Bedoel je manier van schrijven of specifiek taalgebruik?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat de filmpjes van Youtube echt van Penisbaard zijn. Die post hij onder het account Roomboterboy69 die hij ook aan zijn FOK! account had gekoppeld. De manier van praten/schrijven is precies hetzelfde als die van Penisbaard.
Dandyblue heeft wel filmpjes waarin hij zegt dat dat zijn account is. Die kan ik zo snel niet vinden.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een bejaarde. Waarschijnlijk denkt die zelf nog dat ze nog perfect functioneert in de auto en is ze boos op haar kinderen omdat die allemaal al jaren roepen dat ze haar rijbewijs moet inleveren.
Kutmouwquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja ik ben Trollscience
De mouw komt uit de aap.
En je moet jezelf gaan gedragen als wannabemodquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef Nectar het volgende:
Trollscience naspelen is nogal lastig, gezien je dan moet kiezen voor het type: ''Zwaar autistisch met geen vrienden in real''
OV chipkaart aanschaffen en met de bus gaan bedoel jequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]dit verklaard echt alles, die mensen moeten gewoon lekker binnendoorweggetjes nemen
![]()
[..]
Kutmouw
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef Nectar het volgende:
Trollscience naspelen is nogal lastig, gezien je dan moet kiezen voor het type: ''Zwaar autistisch met geen vrienden in real''
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je moet jezelf gaan gedragen als wannabemod
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga een boek bestellen.
[ afbeelding ]
Dat is ook een optie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OV chipkaart aanschaffen en met de bus gaan bedoel je
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige optie miquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier een filmpje van dandyblue (Edwin):quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Bedoel je manier van schrijven of specifiek taalgebruik?
Hmmm.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Hier een filmpje van dandyblue (Edwin):
Hij zegt dus dat dandyblue zijn 'naam' is.
En dit filmpje is van Penisbaard:
Dus wel duidelijk een andere persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2011 17:10:58 ]
Dat filmpje van Penisbaard wtfquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Hier een filmpje van dandyblue (Edwin):
Hij zegt dus dat dandyblue zijn 'naam' is.
En dit filmpje is van Penisbaard:
Dus wel duidelijk een andere persoon.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hmmm.
De stemmen klinken inderdaad anders, maar, Penisbaard kennende, heeft hij die video mogelijk niet gestolen?Dat zou natuurlijk kunnen maar dat lijkt me wel heel erg onwaarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Onwaarschijnlijk? De meeste FOK!kers rippen video's van anderen hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk kunnen maar dat lijkt me wel heel erg onwaarschijnlijk.
"Het is nu 6 maanden later en ik heb een neppe citroen gevonden. Het is geen echte daarom is het een neppe. Kijk maar hij is van plastic."quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat filmpje van Penisbaard wtf. Tostitutorial
Maar denk je dan dat Penisbaard de video's van dandyblue heeft gestolen? Of anders? Want volgens mij logica kunnen het nooit dezelfde personen zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk? De meeste FOK!kers rippen video's van anderen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |