Limburgsquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:49 schreef Penisbaard het volgende:
Niets mis mee, de taal der Vlamingen is superieur aan wat wij jullie Hollanders uit onze strot braken.
Eindhovens ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:52 schreef Grigori het volgende:
weet niet, vlaams accent kan best geil zijn
o.us geilt op mijquote:
Impliceren dat je ooit vriendin gehad hebtquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin woont daar. Lekker geil accent heeft ze zeg!
Dat beweren terwijl jij nooit uit je zolder komtquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Impliceren dat je ooit vriendin gehad hebt
Vind ik ook, ze zit nu naast me. Ik houd van afdankertjes.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:56 schreef o.us het volgende:
[..]
geluidsfragmenten plsquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Meer dan dat zal je ook nooit krijgen nee. Veel plezier met het roeren in mijn sperma!quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:58 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Vind ik ook, ze zit nu naast me. Ik houd van afdankertjes.
Dus je zegt nu eigenlijk dat ze zich nooit wast? Haha o.us had een relatie met een vieze zwerfster.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Meer dan dat zal je ook nooit krijgen nee. Veel plezier met het roeren in mijn sperma!
En jij maakt zeker je urinebuis wel schoon?quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:02 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Dus je zegt nu eigenlijk dat ze zich nooit wast? Haha o.us had een relatie met een vieze zwerfster.
Denken dat een urinebuis hetzelfde is als een vagina.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:03 schreef o.us het volgende:
[..]
En jij maakt zeker je urinebuis wel schoon?
Baarmoeder, idioot. Dat kan je niet schoonmaken net als je urinebuis.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:05 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Denken dat een urinebuis hetzelfde is als een vagina.![]()
Derhalve een hoax dat jij ooit een vriendin hebt gehad.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Baarmoeder, idioot.
Hoax dat jij de basisschool hebt afgemaakt
Een penis hebben van <10 cmquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:08 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Het buitenste deel heet de vulva kut Marokkaan en dan heb je de vagina en de baarmoeder is voor baby's
[ afbeelding ]
i feel yaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |