Oh het is dus van het geloof uit dat je je niet aan afspraken hoeft te houden en laat mag komen ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef skudkind het volgende:
Als de moskee zegt dat het gebed om 8:30 is dan wordt er pas echt gebeden om 10:00 of later. Althans dat is bij mijn moskee wel zo.
Ah dat verklaart alles. Leuk leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks, ben in een trollbui. Heb zin om moslims te pesten
Hehe, moest lachen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou
Gozun doysun, ayi !
in het rijtje, ik heb zware botten, zelfs van water kom ik aan, etc.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef coban het volgende:
[..]
Hehe, moest lachen..
Het is trouwens niet zo dat ik daadwerkelijk teveel heb gegeten, je lichaam kan er niet tegen om plots zoveel te eten. Had je zelf ook wel kunnen bedenken, niet?
Dus je kwam er ook niet op om rustig aan te doen ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef coban het volgende:
Hehe, moest lachen..
Het is trouwens niet zo dat ik daadwerkelijk teveel heb gegeten, je lichaam kan er niet tegen om plots zoveel te eten. Had je zelf ook wel kunnen bedenken, niet?
Huh watquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in het rijtje, ik heb zware botten, zelfs van water kom ik aan, etc.
gewoon van genieten en daarna een balansdagje!
ow. leg eens uit dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef coban het volgende:
[..]
Huh wat. Volgens mij vat jij het anders op
Als je de hele dag niet eet, dan went je lichaam eraan. Het gaat op spaarstand zegmaar. Als je dan opeens 's avonds gaat eten, ookal is het maar een bordje soep dan zit je echt gelijk vol. Je zou denken van niet maar is toch echt zoquote:
Precies. Op deze manier kunnen wij de undercover AIVD'ers verwelkomen die om 8:30 stipt op komen dagen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh het is dus van het geloof uit dat je je niet aan afspraken hoeft te houden en laat mag komen ?
Bullshit ligt aan je manier van "eten". Als ik vast heb ik er geen last van.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:10 schreef coban het volgende:
Als je de hele dag niet eet, dan went je lichaam eraan. Het gaat op spaarstand zegmaar. Als je dan opeens 's avonds gaat eten, ookal is het maar een bordje soep dan zit je echt gelijk vol. Je zou denken van niet maar is toch echt zoen moet je nagaan wat er gebeurt als je een heel maaltijd gaat eten
Buikpijn
.
Alle mensen die vasten die ik ken hebben hetzelfde. Ik ga geen verhaal voor de lol lullen. Bye.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bullshit ligt aan je manier van "eten". Als ik vast heb ik er geen last van.
Jullie geloven in verhalen dus waarom zou je er niet 1 verzinnenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef coban het volgende:
Alle mensen die vasten die ik ken hebben hetzelfde. Ik ga geen verhaal voor de lol lullen. Bye.
Je eigen regels maken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De tien dagen na het feest zijn Fardh geworden!
video! geluid! asapquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 04:38 schreef rakotto het volgende:
Foooooooooooook, je kunt niet fatsoenlijk slapen. Ze zijn al sinds de Fajr bezig met de takbir hier.Dus sinds 3:30... Alle moskeeen
Tof, zo proef je tenminste echt die sfeer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 04:38 schreef rakotto het volgende:
Foooooooooooook, je kunt niet fatsoenlijk slapen. Ze zijn al sinds de Fajr bezig met de takbir hier.Dus sinds 3:30... Alle moskeeen
Geeft niet joh, was 't zelfde gebed als vorig jaar, en volgend jaar doen ze 't overquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:11 schreef Baghdaddy het volgende:
Te laat gekomen voor het gebed, jammer.
Klopt! In ieder geval ied mubarak voor ieder! Moge jullie vasten geaccepteerd zijn!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geeft niet joh, was 't zelfde gebed als vorig jaar, en volgend jaar doen ze 't over
Eid Mubarak allen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:38 schreef zarGon het volgende:
Arkadaşlar, Ramazan Bayramınız mübarek olsun!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |