Ik open gewoon het topic zodat mensen weten dat huppelmuts' hont een nieuw thuis zoekt, de rest laat ik door haar afhandelen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wellicht had je het even kunnen overleggen?
Of je moet dat gedaan hebben natuurlijk
Faal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
sukkel als je niets te doen hebt:
Haha okequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima, dat is in de buurt, ik kom wel met de auto, dus mag niet meer dan 3 kratten.
gr gr
Mn hond vind ik het ergst. Heb haar al bijna 10 jaar, ze heeft het leven van mij en mn zoon ooit gered en ze is gewoon zo liefquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Snap wel dat je zoiets niet kwijt wilt op een forum.
Wel rot hoor, ik zou het niet kunnen, mijn huisdieren afstaan, vooral niet als je erg aan ze gehecht bent!
[..]
Mooi! Waar?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef coban het volgende:
[..]
Teveel = liggen op bed in foetushouding met buikpijn
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn hond vind ik het ergst. Heb haar al bijna 10 jaar, ze heeft het leven van mij en mn zoon ooit gered en ze is gewoon zo lief
Als ik teveel heb gegeten, ga ik altijd schijten. Helps every single time.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef coban het volgende:
[..]
Teveel = liggen op bed in foetushouding met buikpijn
Dat dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wellicht had je het even kunnen overleggen?
Of je moet dat gedaan hebben natuurlijk
Dan de hele avond op en neer lopen...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als ik teveel heb gegeten, ga ik altijd schijten. Helps every single time.
Ik heb nog een kitten in de aanbieding voor jequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen! Zelf heb ik de schurft aan honden (fobie, helaas), maar dit soort dingen vind ik toch wel erg en ook helemaal niet tof. Niet voor jou en niet voor je hond
is er niet iets dat we uit FOK! kunnen regelen voor je?
Hahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als ik teveel heb gegeten, ga ik altijd schijten. Helps every single time.
Meh, die komt hier denk ik niet in huis, we hebben nu twee poezen en die hebben al af en toe heibel, een derde erbij wordt een lastquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog een kitten in de aanbieding voor je
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:10 schreef coban het volgende:
[..]
Als je de hele dag niet eet, dan went je lichaam eraan. Het gaat op spaarstand zegmaar. Als je dan opeens 's avonds gaat eten, ookal is het maar een bordje soep dan zit je echt gelijk vol. Je zou denken van niet maar is toch echt zoen moet je nagaan wat er gebeurt als je een heel maaltijd gaat eten
Buikpijn
.
Ah dus je hebt wel een hartquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, die komt hier denk ik niet in huis, we hebben nu twee poezen en die hebben al af en toe heibel, een derde erbij wordt een last(hoe graag ik het ook zou willen)
Nee, hoor. Gewoon lekker een half uur volle gas die pot volberenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dan de hele avond op en neer lopen... [ afbeelding ]
In dezelfde soort gevallen als bij jou, maar ja het is wel mijn lijf. Jouw lijf reageert waarschijnlijk anders.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:11 schreef coban het volgende:
[..]
Hahamaar dat geldt alleen als je teveel hebt gegeten met een normaal eetritme.
Ja dat jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, hoor. Gewoon lekker een half uur volle gas die pot volberen
[..]
In dezelfde soort gevallen als bij jou, maar ja het is wel mijn lijf. Jouw lijf reageert waarschijnlijk anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |