70 hoog is. Waarom vraag je het eigenlijk?
Wacht wacht.. Ik ga even een linkje zoeken over zingende zaag. Daar staat ook op de foto. Echt beestquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij gelooft nog steeds niet dat het SwJ was?
Nee dat 'oh hahahah' geldt voor jou. Want hoe dom, hoe kan ik nou niet weten dat een IQ een auto is. Wist ik wel hoor.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef coban het volgende:
[..]
Nee dat 'oh hahahah' geldt voor jou. Want hoe dom, hoe kan ik nou niet weten dat een IQ een auto is. Wist ik wel hoor.
Hoi trollquote:
Mono.. dat linkje van gisteren over The Anchorman. Gisteren gedownload en gekeken. Wat een bazenfilm. Af en toe moest ik zo hard lachenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Monopoly het volgende:
Nou, geen sleutels van mijn hoeren paleisje dus vandaag
Contracten waren nog niet op orde, dus woensdag pas
Topquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoi troll
[..]
Mono.. dat linkje van gisteren over The Anchorman. Gisteren gedownload en gekeken. Wat een bazenfilm. Af en toe moest ik zo hard lachen
En daarna schop je ze finaal kapot vanwege die contracten!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Monopoly het volgende:
Nou, geen sleutels van mijn hoeren paleisje dus vandaag
Contracten waren nog niet op orde, dus woensdag pas
Will ferrel? Omg ik moet die film nu ook zienquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Anchorman is echt een hele toffe film ja
Zowat alles van Will Ferrel is hard
Inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Anchorman is echt een hele toffe film ja
Zowat alles van Will Ferrel is hard
U, meneer, bent latent homoseksueel. Just sayin'quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef Nectar het volgende:
Orlando Blueam Is ook wel een bazen acteur
Keiran Lee ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef Nectar het volgende:
Orlando Blueam Is ook wel een bazen acteur
En hij is weer terug! Jij ging toch slapen?quote:
quote:
Mensen die in 2011 nog geen vaatwasser hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:38 schreef Trollscience het volgende:
Hoi smegmanus
[..]
Je mag blij zijn dat je een vaatwasser hebt.
Dit. Ik moet hier alles met de hand doen fmlquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:38 schreef Trollscience het volgende:
Hoi smegmanus
[..]
Je mag blij zijn dat je een vaatwasser hebt.
quote:
Een halfuur maarquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hij is weer terug! Jij ging toch slapen?
Afwasquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:39 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die de afwas niet laten liggen tot het vanzelf oplost.____!
"I DON"T KNOW WHAT WHE'RE YELLING ABOUT!"quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]. Ook die scene dat ze boos zijn, vanwege die beslissing om een vrouw toe te laten. VERY LOUD NOISES
Ik ook, niet perse alleen de afwas.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Ik moet hier alles met de hand doen fml
Stoere jongen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die in 2011 nog geen vaatwasser hebben
SC.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef Daaps het volgende:
Is er iets boeiends aan de gang hier, of gwoon sc?
Boeiende SCquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef Daaps het volgende:
Is er iets boeiends aan de gang hier, of gwoon sc?
OMGquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
AfwasMensen die niet van hun immense bierbuik eten
Ron Burgundy: Brick, where did you get a hand grenade?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
"I DON"T KNOW WHAT WHE'RE YELLING ABOUT!"
Brick
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef LompeHork het volgende:
I love scotch. Scotchy, scotch, scotch. Here it goes down, down into my belly...
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ron Burgundy: Brick, where did you get a hand grenade?
Brick Tamland: I don't know.
Niet iedereen hier woont nog thuis.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die in 2011 nog geen vaatwasser hebben
Inderdaad. Een echte vent heeft geen bestek nodig. En glazen ook niet. Gewoon bier meteen uit de fles en water uit de kraan. Bazenoplossing.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef coban het volgende:
[..]
OMGje brengt me op een prachtidee. Ik ga voortaan gewoon van mijn lichaam af eten
zo baas. En gewoon opstaan daarna, dan is het gelijk schoon.
Neanderthaler.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet iedereen hier woont nog thuis.
[..]
Inderdaad. Een echte vent heeft geen bestek nodig. En glazen ook niet. Gewoon bier meteen uit de fles en water uit de kraan. Bazenoplossing.
Vent?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Een echte vent heeft geen bestek nodig. En glazen ook niet. Gewoon bier meteen uit de fles en water uit de kraan. Bazenoplossing.
Dit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet
[..]
Sorry, en bazinnen natuurlijk
Bier is ook lekkerder direct uit de fles!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Gewoon je piemel laten zien, dan komt alles wel goed!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier is ook lekkerder direct uit de fles!!
Maar omdat ik vrouw ben krijg ik er veel te vaak een glas bij
De enige reden dat ik een kind heb. De afwasquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:47 schreef Daaps het volgende:
Vaatwassers..Daar is regen toch voor bedoeld?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon je piemel laten zien, dan komt alles wel goed!
Dan kan je het beter niet afwassen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:47 schreef Daaps het volgende:
Vaatwassers..Daar is regen toch voor bedoeld?
Deze man weet het.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:48 schreef aight1 het volgende:
Sowieso Pineapple Express, beste film ooit.
De deleted scenes zijn ook goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze man weet het.
Trouwens. Dit stukje van Anchorman was ook te fout
Die heb ik dan weer niet gezien. Beetje jammerquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:50 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De deleted scenes zijn ook goed
Jij vrouwmenschquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef Monopoly het volgende:
" I'm in a glass cage of emotions!!! "
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef Monopoly het volgende:
" I'm in a glass cage of emotions!!! "
[ afbeelding ]
Omgquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet gezien. Beetje jammer.
Trouwens, de i love lamp
Waarom heb jij, als vrouw zijnde, eigenlijk zo'n tetten obsessie? En je drinkt bier?quote:
Maakt het uit? Haar UIquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef Daaps het volgende:
[..]
Waarom heb jij, als vrouw zijnde, eigenlijk zo'n tetten obsessie? En je drinkt bier?
waar woon je
www.subtitleseeker.comquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef Jac0bus het volgende:
Weet iemand een goede website voor film subtitles?
I love lampquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom heeft iedereen het over een lamp?
linkjequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:01 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben er trouwens weer fulltime, was net bezig met een topic met een gigantische lap tekst.
Link naar het topic.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:01 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben er trouwens weer fulltime, was net bezig met een topic met een gigantische lap tekst.
Die gaan we even lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |