Moet ik het nog zeggen of kan je het al raden?quote:
Denk je dat ik helderziend ben?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik het nog zeggen of kan je het al raden?
We hebben ze beide in du focking town jongenquote:
Ja ? Dus als je dichtsbijzijnde supermarkt een rattenhol is dan ga je daar winkelen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:06 schreef Jac0bus het volgende:
Gewoon naar de dichtstbijzijnde supermarkt gaan. Alsof de ene daadwerkelijk beter is dan de ander.
Ik ook hoor. Ik vind je echt lief. Kijk maar naar mijn PI.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben oprecht vriendelijk hoor
Laat maar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:06 schreef coban het volgende:
[..]
Denk je dat ik helderziend ben?Ik kan toch nooit weten wat je wilt gaan zeggen?
Ik moet zo hard lachen om jouw debiele antwoorden hequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja ? Dus als je dichtsbijzijnde supermarkt een rattenhol is dan ga je daar winkelen?
Ja haleu het is hier Afrika niet, rattenholen heb je hier heus niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja ? Dus als je dichtsbijzijnde supermarkt een rattenhol is dan ga je daar winkelen?
Aldi, klaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
We hebben ze beide in du focking town jongen
Jumbo heeft goedkope verlichting , alleen maar goedkope arbeirders winkelen daar.
Ik wou hem al quoten voor ninjaquote:
LINK NU!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Huh. Sanasoufi is er gewoon hoor? Ze heeft net een topic geopend.
Hmm? Wat is een narsist dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
MK heeft al antwoord gegeven, soort van.
Miss Perfect.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Die s deed ik extra hoor.
Ik maak nooit taalfouten
Ja ze hád banquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Huh. Sanasoufi is er gewoon hoor? Ze heeft net een topic geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |