Ja kweenie manquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?
roomboterboy69quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Bedoel je waar de eigenaar van het Penisbaard account duidelijk zichtbaar is?
Ik zou op zo'n manier een andere internetpersoonlijkheid kunnen scheppen hoor. Maar dat ben ik dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, lijkt mij toch niet. Anders een verdomd goede kloon (kijk even naar de manier van posten)
Ben jij Nectar?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zou op zo'n manier een andere internetpersoonlijkheid kunnen scheppen hoor. Maar dat ben ik dan.
Het is wel duidelijk dat de filmpjes van Youtube echt van Penisbaard zijn. Die post hij onder het account Roomboterboy69 die hij ook aan zijn FOK! account had gekoppeld. De manier van praten/schrijven is precies hetzelfde als die van Penisbaard.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Bedoel je waar de eigenaar van het Penisbaard account duidelijk zichtbaar is?
Het was een bejaarde. Waarschijnlijk denkt die zelf nog dat ze nog perfect functioneert in de auto en is ze boos op haar kinderen omdat die allemaal al jaren roepen dat ze haar rijbewijs moet inleveren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
70 is het op de snelweg
[..]
Sjongejonge, dat soort mensen mogen wat mij betreft opnieuw rijlessen nemen, ze snapt toch zelf ook wel dat dat geen snelheid is om in te voegen? Wordt voor haar nog leuk als er toevallig een vrachtwagen rijdt, de remweg daarvan is een stuk langer.
Schijnt anders aardig goed te lukkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, ik heb er moeite mee mij in te leven in geestelijk gehandicapte personen
Bedoel je manier van schrijven of specifiek taalgebruik?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat de filmpjes van Youtube echt van Penisbaard zijn. Die post hij onder het account Roomboterboy69 die hij ook aan zijn FOK! account had gekoppeld. De manier van praten/schrijven is precies hetzelfde als die van Penisbaard.
Dandyblue heeft wel filmpjes waarin hij zegt dat dat zijn account is. Die kan ik zo snel niet vinden.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een bejaarde. Waarschijnlijk denkt die zelf nog dat ze nog perfect functioneert in de auto en is ze boos op haar kinderen omdat die allemaal al jaren roepen dat ze haar rijbewijs moet inleveren.
Kutmouwquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja ik ben Trollscience
De mouw komt uit de aap.
En je moet jezelf gaan gedragen als wannabemodquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef Nectar het volgende:
Trollscience naspelen is nogal lastig, gezien je dan moet kiezen voor het type: ''Zwaar autistisch met geen vrienden in real''
OV chipkaart aanschaffen en met de bus gaan bedoel jequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]dit verklaard echt alles, die mensen moeten gewoon lekker binnendoorweggetjes nemen
![]()
[..]
Kutmouw
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef Nectar het volgende:
Trollscience naspelen is nogal lastig, gezien je dan moet kiezen voor het type: ''Zwaar autistisch met geen vrienden in real''
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je moet jezelf gaan gedragen als wannabemod
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga een boek bestellen.
[ afbeelding ]
Dat is ook een optie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OV chipkaart aanschaffen en met de bus gaan bedoel je
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige optie miquote: