Okeee,quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben er weer!
Maar aangezien ouders niet thuis zijn voor 2 uur () ga ik eerst flink schijten en daarna fappen
Ik ben er weer om 19:30-19:45
Je schijt in een 25-of 40 minuten?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben er weer!
Maar aangezien ouders niet thuis zijn voor 2 uur () ga ik eerst flink schijten en daarna fappen
poteto potatoquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:54 schreef coban het volgende:
[..]
Heyyy! Je quote de verkeerdeik ben coban
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
S![]()
U![]()
P![]()
E![]()
R![]()
W![]()
O![]()
R![]()
M![]()
J![]()
I
M![]()
Zo dat was lang geleden
Net zoals gisteren? Oké, dan zie ik je over een half uur weer.quote:
Ja, darmpatroon is drastisch verandert door medicatie (Die ik al 3 maanden niet meer gebruikquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je schijt in een 25-of 40 minuten?
Tot zo!
Nobody gives a shit stomme user.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:56 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben er weer!
Ik wil die tomato hot sauce ook proberen mangquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je schijt in een 25-of 40 minuten?
Tot zo!
Doe eens aardig.quote:
Supermarkt, ze hebben het!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik wil die tomato hot sauce ook proberen mang
quote:
Ik weet nou niet wie van jullie twee ik een slijmbal moet noemen.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:01 schreef coban het volgende:
SwJ en ik zijn BFF. Wisten jullie dat al? Zo nee, dan weten jullie het nu.
Vreugdesdansje voor onze vriendschap:
Het enthousiasme straalt er vanafquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:01 schreef coban het volgende:
SwJ en ik zijn BFF. Wisten jullie dat al? Zo nee, dan weten jullie het nu.
Vreugdesdansje voor onze vriendschap:
Die ziet er wel lekker uit? Heb ik nooit gehad, hou wel van hot pasta sauce, waar kun je die verkrijgen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:45 schreef LompeHork het volgende:
Hmm, straks maar eens de pasta opzetten.![]()
met deze saus:
[ afbeelding ]
Ik wel. Hem.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nou niet wie van jullie twee ik een slijmbal moet noemen.
Tuurlijk, want jij ben gewoon perfect hè?quote:
enthousiasme komen somigeen mensen echt te kort vind je ook niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het enthousiasme straalt er vanaf
Reeds twee keer aan je gemeld; supermarkt. Sterkte.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:02 schreef Nectar het volgende:
[..]
Die ziet er wel lekker uit? Heb ik nooit gehad, hou wel van hot pasta sauce, waar kun je die verkrijgen?
Ja. Zat je te twijfelen dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk, want jij ben gewoon perfect hè?
Ja maar Gewoon Albert Heijn?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Reeds twee keer aan je gemeld; supermarkt. Sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |