Hij is ook stil jaquote:
Mijne trilt je gewoon in slaapquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:20 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn auto is te lawaaiig om in te slapen.
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:23 schreef Nectar het volgende:
De TT is denk ik wel bekend waar het na refereert.
Geen idee, zal ik wel te oud voor zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:23 schreef Nectar het volgende:
De TT is denk ik wel bekend waar het na refereert.
Welke dijk?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef Jac0bus het volgende:
Dat is de enige keer dat ik de verleiding van te hard rijden niet kon weerstaan op die dijk
Lelystad- enkhuizenquote:
Tussen Enkhuizen en Lelystad. Is de enige keer dat ik veel te hard heb geredenquote:
okeujquote:
Haha, alles mag, zolang je niet gepakt wordquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Tussen Enkhuizen en Lelystad. Is de enige keer dat ik veel te hard heb gereden
Hmm ja ik heb niet die hele dijk zo hard gereden hoor, echt maar 10 sec en toen vond ik het wel weer mooi. Waren wel perfercte omstandigheden: zonnig, 20 graden, geen auto's, windstilquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Haha, alles mag, zolang je niet gepakt word
Boete gehad of wa?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:27 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb niet die hele dijk zo hard gereden hoor, echt maar 10 sec en toen vond ik het wel weer mooi. Waren wel perfercte omstandigheden: zonnig, 20 graden, geen auto's, windstil
Mijn school heeft eindelijk een voorlopig rooster opgezet trouwensquote:
Ik was op die dijk vooral druk met toekijken hoe Ezechielk Monopoly aan het harsen was met ductapequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:27 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb niet die hele dijk zo hard gereden hoor, echt maar 10 sec en toen vond ik het wel weer mooi. Waren wel perfercte omstandigheden: zonnig, 20 graden, geen auto's, windstil
Nee nog nooit in mijn leven een boete gehad voor wat dan ook. Nog nooit met politie in aanraking geweest zelfs. Blijkbaar ben ik roomser dan de paus ofzoquote:
Stoere boy!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
Toch maar beetje geluk hebben, heb eens in 1 maand 3 boetes gehad, en ook wel eens een jaar helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |