Daar dacht ik niet aan :2quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
[standaard grap] Een Marokkaanse?[/standaard grap]
Zo hebben we die ook weer gehad voor vandaag.

Echte bazen laten hun geld werkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:00 schreef Rezania het volgende:
Ben ik weer!
[..]
Ja, mensen die later van een uitkering gaan leven zijn natuurlijk echte bazen.

Jouw mening he.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een TERINGHERRIE!Dat mensen daar vrijwillig naar luisteren.

Wtf?quote:

Kijk die post na mijn post daar dan, daar werd hij al gemaaktquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar dacht ik niet aan :2
Maar lijkt me wel geil![]()

Snap ik ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een TERINGHERRIE!Dat mensen daar vrijwillig naar luisteren.
Gast, Last Days of Humanity is ongeveer 3829347382 keer zo erg als Iniquity of Nasum, dit is niet meer luisterbaarquote:
quote:

Dit dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:16 schreef LompeHork het volgende:
Kipfilet is overrated, kip in de oven daarentegen!

Kijk even op google. Ik ga niet die groene eten, maar met koolbladeren, die zijn nog yammie-er.quote:

Heyquote:

I feel you. Echtquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hey
Ja stomik heb echt geen zin gewoon
gelijk keiveel te doen![]()
ik wil gwn vakantie

Jij moet niet klagen, ik ben al weer een week bezig met school.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hey
Ja stomik heb echt geen zin gewoon
gelijk keiveel te doen![]()
ik wil gwn vakantie
Ik dacht dat je shoarma verkeerd had getypt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:24 schreef coban het volgende:
[..]
Kijk even op google. Ik ga niet die groene eten, maar met koolbladeren, die zijn nog yammie-er.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |