Hij is ook stil jaquote:
Mijne trilt je gewoon in slaapquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:20 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn auto is te lawaaiig om in te slapen.
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:23 schreef Nectar het volgende:
De TT is denk ik wel bekend waar het na refereert.
Geen idee, zal ik wel te oud voor zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:23 schreef Nectar het volgende:
De TT is denk ik wel bekend waar het na refereert.
Welke dijk?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef Jac0bus het volgende:
Dat is de enige keer dat ik de verleiding van te hard rijden niet kon weerstaan op die dijk
Lelystad- enkhuizenquote:
Tussen Enkhuizen en Lelystad. Is de enige keer dat ik veel te hard heb geredenquote:
okeujquote:
Haha, alles mag, zolang je niet gepakt wordquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Tussen Enkhuizen en Lelystad. Is de enige keer dat ik veel te hard heb gereden
Hmm ja ik heb niet die hele dijk zo hard gereden hoor, echt maar 10 sec en toen vond ik het wel weer mooi. Waren wel perfercte omstandigheden: zonnig, 20 graden, geen auto's, windstilquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Haha, alles mag, zolang je niet gepakt word
Boete gehad of wa?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:27 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb niet die hele dijk zo hard gereden hoor, echt maar 10 sec en toen vond ik het wel weer mooi. Waren wel perfercte omstandigheden: zonnig, 20 graden, geen auto's, windstil
Mijn school heeft eindelijk een voorlopig rooster opgezet trouwensquote:
Ik was op die dijk vooral druk met toekijken hoe Ezechielk Monopoly aan het harsen was met ductapequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:27 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb niet die hele dijk zo hard gereden hoor, echt maar 10 sec en toen vond ik het wel weer mooi. Waren wel perfercte omstandigheden: zonnig, 20 graden, geen auto's, windstil
Nee nog nooit in mijn leven een boete gehad voor wat dan ook. Nog nooit met politie in aanraking geweest zelfs. Blijkbaar ben ik roomser dan de paus ofzoquote:
Stoere boy!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
Toch maar beetje geluk hebben, heb eens in 1 maand 3 boetes gehad, en ook wel eens een jaar helemaal niets.
Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was op die dijk vooral druk met toekijken hoe Ezechielk Monopoly aan het harsen was met ductape
AHUM wildplassen AHUMquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef Ezechielk het volgende:
Ik rijd altijd te hard. En ik ben tevens al mijn hele leven boetevrij
Kan gebeuren, ook ooit gehad, terwijl ik normaal eigenlijk helemaal geen boetes heb. Reed iets te hard op de A7, tijdens trajectcontrolemaand.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
Toch maar beetje geluk hebben, heb eens in 1 maand 3 boetes gehad, en ook wel eens een jaar helemaal niets.
Mono sliep, Ez zag ductape liggen, stuk op mono zn been geplakt en daar zat opeens geen haar meerquote:
Ja, en openbare geweldpleging en fietsen zonder licht. Maar met de auto heb ik nog nooit wat gehad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AHUM wildplassen AHUM
Hoe zit het trouwens met auto omruilen? Weet je al meer over?
Maarja ook boete voor 9 km te hard ofzo, 26 euro.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan gebeuren, ook ooit gehad, terwijl ik normaal eigenlijk helemaal geen boetes heb. Reed iets te hard op de A7, tijdens trajectcontrolemaand.
Trajectcontrole op de A7?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan gebeuren, ook ooit gehad, terwijl ik normaal eigenlijk helemaal geen boetes heb. Reed iets te hard op de A7, tijdens trajectcontrolemaand.
Rijbewijs hebben is de shitquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef coban het volgende:
Mensen die verkapt zeggen dat ze een rijbewijs hebben![]()
Jij boefjequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, en openbare geweldpleging en fietsen zonder licht. Maar met de auto heb ik nog nooit wat gehad.
Ik heb ook pas 2 jaar mn rijbewijs hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef coban het volgende:
Mensen die verkapt zeggen dat ze een rijbewijs hebben![]()
Plastic is eigenlijk een neger.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Soms rij ik zonder licht langs de politie , maar omdat ik geen licht aan heb zien ze mij niet
Ik keek gister Wegmisbruikers. Die boetes die die bromfietsers krijgen, wat een lachtertjequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maarja ook boete voor 9 km te hard ofzo, 26 euro.
Regelmatig zelfs!quote:
Comic sansquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Nectar het volgende:
Jongens welke lettertype, is echt mooi en baas?
Weet ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Rijbewijs hebben is de shit
Comic Sansquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Nectar het volgende:
Comic Sans MS.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Nectar het volgende:
Hihiquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maarja ook boete voor 9 km te hard ofzo, 26 euro.
Ja, moet je voor de grap in Juni maar eens opletten, vooral onder de bruggen (rond Purmerend en Zaandam)quote:Valt nog mee qua bedrag, dat is geloof ik het minimum, zelf reed ik 3 (!) km te hard en kreeg ongeveer hetzelfde.Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Trajectcontrole op de A7?
Gaan we dat in Zwolle ook doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Jac0bus het volgende:
Ik wil voor de lol wel eens een keer als ik politie zie gewoon zonder iets gedaan te hebben keihard wegrennen en doen alsof je net een bank hebt beroofd
Oh.. zo eentjequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef coban het volgende:
[..]
Weet ik. Ik wil oohook.
Binnenkort ben ik de nieuwe vin diesel met zijn rijtechnieken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Calibri, 11.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Nectar het volgende:
Nee, man. Is echt de beste.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
[..]??
Serieus? Of trollen jullie nu, gezien die populair was in 1996.
Het hele jaar door vanaf de afsluitdijk tot aan groningenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ja, moet je voor de grap in Juni maar eens opletten, vooral onder de bruggen (rond Purmerend en Zaandam)
Inderdaad, nog nooit meegemaakt. Anders had ik toch echt al een stapeltje acceptgiro's liggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Regelmatig zelfs!
Nog nooit meegemaakt?
Kan kloppen meestal staan ze de andere kant op, NA purm noord
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh.. zo eentje
Ik geloof er niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg raad eens wat ik aan het spelen ben allemaal? YES JILL2
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Dan ontspring ik telkens de dans, daar kom ik dagelijks langs.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ja, moet je voor de grap in Juni maar eens opletten, vooral onder de bruggen (rond Purmerend en Zaandam)
Dit of calibri. Ik moest word opstarten om te kijken welk lettertype ik altijd gebruikquote:
Klopt ook ja, moest er een paar maanden terug heen voor mijn werk, gelukkig vallen ze daar nog wel redelijk op!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het hele jaar door vanaf de afsluitdijk tot aan groningen
Ik ben ze al te vaak tegengekomen op de A7quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, nog nooit meegemaakt. Anders had ik toch echt al een stapeltje acceptgiro's liggen.
Idem, in 1 maand 4 boetes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ontspring ik telkens de dans, daar kom ik dagelijks langs.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
[..]??
Serieus? Of trollen jullie nu, gezien die populair was in 1996.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, man. Is echt de beste.
Ja, toch echt. Afgelopen vakantie met 220 over de autobahn naar Berlijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef coban het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van
Gelukkig wel ja. Het is gewoon een ideale weg om lekker door te rijden. Zeker vanaf Sneek naar de afsluitdijk. Rijdt haast geen kip en dus kan je lekker door en dan moet je vol in de ankers omdat er weer zo'n hufter staatquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt ook ja, moest er een paar maanden terug heen voor mijn werk, gelukkig vallen ze daar nog wel redelijk op!
Dat dusquote:
Vorig jaar waren wij in 10 uur in Hongarijequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, toch echt. Afgelopen vakantie met 220 over de autobahn naar Berlijn![]()
en wat is jill? Ik heb geen zin om te zoeken
Goed bezig jijquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren wij in 10 uur in Hongarije
Jill of the jungle. Uit 1992 als het goed is. Bazenspel. Eindelijk weer gevondenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, toch echt. Afgelopen vakantie met 220 over de autobahn naar Berlijn![]()
en wat is jill? Ik heb geen zin om te zoeken
Ik reed toen niet mijn auto gaat niet zo hardquote:
Schiet lekker op inderdaad, die autobahnquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren wij in 10 uur in Hongarije
Ik 2 keer. Maar toen wist ik dat ze er stonden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ze al te vaak tegengekomen op de A7
Hm, die van mij zouden wel wat hoger zijn. Tegenwoordig zit ik standaard +/- 20 boven de toegestane snelheid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, in 1 maand 4 boetes.(en dan dus allemaal van een paar km te hard
)
George gaat alleen hard als ik wind mee hebquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik reed toen niet mijn auto gaat niet zo hard
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef coban het volgende:
[..]
Wat? Toen was je nog niet eens geboren of wel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:37 schreef coban het volgende:
[..]
Jill of the jungle. Uit 1992 als het goed is. Bazenspel. Eindelijk weer gevonden
Ik rijd er gelukkig haast nooit meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik 2 keer. Maar toen wist ik dat ze er stonden.
[..]
Hm, die van mij zouden wel wat hoger zijn. Tegenwoordig zit ik standaard +/- 20 boven de toegestane snelheid.
220 dan is het klaar met de mijnequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George gaat alleen hard als ik wind mee heb
Ik doe meestal 10 ongeveer. Werd met lessen aangeleerd en ook met tellerafwijking erbij rij ik dan ongeveer de limietquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik 2 keer. Maar toen wist ik dat ze er stonden.
[..]
Hm, die van mij zouden wel wat hoger zijn. Tegenwoordig zit ik standaard +/- 20 boven de toegestane snelheid.
Valt ook wel mee, met correctie en dat soort ongein rij je dan ongeveer 10 km te hard volgens de uiteindelijke boettequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En daar heb je een account voor aangemaakt?quote:
Shit, dat is jammer (qua besturing), geluid was geloof ik niet zo heel spannend gelukkigquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef coban het volgende:
[..]
Jaaaa! Alleen stomme besturing en geen geluid
Haha nee kloptquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Toen was je nog niet eens geboren of wel?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
220 dan is het klaar met de mijne
Klopt, maar het is haast niet meer te missen in 2011 hequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shit, dat is jammer (qua besturing), geluid was geloof ik niet zo heel spannend gelukkig
dank jequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, kusje op je stoerheid.
Baasquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nee kloptmaar toen ik klein was speelde ik aaaaltijd
Nu even die wolfenstein 3d opzoeken
Als ik naar Purm ga rij ik daar te hard als ik terug ga dan vaak heel zachtquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, met correctie en dat soort ongein rij je dan ongeveer 10 km te hard volgens de uiteindelijke boette
Ik rijd meestal 130 op dat stuk.
Mail de developers; misschien willen ze nog wel een versie bouwen voor de huidige geluidskaartenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef coban het volgende:
[..]
Klopt, maar het is haast niet meer te missen in 2011 he
Wolf 3D speel ik altijd op iPatquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nee kloptmaar toen ik klein was speelde ik aaaaltijd
Nu even die wolfenstein 3d opzoeken
Bestaat dat? Op de ipad? Omggquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wolf 3D speel ik altijd op iPat
iPad is het.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wolf 3D speel ik altijd op iPat
Waarom die afwisseling?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik naar Purm ga rij ik daar te hard als ik terug ga dan vaak heel zacht
Ik snap de TT niet eens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef Trollscience het volgende:
Die TT
Ja sorry ik ben maar half aanwezig
Dat zal wel helpen denk ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:43 schreef coban het volgende:
[..]
@lompehork: maybe moet ik downloaden ipv online spelenlui he
Je mag ook wel volledig afwezig zijn hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef Trollscience het volgende:
Die TT
Ja sorry ik ben maar half aanwezig
Die van mij heet iPat.quote:
Omdat het niemand aangaat of ik online ben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom is je status verborgen ?
gr gr
Moet je dat serieus vragenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom is je status verborgen ?
gr gr
We weten toch wel dat je elke seconde online bent.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Omdat het niemand aangaat of ik online ben.
Omdat naar Purmerend toe gaan leuk is en daar weg gaan nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom die afwisseling?
[..]
Ik snap de TT niet eens.
[..]
Dat zal wel helpen denk ik
Lulkoek, ik heb ook nog schoolquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
We weten toch wel dat je elke seconde online bent.
gr gr
haha ja soberzo erg chanantquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Trollscience het volgende:
En kap eens met dat gr gr.
Uitgemolken
gr gr hoort gewoon bij FOK!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Trollscience het volgende:
Uitgemolken
Nee hou de herinnering aan Graseter levend!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Trollscience het volgende:
Uitgemolken
Okequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Trollscience het volgende:
Uitgemolken
Graseterquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hou de herinnering aan Graseter levend!!
gr gr
Dat van bejaarde klapjosti klopt inderdaad welquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat naar Purmerend toe gaan leuk is en daar weg gaan niet![]()
En omdat het op de terugweg vaak drukker is en ik op een of andere manier altijd achter een of andere bejaarde klapjosti gevangen zit die ik niet kan inhalen omdat het op de linkerbaan te druk is
Kap eens met dat gelinkdump, is irritant en niemand geeftquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Nectar het volgende:
Harry Potter
Hier wat remixes/dubsteps voor jullie:
Die is wel een baas.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hou de herinnering aan Graseter levend!!
gr gr
Kap jij eens met posten op FOK!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Trollscience het volgende:
Uitgemolken
Mobiel FOK!ken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Lulkoek, ik heb ook nog school
Zie:
Mijn Frans-boek heeft me verraden...
Dat is wat je moeder vannacht ook zei, toch loopt ze nu scheef.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kap eens met dat gelinkdump, is irritant en niemand geeft
[..]
Die is wel een baas.
Uitpakkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef coban het volgende:
Ik snap geen fuck van zipbestanden FUUUU.
Echt, ik zou je best wel kunnen negeren, als je dit soort respectloze opmerkingen voor je kon houden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat is wat je moeder vannacht ook zei, toch loopt ze nu scheef.
dandy bleu zei toi toiquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Was het niet dandybleu die met gr gr begon ?
dandybleu, wat een eindbaas was datquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
En 'toi toi toi'. En 'ha ja ha ha'.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Huilenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Echt, ik zou je best wel kunnen negeren, als je dit soort respectloze opmerkingen voor je kon houden.
Was? Hij heeft geen ban hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
dandybleu, wat een eindbaas was dat.
Makkelijker wordt het haast nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef coban het volgende:
Ik snap geen fuck van zipbestanden FUUUU.
Nieuwe naam?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:50 schreef TWP het volgende:
Dandyblue post nog steeds hoor, maar niet onder die naam.
Ik lurk hier al een jaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
dandy bleu zei toi toi
goed dat je dat weet sinds je 3 aug geregistreerd bent
Ja hij was z'n wachtwoord vergetenquote:
Oh ja klopt. Ik zie dat het 88 dagen geleden is dat ie voor het laatste hier was. Dat is nogal een tijdjequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Was? Hij heeft geen ban hoor.
forum.fok.nl/profile/user/dandybleu
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat is wat je moeder vannacht ook zei, toch loopt ze nu scheef.
Socios ook alweer 33 dagenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Ik zie dat het 88 dagen geleden is dat ie voor het laatste hier was. Dat is nogal een tijdje
Maakt niet uit, hij heeft geen ban.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Ik zie dat het 88 dagen geleden is dat ie voor het laatste hier was. Dat is nogal een tijdje
Ja ja, rustig maar. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij heeft geen ban.
Oh neequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Edwin is het wachtwoord van dandybleu vergeten. Zijn nieuwe accounts worden geband
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja ja, rustig maar. Je hebt gelijk.
Dankjewel voor de poll.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:52 schreef Nectar het volgende:
Poll: Hoeveel uur per dag FOK! jij?
• Minder dan 1.
• 1 tot 3 uur.
• 3 tot 6 uur.
• 6 tot 10 uur.
• 10 tot 15 uur.
• 16 tot 24 uur.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vorige week zat ik achter iemand die serieus met 30 km per uur de snelweg op wilde duiken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat van bejaarde klapjosti klopt inderdaad welen op de een of andere manier is het onmogelijk om naar links te gaan omdat iedereen 15 cm bij elkaar vandaan rijdt.
Te langquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:52 schreef Nectar het volgende:
Poll: Hoeveel uur per dag FOK! jij?
• Minder dan 1.
• 1 tot 3 uur.
• 3 tot 6 uur.
• 6 tot 10 uur.
• 10 tot 15 uur.
• 16 tot 24 uur.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Allang gedaan. Snap er nog steeds geen fuck van. Ict is zo niet voor mij weggelegd hequote:
Gr.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:54 schreef Plastic_zak het volgende:
I miss licking your pussy![]()
Maar, ik ga naar huis.
gr gr
Een zip-bestand ict noemenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:54 schreef coban het volgende:
[..]
Allang gedaan. Snap er nog steeds geen fuck van. Ict is zo niet voor mij weggelegd he.
Zit er geen readme file in met uitleg?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:54 schreef coban het volgende:
[..]
Allang gedaan. Snap er nog steeds geen fuck van. Ict is zo niet voor mij weggelegd he.
Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:54 schreef Plastic_zak het volgende:
I miss licking your pussy![]()
Maar, ik ga naar huis.
gr gr
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorige week zat ik achter iemand die serieus met 30 km per uur de snelweg op wilde duiken.
Die heb ik heel asociaal via de vluchtstrook ingehaald want het was echt niet veilig achter die bejaarde![]()
Ah, die kwam waarschijnlijk net terug van een potje zuipen als ik het zo lees. Sowieso Polen op de weg; ik heb er nog geen enkele degelijk zien rijden.quote:Oh en vorige week maandagavond een of andere pool die besloot dat hij midden op de snelweg (echt midden, 2 rijbanen gebruiken) 40 ofzo ging rijden. Ik moest vol in de ankers en ook hem via de vluchtstrook voorbij.
coban noemt alles wat buiten opstarten van de pc en internet valt, ict dus...quote:
Weet ik. Daar staat dit:quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit er geen readme file in met uitleg?
Dat heb je vaak wel bij games
quote:
Toeval?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:49 schreef Penisbaard het volgende:
Niets mis mee, de taal der Vlamingen is superieur aan wat wij Hollanders uit onze strot braken.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:56 schreef Trollscience het volgende:
Hmmm.
Kijk naar de LaPo van PenisBaard en vergelijk die met de LaPo van danybleu.
[..]
[..]
Toeval?
Is volgens mij zelfs illegaal. Volgens mij is de minimumsnelheid iets van 60 ofzo op de snelweg. Of je auto moet zo hard kunnen ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat denken die mensen dan, vraag ik mij altijd af? Terechte inhaalactie mijn inziens, met een kilometertje of dertig gaan invoegen is levensgevaarlijk!
[..]
Ah, die kwam waarschijnlijk net terug van een potje zuipen als ik het zo lees. Sowieso Polen op de weg; ik heb er nog geen enkele degelijk zien rijden.
Van ipods enzo begrijp ik wel alles..quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
coban noemt alles wat buiten opstarten van de pc en internet valt, ict dus...
Ja ze zal de bocht die voor de oprit zat wel eng gevonden hebben en dan is het moeilijk om vaart te maken op het rechte stukquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat denken die mensen dan, vraag ik mij altijd af? Terechte inhaalactie mijn inziens, met een kilometertje of dertig gaan invoegen is levensgevaarlijk!
[..]
Ah, die kwam waarschijnlijk net terug van een potje zuipen als ik het zo lees. Sowieso Polen op de weg; ik heb er nog geen enkele degelijk zien rijden.
70 op een snelweg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Is volgens mij zelfs illegaal. Volgens mij is de minimumsnelheid iets van 60 ofzo op de snelweg. Of je auto moet zo hard kunnen ofzo.
70 zelfs geloof ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Is volgens mij zelfs illegaal. Volgens mij is de minimumsnelheid iets van 60 ofzo op de snelweg. Of je auto moet zo hard kunnen ofzo.
70 is het op de snelwegquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Sjongejonge, dat soort mensen mogen wat mij betreft opnieuw rijlessen nemen, ze snapt toch zelf ook wel dat dat geen snelheid is om in te voegen? Wordt voor haar nog leuk als er toevallig een vrachtwagen rijdt, de remweg daarvan is een stuk langer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ze zal de bocht die voor de oprit zat wel eng gevonden hebben en dan is het moeilijk om vaart te maken op het rechte stuk![]()
Doodsangsten uitgestaan achter haar ja. En ook gewoon de hele invoegstrook gebruiken he. Dus ik MOEST wel via de vluchtstrook.
Applequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef coban het volgende:
[..]
Van ipods enzo begrijp ik wel alles..
Mogelijke theorie:quote:
Ah weer dat schoolritme?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef Rezania het volgende:
Wat is maandag toch eigenlijk een pauperdag.
Nee. Van zowel dandyblue (Edwin Emanuel Posse) en Penisbaard heb ik fimpjes gezien op Youtube en dat zijn verschillende personen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mogelijke theorie:
Penisbaard had even genoeg van posten met dandy, hij stopte voor twee weekjes. In die tijd kreeg hij een ban, dus post hij niet meer met dandybleu.
Ja ik ben paranoid.
Nee joh, lijkt mij toch niet. Anders een verdomd goede kloon (kijk even naar de manier van postenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mogelijke theorie:
Penisbaard had even genoeg van posten met dandy, hij stopte voor twee weekjes. In die tijd kreeg hij een ban, dus post hij niet meer met dandybleu.
Ja ik ben paranoid.
Ja, echt wel.quote:
Bedoel je waar de eigenaar van het Penisbaard account duidelijk zichtbaar is?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee. Van zowel dandyblue (Edwin Emanuel Posse) en Penisbaard heb ik fimpjes gezien op Youtube en dat zijn verschillende personen.
Ja kweenie manquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?
roomboterboy69quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Bedoel je waar de eigenaar van het Penisbaard account duidelijk zichtbaar is?
Ik zou op zo'n manier een andere internetpersoonlijkheid kunnen scheppen hoor. Maar dat ben ik dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, lijkt mij toch niet. Anders een verdomd goede kloon (kijk even naar de manier van posten)
Ben jij Nectar?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zou op zo'n manier een andere internetpersoonlijkheid kunnen scheppen hoor. Maar dat ben ik dan.
Het is wel duidelijk dat de filmpjes van Youtube echt van Penisbaard zijn. Die post hij onder het account Roomboterboy69 die hij ook aan zijn FOK! account had gekoppeld. De manier van praten/schrijven is precies hetzelfde als die van Penisbaard.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Bedoel je waar de eigenaar van het Penisbaard account duidelijk zichtbaar is?
Het was een bejaarde. Waarschijnlijk denkt die zelf nog dat ze nog perfect functioneert in de auto en is ze boos op haar kinderen omdat die allemaal al jaren roepen dat ze haar rijbewijs moet inleveren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
70 is het op de snelweg
[..]
Sjongejonge, dat soort mensen mogen wat mij betreft opnieuw rijlessen nemen, ze snapt toch zelf ook wel dat dat geen snelheid is om in te voegen? Wordt voor haar nog leuk als er toevallig een vrachtwagen rijdt, de remweg daarvan is een stuk langer.
Schijnt anders aardig goed te lukkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, ik heb er moeite mee mij in te leven in geestelijk gehandicapte personen
Bedoel je manier van schrijven of specifiek taalgebruik?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat de filmpjes van Youtube echt van Penisbaard zijn. Die post hij onder het account Roomboterboy69 die hij ook aan zijn FOK! account had gekoppeld. De manier van praten/schrijven is precies hetzelfde als die van Penisbaard.
Dandyblue heeft wel filmpjes waarin hij zegt dat dat zijn account is. Die kan ik zo snel niet vinden.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een bejaarde. Waarschijnlijk denkt die zelf nog dat ze nog perfect functioneert in de auto en is ze boos op haar kinderen omdat die allemaal al jaren roepen dat ze haar rijbewijs moet inleveren.
Kutmouwquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja ik ben Trollscience
De mouw komt uit de aap.
En je moet jezelf gaan gedragen als wannabemodquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef Nectar het volgende:
Trollscience naspelen is nogal lastig, gezien je dan moet kiezen voor het type: ''Zwaar autistisch met geen vrienden in real''
OV chipkaart aanschaffen en met de bus gaan bedoel jequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]dit verklaard echt alles, die mensen moeten gewoon lekker binnendoorweggetjes nemen
![]()
[..]
Kutmouw
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef Nectar het volgende:
Trollscience naspelen is nogal lastig, gezien je dan moet kiezen voor het type: ''Zwaar autistisch met geen vrienden in real''
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je moet jezelf gaan gedragen als wannabemod
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga een boek bestellen.
[ afbeelding ]
Dat is ook een optie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OV chipkaart aanschaffen en met de bus gaan bedoel je
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige optie miquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier een filmpje van dandyblue (Edwin):quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Bedoel je manier van schrijven of specifiek taalgebruik?
Hmmm.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Hier een filmpje van dandyblue (Edwin):
Hij zegt dus dat dandyblue zijn 'naam' is.
En dit filmpje is van Penisbaard:
Dus wel duidelijk een andere persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2011 17:10:58 ]
Dat filmpje van Penisbaard wtfquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Hier een filmpje van dandyblue (Edwin):
Hij zegt dus dat dandyblue zijn 'naam' is.
En dit filmpje is van Penisbaard:
Dus wel duidelijk een andere persoon.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hmmm.
De stemmen klinken inderdaad anders, maar, Penisbaard kennende, heeft hij die video mogelijk niet gestolen?Dat zou natuurlijk kunnen maar dat lijkt me wel heel erg onwaarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Onwaarschijnlijk? De meeste FOK!kers rippen video's van anderen hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk kunnen maar dat lijkt me wel heel erg onwaarschijnlijk.
"Het is nu 6 maanden later en ik heb een neppe citroen gevonden. Het is geen echte daarom is het een neppe. Kijk maar hij is van plastic."quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat filmpje van Penisbaard wtf. Tostitutorial
Maar denk je dan dat Penisbaard de video's van dandyblue heeft gestolen? Of anders? Want volgens mij logica kunnen het nooit dezelfde personen zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk? De meeste FOK!kers rippen video's van anderen hoor.
Ja die gast is wel baas in zijn filmpjes, alleen op het forum is ie een aparte vogel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:14 schreef TWP het volgende:
[..]
"Het is nu 6 maanden later en ik heb een neppe citroen gevonden. Het is geen echte daarom is het een neppe. Kijk maar hij is van plastic."
WTFWel een koning.
Panerkoek.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:15 schreef Patje1987 het volgende:
Hadden jullie nog nooit pannenkoek op kat gezien?
Jawel. Ook wel een mooie docu.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:15 schreef Patje1987 het volgende:
Jawel, en de bloopers..quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:15 schreef Patje1987 het volgende:
Hallonquote:
Nee, van een derde persoon.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:15 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar denk je dan dat Penisbaard de video's van dandyblue heeft gestolen? Of anders? Want volgens mij logica kunnen het nooit dezelfde personen zijn.
Da's ook voor het eerst.quote:
Wat, dat ze wat terug zeggen?quote:
Dit is inderdaad niet bewerkt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:13 schreef Nectar het volgende:
Er bestaat ook technologie waarmee je stemmen kunt ''photoshoppen'' dus ja kan wel dat hij ze beide is alleen denk het nie egt hoor.
Dat ze wat terug zeggen na de eerste keer, ja.quote:
Ahwquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat ze wat terug zeggen na de eerste keer, ja.
Heb je nu ook trek in citroen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:18 schreef Dalando het volgende:
Ik lurkte al een minuut en zag een filmpje langskomen van een tosti-ijzer met een tosti erin, nu heb ik weer honger.
Je wist niet hoe je een tosti moest maken? Wat deed je dan de hele tijd in de keuken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:16 schreef coban het volgende:
Nu weet ik eindelijk hoe je een tosti kan maken.
Je zoekt er gewoon te veel achter. Waarom zou een persoon zo veel moeite doen voor het in stant houden van twee kloons?quote:
SUPER VEEL PLEZIER GEWENST.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:20 schreef Spouwerranger het volgende:
Nou, ik ga boodschapjes machen. Tot vanavond
Inderdaad destijds toen ik dat zag moest ik er zo om lachenquote:
Ja, je hebt gelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Je zoekt er gewoon te veel achter. Waarom zou een persoon zo veel moeite doen voor het in stant houden van twee kloons?
Dat is dutchmantrainserie, dat is hij niet zelf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk
Die videos van PB
Ik snap dat hij dat niet zelf is, maar dan nogquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is dutchmantrainserie, dat is hij niet zelf.
Dit is hij niet zelf. Check even die prachtige filmpjes van dutchtrainmanserie22.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk
Die videos van PB
Dat is noord-assens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:24 schreef TWP het volgende:
Inclusief Gerard233 groet. "Nou dat was het wel, doe-oe."
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je wist niet hoe je een tosti moest maken? Wat deed je dan de hele tijd in de keuken?
enige schult dikke bultquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Helaas zonde van Toon Naus een pionier.
Misschien iets eerder, maar tegen die tijd zit ik inderdaad pas aan tafelquote:
Wij normaal eigenlijk ook, maar nu 20.40 omdat ramadan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Misschien iets eerder, maar tegen die tijd zit ik inderdaad pas aan tafel
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:45 schreef LompeHork het volgende:
Hmm, straks maar eens de pasta opzetten.![]()
met deze saus:
[ afbeelding ]
met deze saus:
[ afbeelding ]
met deze saus:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |