Je eigen regels maken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De tien dagen na het feest zijn Fardh geworden!
video! geluid! asapquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 04:38 schreef rakotto het volgende:
Foooooooooooook, je kunt niet fatsoenlijk slapen. Ze zijn al sinds de Fajr bezig met de takbir hier.Dus sinds 3:30... Alle moskeeen
Tof, zo proef je tenminste echt die sfeer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 04:38 schreef rakotto het volgende:
Foooooooooooook, je kunt niet fatsoenlijk slapen. Ze zijn al sinds de Fajr bezig met de takbir hier.Dus sinds 3:30... Alle moskeeen
Geeft niet joh, was 't zelfde gebed als vorig jaar, en volgend jaar doen ze 't overquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:11 schreef Baghdaddy het volgende:
Te laat gekomen voor het gebed, jammer.
Klopt! In ieder geval ied mubarak voor ieder! Moge jullie vasten geaccepteerd zijn!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geeft niet joh, was 't zelfde gebed als vorig jaar, en volgend jaar doen ze 't over
Eid Mubarak allen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:38 schreef zarGon het volgende:
Arkadaşlar, Ramazan Bayramınız mübarek olsun!
Je maakt mijn dag nog erger.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je maakt mijn dag nog erger.![]()
Iedereen in Egypte zegt nu Eid Saeed ipv Eid Mubarak.
Whahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je maakt mijn dag nog erger.![]()
Iedereen in Egypte zegt nu Eid Saeed ipv Eid Mubarak.
Hier bij mij ook. Wel een verschil vergeleken met vorig jaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:01 schreef msnk het volgende:
Veel plezier allemaal
Er zijn toch ontzettend veel Marokkaanse studenten die geen vrijaf hadden genomen, had ik niet verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |