Ron Burgundy: Brick, where did you get a hand grenade?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
"I DON"T KNOW WHAT WHE'RE YELLING ABOUT!"
Brick
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef LompeHork het volgende:
I love scotch. Scotchy, scotch, scotch. Here it goes down, down into my belly...
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ron Burgundy: Brick, where did you get a hand grenade?
Brick Tamland: I don't know.
Niet iedereen hier woont nog thuis.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die in 2011 nog geen vaatwasser hebben
Inderdaad. Een echte vent heeft geen bestek nodig. En glazen ook niet. Gewoon bier meteen uit de fles en water uit de kraan. Bazenoplossing.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef coban het volgende:
[..]
OMGje brengt me op een prachtidee. Ik ga voortaan gewoon van mijn lichaam af eten
zo baas. En gewoon opstaan daarna, dan is het gelijk schoon.
Neanderthaler.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet iedereen hier woont nog thuis.
[..]
Inderdaad. Een echte vent heeft geen bestek nodig. En glazen ook niet. Gewoon bier meteen uit de fles en water uit de kraan. Bazenoplossing.
Vent?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Een echte vent heeft geen bestek nodig. En glazen ook niet. Gewoon bier meteen uit de fles en water uit de kraan. Bazenoplossing.
Dit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet
[..]
Sorry, en bazinnen natuurlijk
Bier is ook lekkerder direct uit de fles!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Gewoon je piemel laten zien, dan komt alles wel goed!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier is ook lekkerder direct uit de fles!!
Maar omdat ik vrouw ben krijg ik er veel te vaak een glas bij
De enige reden dat ik een kind heb. De afwasquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:47 schreef Daaps het volgende:
Vaatwassers..Daar is regen toch voor bedoeld?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon je piemel laten zien, dan komt alles wel goed!
Dan kan je het beter niet afwassen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:47 schreef Daaps het volgende:
Vaatwassers..Daar is regen toch voor bedoeld?
Deze man weet het.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:48 schreef aight1 het volgende:
Sowieso Pineapple Express, beste film ooit.
De deleted scenes zijn ook goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze man weet het.
Trouwens. Dit stukje van Anchorman was ook te fout
Die heb ik dan weer niet gezien. Beetje jammerquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:50 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De deleted scenes zijn ook goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |