Mail de developers; misschien willen ze nog wel een versie bouwen voor de huidige geluidskaartenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef coban het volgende:
[..]
Klopt, maar het is haast niet meer te missen in 2011 he
Wolf 3D speel ik altijd op iPatquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nee kloptmaar toen ik klein was speelde ik aaaaltijd
Nu even die wolfenstein 3d opzoeken
Bestaat dat? Op de ipad? Omggquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wolf 3D speel ik altijd op iPat
iPad is het.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wolf 3D speel ik altijd op iPat
Waarom die afwisseling?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik naar Purm ga rij ik daar te hard als ik terug ga dan vaak heel zacht
Ik snap de TT niet eens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef Trollscience het volgende:
Die TT
Ja sorry ik ben maar half aanwezig
Dat zal wel helpen denk ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:43 schreef coban het volgende:
[..]
@lompehork: maybe moet ik downloaden ipv online spelenlui he
Je mag ook wel volledig afwezig zijn hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef Trollscience het volgende:
Die TT
Ja sorry ik ben maar half aanwezig
Die van mij heet iPat.quote:
Omdat het niemand aangaat of ik online ben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom is je status verborgen ?
gr gr
Moet je dat serieus vragenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom is je status verborgen ?
gr gr
We weten toch wel dat je elke seconde online bent.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Omdat het niemand aangaat of ik online ben.
Omdat naar Purmerend toe gaan leuk is en daar weg gaan nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom die afwisseling?
[..]
Ik snap de TT niet eens.
[..]
Dat zal wel helpen denk ik
Lulkoek, ik heb ook nog schoolquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
We weten toch wel dat je elke seconde online bent.
gr gr
haha ja soberzo erg chanantquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Trollscience het volgende:
En kap eens met dat gr gr.
Uitgemolken
gr gr hoort gewoon bij FOK!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Trollscience het volgende:
Uitgemolken
Nee hou de herinnering aan Graseter levend!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Trollscience het volgende:
Uitgemolken
Okequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Trollscience het volgende:
Uitgemolken
Graseterquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hou de herinnering aan Graseter levend!!
gr gr
Dat van bejaarde klapjosti klopt inderdaad welquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat naar Purmerend toe gaan leuk is en daar weg gaan niet![]()
En omdat het op de terugweg vaak drukker is en ik op een of andere manier altijd achter een of andere bejaarde klapjosti gevangen zit die ik niet kan inhalen omdat het op de linkerbaan te druk is
Kap eens met dat gelinkdump, is irritant en niemand geeftquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Nectar het volgende:
Harry Potter
Hier wat remixes/dubsteps voor jullie:
Die is wel een baas.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hou de herinnering aan Graseter levend!!
gr gr
Kap jij eens met posten op FOK!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Trollscience het volgende:
Uitgemolken
Mobiel FOK!ken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Lulkoek, ik heb ook nog school
Zie:
Mijn Frans-boek heeft me verraden...
Dat is wat je moeder vannacht ook zei, toch loopt ze nu scheef.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kap eens met dat gelinkdump, is irritant en niemand geeft
[..]
Die is wel een baas.
Uitpakkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef coban het volgende:
Ik snap geen fuck van zipbestanden FUUUU.
Echt, ik zou je best wel kunnen negeren, als je dit soort respectloze opmerkingen voor je kon houden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat is wat je moeder vannacht ook zei, toch loopt ze nu scheef.
dandy bleu zei toi toiquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Was het niet dandybleu die met gr gr begon ?
dandybleu, wat een eindbaas was datquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
En 'toi toi toi'. En 'ha ja ha ha'.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Huilenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Echt, ik zou je best wel kunnen negeren, als je dit soort respectloze opmerkingen voor je kon houden.
Was? Hij heeft geen ban hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
dandybleu, wat een eindbaas was dat.
Makkelijker wordt het haast nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef coban het volgende:
Ik snap geen fuck van zipbestanden FUUUU.
Nieuwe naam?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:50 schreef TWP het volgende:
Dandyblue post nog steeds hoor, maar niet onder die naam.
Ik lurk hier al een jaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
dandy bleu zei toi toi
goed dat je dat weet sinds je 3 aug geregistreerd bent
Ja hij was z'n wachtwoord vergetenquote:
Oh ja klopt. Ik zie dat het 88 dagen geleden is dat ie voor het laatste hier was. Dat is nogal een tijdjequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Was? Hij heeft geen ban hoor.
forum.fok.nl/profile/user/dandybleu
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat is wat je moeder vannacht ook zei, toch loopt ze nu scheef.
Socios ook alweer 33 dagenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Ik zie dat het 88 dagen geleden is dat ie voor het laatste hier was. Dat is nogal een tijdje
Maakt niet uit, hij heeft geen ban.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Ik zie dat het 88 dagen geleden is dat ie voor het laatste hier was. Dat is nogal een tijdje
Ja ja, rustig maar. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij heeft geen ban.
Oh neequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Edwin is het wachtwoord van dandybleu vergeten. Zijn nieuwe accounts worden geband
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja ja, rustig maar. Je hebt gelijk.
Dankjewel voor de poll.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:52 schreef Nectar het volgende:
Poll: Hoeveel uur per dag FOK! jij?
• Minder dan 1.
• 1 tot 3 uur.
• 3 tot 6 uur.
• 6 tot 10 uur.
• 10 tot 15 uur.
• 16 tot 24 uur.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vorige week zat ik achter iemand die serieus met 30 km per uur de snelweg op wilde duiken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat van bejaarde klapjosti klopt inderdaad welen op de een of andere manier is het onmogelijk om naar links te gaan omdat iedereen 15 cm bij elkaar vandaan rijdt.
Te langquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:52 schreef Nectar het volgende:
Poll: Hoeveel uur per dag FOK! jij?
• Minder dan 1.
• 1 tot 3 uur.
• 3 tot 6 uur.
• 6 tot 10 uur.
• 10 tot 15 uur.
• 16 tot 24 uur.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Allang gedaan. Snap er nog steeds geen fuck van. Ict is zo niet voor mij weggelegd hequote:
Gr.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:54 schreef Plastic_zak het volgende:
I miss licking your pussy![]()
Maar, ik ga naar huis.
gr gr
Een zip-bestand ict noemenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:54 schreef coban het volgende:
[..]
Allang gedaan. Snap er nog steeds geen fuck van. Ict is zo niet voor mij weggelegd he.
Zit er geen readme file in met uitleg?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:54 schreef coban het volgende:
[..]
Allang gedaan. Snap er nog steeds geen fuck van. Ict is zo niet voor mij weggelegd he.
Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:54 schreef Plastic_zak het volgende:
I miss licking your pussy![]()
Maar, ik ga naar huis.
gr gr
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorige week zat ik achter iemand die serieus met 30 km per uur de snelweg op wilde duiken.
Die heb ik heel asociaal via de vluchtstrook ingehaald want het was echt niet veilig achter die bejaarde![]()
Ah, die kwam waarschijnlijk net terug van een potje zuipen als ik het zo lees. Sowieso Polen op de weg; ik heb er nog geen enkele degelijk zien rijden.quote:Oh en vorige week maandagavond een of andere pool die besloot dat hij midden op de snelweg (echt midden, 2 rijbanen gebruiken) 40 ofzo ging rijden. Ik moest vol in de ankers en ook hem via de vluchtstrook voorbij.
coban noemt alles wat buiten opstarten van de pc en internet valt, ict dus...quote:
Weet ik. Daar staat dit:quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit er geen readme file in met uitleg?
Dat heb je vaak wel bij games
quote:
Toeval?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:49 schreef Penisbaard het volgende:
Niets mis mee, de taal der Vlamingen is superieur aan wat wij Hollanders uit onze strot braken.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:56 schreef Trollscience het volgende:
Hmmm.
Kijk naar de LaPo van PenisBaard en vergelijk die met de LaPo van danybleu.
[..]
[..]
Toeval?
Is volgens mij zelfs illegaal. Volgens mij is de minimumsnelheid iets van 60 ofzo op de snelweg. Of je auto moet zo hard kunnen ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat denken die mensen dan, vraag ik mij altijd af? Terechte inhaalactie mijn inziens, met een kilometertje of dertig gaan invoegen is levensgevaarlijk!
[..]
Ah, die kwam waarschijnlijk net terug van een potje zuipen als ik het zo lees. Sowieso Polen op de weg; ik heb er nog geen enkele degelijk zien rijden.
Van ipods enzo begrijp ik wel alles..quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
coban noemt alles wat buiten opstarten van de pc en internet valt, ict dus...
Ja ze zal de bocht die voor de oprit zat wel eng gevonden hebben en dan is het moeilijk om vaart te maken op het rechte stukquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat denken die mensen dan, vraag ik mij altijd af? Terechte inhaalactie mijn inziens, met een kilometertje of dertig gaan invoegen is levensgevaarlijk!
[..]
Ah, die kwam waarschijnlijk net terug van een potje zuipen als ik het zo lees. Sowieso Polen op de weg; ik heb er nog geen enkele degelijk zien rijden.
70 op een snelweg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Is volgens mij zelfs illegaal. Volgens mij is de minimumsnelheid iets van 60 ofzo op de snelweg. Of je auto moet zo hard kunnen ofzo.
70 zelfs geloof ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Is volgens mij zelfs illegaal. Volgens mij is de minimumsnelheid iets van 60 ofzo op de snelweg. Of je auto moet zo hard kunnen ofzo.
70 is het op de snelwegquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Sjongejonge, dat soort mensen mogen wat mij betreft opnieuw rijlessen nemen, ze snapt toch zelf ook wel dat dat geen snelheid is om in te voegen? Wordt voor haar nog leuk als er toevallig een vrachtwagen rijdt, de remweg daarvan is een stuk langer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ze zal de bocht die voor de oprit zat wel eng gevonden hebben en dan is het moeilijk om vaart te maken op het rechte stuk![]()
Doodsangsten uitgestaan achter haar ja. En ook gewoon de hele invoegstrook gebruiken he. Dus ik MOEST wel via de vluchtstrook.
Applequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef coban het volgende:
[..]
Van ipods enzo begrijp ik wel alles..
Mogelijke theorie:quote:
Ah weer dat schoolritme?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef Rezania het volgende:
Wat is maandag toch eigenlijk een pauperdag.
Nee. Van zowel dandyblue (Edwin Emanuel Posse) en Penisbaard heb ik fimpjes gezien op Youtube en dat zijn verschillende personen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mogelijke theorie:
Penisbaard had even genoeg van posten met dandy, hij stopte voor twee weekjes. In die tijd kreeg hij een ban, dus post hij niet meer met dandybleu.
Ja ik ben paranoid.
Nee joh, lijkt mij toch niet. Anders een verdomd goede kloon (kijk even naar de manier van postenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mogelijke theorie:
Penisbaard had even genoeg van posten met dandy, hij stopte voor twee weekjes. In die tijd kreeg hij een ban, dus post hij niet meer met dandybleu.
Ja ik ben paranoid.
Ja, echt wel.quote:
Bedoel je waar de eigenaar van het Penisbaard account duidelijk zichtbaar is?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee. Van zowel dandyblue (Edwin Emanuel Posse) en Penisbaard heb ik fimpjes gezien op Youtube en dat zijn verschillende personen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |