Wat bedoel je?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:56 schreef Trollscience het volgende:
Hmmm.
Kijk naar de LaPo van PenisBaard en vergelijk die met de LaPo van danybleu.
[..]
[..]
Toeval?
Is volgens mij zelfs illegaal. Volgens mij is de minimumsnelheid iets van 60 ofzo op de snelweg. Of je auto moet zo hard kunnen ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat denken die mensen dan, vraag ik mij altijd af? Terechte inhaalactie mijn inziens, met een kilometertje of dertig gaan invoegen is levensgevaarlijk!
[..]
Ah, die kwam waarschijnlijk net terug van een potje zuipen als ik het zo lees. Sowieso Polen op de weg; ik heb er nog geen enkele degelijk zien rijden.
Van ipods enzo begrijp ik wel alles..quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
coban noemt alles wat buiten opstarten van de pc en internet valt, ict dus...
Ja ze zal de bocht die voor de oprit zat wel eng gevonden hebben en dan is het moeilijk om vaart te maken op het rechte stukquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat denken die mensen dan, vraag ik mij altijd af? Terechte inhaalactie mijn inziens, met een kilometertje of dertig gaan invoegen is levensgevaarlijk!
[..]
Ah, die kwam waarschijnlijk net terug van een potje zuipen als ik het zo lees. Sowieso Polen op de weg; ik heb er nog geen enkele degelijk zien rijden.
70 op een snelweg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Is volgens mij zelfs illegaal. Volgens mij is de minimumsnelheid iets van 60 ofzo op de snelweg. Of je auto moet zo hard kunnen ofzo.
70 zelfs geloof ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Is volgens mij zelfs illegaal. Volgens mij is de minimumsnelheid iets van 60 ofzo op de snelweg. Of je auto moet zo hard kunnen ofzo.
70 is het op de snelwegquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Sjongejonge, dat soort mensen mogen wat mij betreft opnieuw rijlessen nemen, ze snapt toch zelf ook wel dat dat geen snelheid is om in te voegen? Wordt voor haar nog leuk als er toevallig een vrachtwagen rijdt, de remweg daarvan is een stuk langer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ze zal de bocht die voor de oprit zat wel eng gevonden hebben en dan is het moeilijk om vaart te maken op het rechte stuk![]()
Doodsangsten uitgestaan achter haar ja. En ook gewoon de hele invoegstrook gebruiken he. Dus ik MOEST wel via de vluchtstrook.
Applequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef coban het volgende:
[..]
Van ipods enzo begrijp ik wel alles..
Mogelijke theorie:quote:
Ah weer dat schoolritme?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef Rezania het volgende:
Wat is maandag toch eigenlijk een pauperdag.
Nee. Van zowel dandyblue (Edwin Emanuel Posse) en Penisbaard heb ik fimpjes gezien op Youtube en dat zijn verschillende personen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mogelijke theorie:
Penisbaard had even genoeg van posten met dandy, hij stopte voor twee weekjes. In die tijd kreeg hij een ban, dus post hij niet meer met dandybleu.
Ja ik ben paranoid.
Nee joh, lijkt mij toch niet. Anders een verdomd goede kloon (kijk even naar de manier van postenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mogelijke theorie:
Penisbaard had even genoeg van posten met dandy, hij stopte voor twee weekjes. In die tijd kreeg hij een ban, dus post hij niet meer met dandybleu.
Ja ik ben paranoid.
Ja, echt wel.quote:
Bedoel je waar de eigenaar van het Penisbaard account duidelijk zichtbaar is?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee. Van zowel dandyblue (Edwin Emanuel Posse) en Penisbaard heb ik fimpjes gezien op Youtube en dat zijn verschillende personen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |