Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was op die dijk vooral druk met toekijken hoe Ezechielk Monopoly aan het harsen was met ductape
AHUM wildplassen AHUMquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef Ezechielk het volgende:
Ik rijd altijd te hard. En ik ben tevens al mijn hele leven boetevrij
Kan gebeuren, ook ooit gehad, terwijl ik normaal eigenlijk helemaal geen boetes heb. Reed iets te hard op de A7, tijdens trajectcontrolemaand.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
Toch maar beetje geluk hebben, heb eens in 1 maand 3 boetes gehad, en ook wel eens een jaar helemaal niets.
Mono sliep, Ez zag ductape liggen, stuk op mono zn been geplakt en daar zat opeens geen haar meerquote:
Ja, en openbare geweldpleging en fietsen zonder licht. Maar met de auto heb ik nog nooit wat gehad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AHUM wildplassen AHUM
Hoe zit het trouwens met auto omruilen? Weet je al meer over?
Maarja ook boete voor 9 km te hard ofzo, 26 euro.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan gebeuren, ook ooit gehad, terwijl ik normaal eigenlijk helemaal geen boetes heb. Reed iets te hard op de A7, tijdens trajectcontrolemaand.
Trajectcontrole op de A7?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan gebeuren, ook ooit gehad, terwijl ik normaal eigenlijk helemaal geen boetes heb. Reed iets te hard op de A7, tijdens trajectcontrolemaand.
Rijbewijs hebben is de shitquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef coban het volgende:
Mensen die verkapt zeggen dat ze een rijbewijs hebben![]()
Jij boefjequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, en openbare geweldpleging en fietsen zonder licht. Maar met de auto heb ik nog nooit wat gehad.
Ik heb ook pas 2 jaar mn rijbewijs hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef coban het volgende:
Mensen die verkapt zeggen dat ze een rijbewijs hebben![]()
Plastic is eigenlijk een neger.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Soms rij ik zonder licht langs de politie , maar omdat ik geen licht aan heb zien ze mij niet
Ik keek gister Wegmisbruikers. Die boetes die die bromfietsers krijgen, wat een lachtertjequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maarja ook boete voor 9 km te hard ofzo, 26 euro.
Regelmatig zelfs!quote:
Comic sansquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Nectar het volgende:
Jongens welke lettertype, is echt mooi en baas?
Weet ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Rijbewijs hebben is de shit
Comic Sansquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Nectar het volgende:
Comic Sans MS.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Nectar het volgende:
Hihiquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maarja ook boete voor 9 km te hard ofzo, 26 euro.
Ja, moet je voor de grap in Juni maar eens opletten, vooral onder de bruggen (rond Purmerend en Zaandam)quote:Valt nog mee qua bedrag, dat is geloof ik het minimum, zelf reed ik 3 (!) km te hard en kreeg ongeveer hetzelfde.Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Trajectcontrole op de A7?
Gaan we dat in Zwolle ook doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Jac0bus het volgende:
Ik wil voor de lol wel eens een keer als ik politie zie gewoon zonder iets gedaan te hebben keihard wegrennen en doen alsof je net een bank hebt beroofd
Oh.. zo eentjequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef coban het volgende:
[..]
Weet ik. Ik wil oohook.
Binnenkort ben ik de nieuwe vin diesel met zijn rijtechnieken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Calibri, 11.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Nectar het volgende:
Nee, man. Is echt de beste.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
[..]??
Serieus? Of trollen jullie nu, gezien die populair was in 1996.
Het hele jaar door vanaf de afsluitdijk tot aan groningenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ja, moet je voor de grap in Juni maar eens opletten, vooral onder de bruggen (rond Purmerend en Zaandam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |