quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:10 schreef coban het volgende:
[..]
Als je de hele dag niet eet, dan went je lichaam eraan. Het gaat op spaarstand zegmaar. Als je dan opeens 's avonds gaat eten, ookal is het maar een bordje soep dan zit je echt gelijk vol. Je zou denken van niet maar is toch echt zoen moet je nagaan wat er gebeurt als je een heel maaltijd gaat eten
Buikpijn
.
Ah dus je hebt wel een hartquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, die komt hier denk ik niet in huis, we hebben nu twee poezen en die hebben al af en toe heibel, een derde erbij wordt een last(hoe graag ik het ook zou willen)
Nee, hoor. Gewoon lekker een half uur volle gas die pot volberenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dan de hele avond op en neer lopen... [ afbeelding ]
In dezelfde soort gevallen als bij jou, maar ja het is wel mijn lijf. Jouw lijf reageert waarschijnlijk anders.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:11 schreef coban het volgende:
[..]
Hahamaar dat geldt alleen als je teveel hebt gegeten met een normaal eetritme.
Ja dat jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, hoor. Gewoon lekker een half uur volle gas die pot volberen
[..]
In dezelfde soort gevallen als bij jou, maar ja het is wel mijn lijf. Jouw lijf reageert waarschijnlijk anders.
Het afvoerputje van FOK!quote:
Net alsof je dat zelf niet weet, jij komt van tijd tot tijd langs.quote:
Goede film, Limitless vind je ook wel leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:17 schreef aight1 het volgende:
tututUTUTuTutuTuTUTUmTuTmTUTUUMtutututuTUm
Inception jwz
Hehe, nooit gehad, ga er ook niet op letten vanaf nuquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
GAD-VER-DAMME. Ik pak een peuk, zie ik gewoon een oorwurm op de bodem van m'n pakje lopen
![]()
Sowieso roken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
GAD-VER-DAMME. Ik pak een peuk, zie ik gewoon een oorwurm op de bodem van m'n pakje lopen
![]()
Ja heb wel veel over gehoord, maar nog niet gezien. Is ie echt zo leuk?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede film, Limitless vind je ook wel leuk.
Dat is de straf die je krijgt als je rooktquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
![]()
Je pakte een sigaret, geen peuk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
![]()
Limitless is inderdaad een goede film.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja heb wel veel over gehoord, maar nog niet gezien. Is ie echt zo leuk?
Ja, hij is puik, nog vager dan Inception. Tevens komt er een redelijke dosis "drugs" in voor, zeer vermakelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja heb wel veel over gehoord, maar nog niet gezien. Is ie echt zo leuk?
Ik snap ook niet hoe dat insect erin heeft kunnen komen. Heeft de hele tijd in m'n broek gezeten. Of er leven oorwurmen in m'n broekquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede film, Limitless vind je ook wel leuk.
[..]
Hehe, nooit gehad, ga er ook niet op letten vanaf nu
quote:
Haters gaan haten. Laat mij genietenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is de straf die je krijgt als je rookt
Ies hetzelfdequote:
Kijk hier even: http://www.imdb.com/title/tt1219289/quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:19 schreef Nectar het volgende:
Wat is limitless, is ie net zoals Inception, ik vind Inception namelijk:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe dat insect erin heeft kunnen komen. Heeft de hele tijd in m'n broek gezeten. Of er leven oorwurmen in m'n broek
Heb je stro in je broek? Ik weet dat oorwurmen in stro leven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe dat insect erin heeft kunnen komen. Heeft de hele tijd in m'n broek gezeten. Of er leven oorwurmen in m'n broek
Nee, een peuk is een uitgebrande sigaret, het gele kontje wat je altijd op straat aantreft. Een sigaret is dus wat je uit je pakje haalt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Haters gaan haten. Laat mij genieten
[..]
Ies hetzelfde
Lijkt me ook inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk hier even: http://www.imdb.com/title/tt1219289/
[..]
Wel vreemd, lijkt mij dat hij dan al een tijdje in je pakje zat.
Nee, ook niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je stro in je broek? Ik weet dat oorwurmen in stro leven.
Gelezen, klinkt vet ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk hier even: http://www.imdb.com/title/tt1219289/
[..]
Wel vreemd, lijkt mij dat hij dan al een tijdje in je pakje zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |