Hij is ook stil jaquote:
Mijne trilt je gewoon in slaapquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:20 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn auto is te lawaaiig om in te slapen.
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:23 schreef Nectar het volgende:
De TT is denk ik wel bekend waar het na refereert.
Geen idee, zal ik wel te oud voor zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:23 schreef Nectar het volgende:
De TT is denk ik wel bekend waar het na refereert.
Welke dijk?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef Jac0bus het volgende:
Dat is de enige keer dat ik de verleiding van te hard rijden niet kon weerstaan op die dijk
Lelystad- enkhuizenquote:
Tussen Enkhuizen en Lelystad. Is de enige keer dat ik veel te hard heb geredenquote:
okeujquote:
Haha, alles mag, zolang je niet gepakt wordquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Tussen Enkhuizen en Lelystad. Is de enige keer dat ik veel te hard heb gereden
Hmm ja ik heb niet die hele dijk zo hard gereden hoor, echt maar 10 sec en toen vond ik het wel weer mooi. Waren wel perfercte omstandigheden: zonnig, 20 graden, geen auto's, windstilquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Haha, alles mag, zolang je niet gepakt word
Boete gehad of wa?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:27 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb niet die hele dijk zo hard gereden hoor, echt maar 10 sec en toen vond ik het wel weer mooi. Waren wel perfercte omstandigheden: zonnig, 20 graden, geen auto's, windstil
Mijn school heeft eindelijk een voorlopig rooster opgezet trouwensquote:
Ik was op die dijk vooral druk met toekijken hoe Ezechielk Monopoly aan het harsen was met ductapequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:27 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb niet die hele dijk zo hard gereden hoor, echt maar 10 sec en toen vond ik het wel weer mooi. Waren wel perfercte omstandigheden: zonnig, 20 graden, geen auto's, windstil
Nee nog nooit in mijn leven een boete gehad voor wat dan ook. Nog nooit met politie in aanraking geweest zelfs. Blijkbaar ben ik roomser dan de paus ofzoquote:
Stoere boy!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
Toch maar beetje geluk hebben, heb eens in 1 maand 3 boetes gehad, en ook wel eens een jaar helemaal niets.
Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was op die dijk vooral druk met toekijken hoe Ezechielk Monopoly aan het harsen was met ductape
AHUM wildplassen AHUMquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef Ezechielk het volgende:
Ik rijd altijd te hard. En ik ben tevens al mijn hele leven boetevrij
Kan gebeuren, ook ooit gehad, terwijl ik normaal eigenlijk helemaal geen boetes heb. Reed iets te hard op de A7, tijdens trajectcontrolemaand.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
Toch maar beetje geluk hebben, heb eens in 1 maand 3 boetes gehad, en ook wel eens een jaar helemaal niets.
Mono sliep, Ez zag ductape liggen, stuk op mono zn been geplakt en daar zat opeens geen haar meerquote:
Ja, en openbare geweldpleging en fietsen zonder licht. Maar met de auto heb ik nog nooit wat gehad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AHUM wildplassen AHUM
Hoe zit het trouwens met auto omruilen? Weet je al meer over?
Maarja ook boete voor 9 km te hard ofzo, 26 euro.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan gebeuren, ook ooit gehad, terwijl ik normaal eigenlijk helemaal geen boetes heb. Reed iets te hard op de A7, tijdens trajectcontrolemaand.
Trajectcontrole op de A7?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan gebeuren, ook ooit gehad, terwijl ik normaal eigenlijk helemaal geen boetes heb. Reed iets te hard op de A7, tijdens trajectcontrolemaand.
Rijbewijs hebben is de shitquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef coban het volgende:
Mensen die verkapt zeggen dat ze een rijbewijs hebben![]()
Jij boefjequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, en openbare geweldpleging en fietsen zonder licht. Maar met de auto heb ik nog nooit wat gehad.
Ik heb ook pas 2 jaar mn rijbewijs hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef coban het volgende:
Mensen die verkapt zeggen dat ze een rijbewijs hebben![]()
Plastic is eigenlijk een neger.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Soms rij ik zonder licht langs de politie , maar omdat ik geen licht aan heb zien ze mij niet
Ik keek gister Wegmisbruikers. Die boetes die die bromfietsers krijgen, wat een lachtertjequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maarja ook boete voor 9 km te hard ofzo, 26 euro.
Regelmatig zelfs!quote:
Comic sansquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Nectar het volgende:
Jongens welke lettertype, is echt mooi en baas?
Weet ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Rijbewijs hebben is de shit
Comic Sansquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Nectar het volgende:
Comic Sans MS.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Nectar het volgende:
Hihiquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maarja ook boete voor 9 km te hard ofzo, 26 euro.
Ja, moet je voor de grap in Juni maar eens opletten, vooral onder de bruggen (rond Purmerend en Zaandam)quote:Valt nog mee qua bedrag, dat is geloof ik het minimum, zelf reed ik 3 (!) km te hard en kreeg ongeveer hetzelfde.Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Trajectcontrole op de A7?
Gaan we dat in Zwolle ook doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Jac0bus het volgende:
Ik wil voor de lol wel eens een keer als ik politie zie gewoon zonder iets gedaan te hebben keihard wegrennen en doen alsof je net een bank hebt beroofd
Oh.. zo eentjequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef coban het volgende:
[..]
Weet ik. Ik wil oohook.
Binnenkort ben ik de nieuwe vin diesel met zijn rijtechnieken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Calibri, 11.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Nectar het volgende:
Nee, man. Is echt de beste.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
[..]??
Serieus? Of trollen jullie nu, gezien die populair was in 1996.
Het hele jaar door vanaf de afsluitdijk tot aan groningenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ja, moet je voor de grap in Juni maar eens opletten, vooral onder de bruggen (rond Purmerend en Zaandam)
Inderdaad, nog nooit meegemaakt. Anders had ik toch echt al een stapeltje acceptgiro's liggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Regelmatig zelfs!
Nog nooit meegemaakt?
Kan kloppen meestal staan ze de andere kant op, NA purm noord
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh.. zo eentje
Ik geloof er niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg raad eens wat ik aan het spelen ben allemaal? YES JILL2
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Dan ontspring ik telkens de dans, daar kom ik dagelijks langs.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ja, moet je voor de grap in Juni maar eens opletten, vooral onder de bruggen (rond Purmerend en Zaandam)
Dit of calibri. Ik moest word opstarten om te kijken welk lettertype ik altijd gebruikquote:
Klopt ook ja, moest er een paar maanden terug heen voor mijn werk, gelukkig vallen ze daar nog wel redelijk op!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het hele jaar door vanaf de afsluitdijk tot aan groningen
Ik ben ze al te vaak tegengekomen op de A7quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, nog nooit meegemaakt. Anders had ik toch echt al een stapeltje acceptgiro's liggen.
Idem, in 1 maand 4 boetes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ontspring ik telkens de dans, daar kom ik dagelijks langs.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
[..]??
Serieus? Of trollen jullie nu, gezien die populair was in 1996.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, man. Is echt de beste.
Ja, toch echt. Afgelopen vakantie met 220 over de autobahn naar Berlijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef coban het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van
Gelukkig wel ja. Het is gewoon een ideale weg om lekker door te rijden. Zeker vanaf Sneek naar de afsluitdijk. Rijdt haast geen kip en dus kan je lekker door en dan moet je vol in de ankers omdat er weer zo'n hufter staatquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt ook ja, moest er een paar maanden terug heen voor mijn werk, gelukkig vallen ze daar nog wel redelijk op!
Dat dusquote:
Vorig jaar waren wij in 10 uur in Hongarijequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, toch echt. Afgelopen vakantie met 220 over de autobahn naar Berlijn![]()
en wat is jill? Ik heb geen zin om te zoeken
Goed bezig jijquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren wij in 10 uur in Hongarije
Jill of the jungle. Uit 1992 als het goed is. Bazenspel. Eindelijk weer gevondenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, toch echt. Afgelopen vakantie met 220 over de autobahn naar Berlijn![]()
en wat is jill? Ik heb geen zin om te zoeken
Ik reed toen niet mijn auto gaat niet zo hardquote:
Schiet lekker op inderdaad, die autobahnquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren wij in 10 uur in Hongarije
Ik 2 keer. Maar toen wist ik dat ze er stonden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ze al te vaak tegengekomen op de A7
Hm, die van mij zouden wel wat hoger zijn. Tegenwoordig zit ik standaard +/- 20 boven de toegestane snelheid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, in 1 maand 4 boetes.(en dan dus allemaal van een paar km te hard
)
George gaat alleen hard als ik wind mee hebquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik reed toen niet mijn auto gaat niet zo hard
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef coban het volgende:
[..]
Wat? Toen was je nog niet eens geboren of wel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:37 schreef coban het volgende:
[..]
Jill of the jungle. Uit 1992 als het goed is. Bazenspel. Eindelijk weer gevonden
Ik rijd er gelukkig haast nooit meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik 2 keer. Maar toen wist ik dat ze er stonden.
[..]
Hm, die van mij zouden wel wat hoger zijn. Tegenwoordig zit ik standaard +/- 20 boven de toegestane snelheid.
220 dan is het klaar met de mijnequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George gaat alleen hard als ik wind mee heb
Ik doe meestal 10 ongeveer. Werd met lessen aangeleerd en ook met tellerafwijking erbij rij ik dan ongeveer de limietquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik 2 keer. Maar toen wist ik dat ze er stonden.
[..]
Hm, die van mij zouden wel wat hoger zijn. Tegenwoordig zit ik standaard +/- 20 boven de toegestane snelheid.
Valt ook wel mee, met correctie en dat soort ongein rij je dan ongeveer 10 km te hard volgens de uiteindelijke boettequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En daar heb je een account voor aangemaakt?quote:
Shit, dat is jammer (qua besturing), geluid was geloof ik niet zo heel spannend gelukkigquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef coban het volgende:
[..]
Jaaaa! Alleen stomme besturing en geen geluid
Haha nee kloptquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Toen was je nog niet eens geboren of wel?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
220 dan is het klaar met de mijne
Klopt, maar het is haast niet meer te missen in 2011 hequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shit, dat is jammer (qua besturing), geluid was geloof ik niet zo heel spannend gelukkig
dank jequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, kusje op je stoerheid.
Baasquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nee kloptmaar toen ik klein was speelde ik aaaaltijd
Nu even die wolfenstein 3d opzoeken
Als ik naar Purm ga rij ik daar te hard als ik terug ga dan vaak heel zachtquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, met correctie en dat soort ongein rij je dan ongeveer 10 km te hard volgens de uiteindelijke boette
Ik rijd meestal 130 op dat stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |