quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat is wat je moeder vannacht ook zei, toch loopt ze nu scheef.
Socios ook alweer 33 dagenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Ik zie dat het 88 dagen geleden is dat ie voor het laatste hier was. Dat is nogal een tijdje
Maakt niet uit, hij heeft geen ban.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Ik zie dat het 88 dagen geleden is dat ie voor het laatste hier was. Dat is nogal een tijdje
Ja ja, rustig maar. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij heeft geen ban.
Oh neequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Edwin is het wachtwoord van dandybleu vergeten. Zijn nieuwe accounts worden geband
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja ja, rustig maar. Je hebt gelijk.
Dankjewel voor de poll.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:52 schreef Nectar het volgende:
Poll: Hoeveel uur per dag FOK! jij?
• Minder dan 1.
• 1 tot 3 uur.
• 3 tot 6 uur.
• 6 tot 10 uur.
• 10 tot 15 uur.
• 16 tot 24 uur.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vorige week zat ik achter iemand die serieus met 30 km per uur de snelweg op wilde duiken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat van bejaarde klapjosti klopt inderdaad welen op de een of andere manier is het onmogelijk om naar links te gaan omdat iedereen 15 cm bij elkaar vandaan rijdt.
Te langquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:52 schreef Nectar het volgende:
Poll: Hoeveel uur per dag FOK! jij?
• Minder dan 1.
• 1 tot 3 uur.
• 3 tot 6 uur.
• 6 tot 10 uur.
• 10 tot 15 uur.
• 16 tot 24 uur.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Allang gedaan. Snap er nog steeds geen fuck van. Ict is zo niet voor mij weggelegd hequote:
Gr.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:54 schreef Plastic_zak het volgende:
I miss licking your pussy![]()
Maar, ik ga naar huis.
gr gr
Een zip-bestand ict noemenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:54 schreef coban het volgende:
[..]
Allang gedaan. Snap er nog steeds geen fuck van. Ict is zo niet voor mij weggelegd he.
Zit er geen readme file in met uitleg?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:54 schreef coban het volgende:
[..]
Allang gedaan. Snap er nog steeds geen fuck van. Ict is zo niet voor mij weggelegd he.
Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:54 schreef Plastic_zak het volgende:
I miss licking your pussy![]()
Maar, ik ga naar huis.
gr gr
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorige week zat ik achter iemand die serieus met 30 km per uur de snelweg op wilde duiken.
Die heb ik heel asociaal via de vluchtstrook ingehaald want het was echt niet veilig achter die bejaarde![]()
Ah, die kwam waarschijnlijk net terug van een potje zuipen als ik het zo lees. Sowieso Polen op de weg; ik heb er nog geen enkele degelijk zien rijden.quote:Oh en vorige week maandagavond een of andere pool die besloot dat hij midden op de snelweg (echt midden, 2 rijbanen gebruiken) 40 ofzo ging rijden. Ik moest vol in de ankers en ook hem via de vluchtstrook voorbij.
coban noemt alles wat buiten opstarten van de pc en internet valt, ict dus...quote:
Weet ik. Daar staat dit:quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit er geen readme file in met uitleg?
Dat heb je vaak wel bij games
quote:
Toeval?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:49 schreef Penisbaard het volgende:
Niets mis mee, de taal der Vlamingen is superieur aan wat wij Hollanders uit onze strot braken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |