Waarschijnlijk was SwJ dan jouw nask-leraar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Gisteren kom ik erachter dat sWJ een leraar is. En nu istie een nask-leraar
![]()
. Ik kan mijn nask-leraar nog wel herinneren. Dat was echt de grootste autistische brilnerd evah
Lijkt me sterk. Die man was echt helemaal gek. Die speelde ook zingende zaag. Echt een mafkees eerste klasquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was SwJ dan jouw nask-leraar.
Ik doe alles voor onze vriendschap.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zie het, ik beleef het, ik laat een traantje. ....
En jij gelooft nog steeds niet dat het SwJ was?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die man was echt helemaal gek. Die speelde ook zingende zaag. Echt een mafkees eerste klas
Superschattig D:quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste
Oh hahahaha nectar gekkie, ik denk dat hij ongeveer 1.70 hoog is. Waarom vraag je het eigenlijk?quote:
Eh.. verkeerde quote?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:28 schreef coban het volgende:
[..]
Oh hahahaha nectar gekkie, ik denk dat hij ongeveer 1.70 hoog is. Waarom vraag je het eigenlijk?
Wacht wacht.. Ik ga even een linkje zoeken over zingende zaag. Daar staat ook op de foto. Echt beestquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij gelooft nog steeds niet dat het SwJ was?
Nee dat 'oh hahahah' geldt voor jou. Want hoe dom, hoe kan ik nou niet weten dat een IQ een auto is. Wist ik wel hoor.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef coban het volgende:
[..]
Nee dat 'oh hahahah' geldt voor jou. Want hoe dom, hoe kan ik nou niet weten dat een IQ een auto is. Wist ik wel hoor.
Hoi trollquote:
Mono.. dat linkje van gisteren over The Anchorman. Gisteren gedownload en gekeken. Wat een bazenfilm. Af en toe moest ik zo hard lachenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Monopoly het volgende:
Nou, geen sleutels van mijn hoeren paleisje dus vandaag
Contracten waren nog niet op orde, dus woensdag pas
Topquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoi troll
[..]
Mono.. dat linkje van gisteren over The Anchorman. Gisteren gedownload en gekeken. Wat een bazenfilm. Af en toe moest ik zo hard lachen
En daarna schop je ze finaal kapot vanwege die contracten!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Monopoly het volgende:
Nou, geen sleutels van mijn hoeren paleisje dus vandaag
Contracten waren nog niet op orde, dus woensdag pas
Will ferrel? Omg ik moet die film nu ook zienquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Anchorman is echt een hele toffe film ja
Zowat alles van Will Ferrel is hard
Inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Anchorman is echt een hele toffe film ja
Zowat alles van Will Ferrel is hard
U, meneer, bent latent homoseksueel. Just sayin'quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef Nectar het volgende:
Orlando Blueam Is ook wel een bazen acteur
Keiran Lee ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef Nectar het volgende:
Orlando Blueam Is ook wel een bazen acteur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |