quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:00 schreef Meloewa het volgende:
Het erge is nog wel als je eigen vriend tegen je zegt , dat melissa z'n ex gewoon sexy/lekker was
en dat ze daarom een relatie hadden maar jou had hij gepakt omdat je zo'n leuk innerlijk hebt en aardig vandaar ook dat we een relatie hebben je hebt een goed karakter. Die vertelde een klasgenootje van mij eens.
![]()
Lekker lullig
Wordt het een tweeling?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
Goh wat leuk! Wanneer ben je uitgerekend?
Help, mijn hersens slaan op holquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:00 schreef Meloewa het volgende:
Het erge is nog wel als je eigen vriend tegen je zegt , dat melissa z'n ex gewoon sexy/lekker was
en dat ze daarom een relatie hadden maar jou had hij gepakt omdat je zo'n leuk innerlijk hebt en aardig vandaar ook dat we een relatie hebben je hebt een goed karakter. Die vertelde een klasgenootje van mij eens.
![]()
Lekker lullig
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:05 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Help, mijn hersens slaan op hol
Wie is melissa en hoe kan iemand met een meisjes naam een 'hij' (z'n) zijn en daarna staat er 'ze' en is melissa dan jouw vriend, terwijl ze een meisje is? Maar jij hebt zo'n vrouwen profiel en je zegt later weer vriendje en op het einde staat dat het een klasgenootje van jou was?
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
Goh wat leuk! Wanneer ben je uitgerekend?
Duidelijk. Dat is wel lullig inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:09 schreef Meloewa het volgende:
Een meisje haar vriend die tegen haar zegt dat hij haar heeft gepakt om haar innerlijk , maar zijn ex had hij gepakt omdat ze gewoon mooi sexy en lekker was en daar moest zij het niet van hebben volgens hem. Maar meer van haar leuke karakter.![]()
Sorry het is laat.
Zijn ze nog samen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:09 schreef Meloewa het volgende:
Een meisje haar vriend die tegen haar zegt dat hij haar heeft gepakt om haar innerlijk , maar zijn ex had hij gepakt omdat ze gewoon mooi sexy en lekker was en daar moest zij het niet van hebben volgens hem. Maar meer van haar leuke karakter.![]()
Sorry het is laat.
eehh ik ben al tijdje lid van FOK maar wat betekent nou eigenlijk TS?quote:
Jawel alleen ondertussen is hij ook met andere meisjes bezig maar dat schijnt allemaal vriendschappelijk te zijn, hij ging ook slapen bij een meisje die hij niet kon.. maar er was niks gebeurt maar gewoon als vriendenquote:
Ondertussen playt hij al die meisjes, wat een baas.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jawel alleen ondertussen is hij ook met andere meisjes bezig maar dat schijnt allemaal vriendschappelijk te zijn, hij ging ook slapen bij een meisje die hij niet kon.. maar er was niks gebeurt maar gewoon als vrienden
Niet echt, hij weet zelf ook wel stiekem dat hij niet beter kan krijgen.Daar moet hij genoegen mee nemen en dat meisje waar die bleef slapen was van de zelfde middenmoot.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ondertussen playt hij al die meisjes, wat een baas.
Tuinstoel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:14 schreef Chris007 het volgende:
[..]
eehh ik ben al tijdje lid van FOK maar wat betekent nou eigenlijk TS?
slim tochquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ondertussen playt hij al die meisjes, wat een baas.
ken jij zijn oma???quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:27 schreef Monopoly het volgende:
Het word tijd om terug de zee in te rollen stomme dikke kutsnol!
En nu opbokken met die vetrimpels, smerig zeemonsterIk kots op jou en je moeder en ik hoopte dat je nooit geboren was vieze ranzige zeug.
Echt, 10000000 zaadcellen, en jij was de snelste ? Gadverdamme, je bent nog lelijker dan Erica Terpstra, aan haar zou ik mijn pik nog geeneens afvegen. Ik hoop dat je sterft met die lelijke hoerenkop van je, en ik zal op je graf pissen!
Zoiets ?
Het word tijd om terug de zee in te rollen stomme dikke kutsnol!
En nu opbokken met die vetrimpels, smerig zeemonsterIk kots op jou en je moeder en ik hoopte dat je nooit geboren was vieze ranzige zeug.
Echt, 10000000 zaadcellen, en jij was de snelste ? Gadverdamme, je bent nog lelijker dan Erica Terpstra, aan haar zou ik mijn pik nog geeneens afvegen. Ik hoop dat je sterft met die lelijke hoerenkop van je, en ik zal op je graf pissen!
Zoiets ?
Daar heb ik lak aan!quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt iemand gewoon die je haat, het zijn meer die onbewuste opmerkingen die ''jongens'' niet in de gaten hebben dat die raar over komen maar die wel kwetsen en hard aan komen denk ik.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]En daarna lief vragen, goh, ik heb nog niet geneukt vandaag, zin?
10000000 zaadcellen, en jij was de snelste ?
haha lekkr bezig met die kut opmerkingen tegen meidu![]()
Ik zou bij die zinnen van jou eerder helemaal terugschelden , dan dat ik me echt geraakt of afgekraakt zou voelen. Het zijn dus echt meer de raar uit de hoek komende onverwachtse en lompe opmerkingen. maarja zoals je al zei daar heb je laks aan!quote:
ik had het niet bettr kunne zeggen!quote:
Noem eens een paar voorbeelden dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zou bij die zinnen van jou eerder helemaal terugschelden , dan dat ik me echt geraakt of afgekraakt zou voelen. Het zijn dus echt meer de raar uit de hoek komende onverwachtse en lompe opmerkingen. maarja zoals je al zei daar heb je laks aan!
Dat zeggen alle vrouwenquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:34 schreef Dimens het volgende:
Ik heb mijn eigen vriendin, volgens haar, wel eens hoer genoemd.
Dat betekend toch gewoon dat ze goed kan neuken? Dat lijkt mij meer een compliment.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:34 schreef Dimens het volgende:
Ik heb mijn eigen vriendin, volgens haar, wel eens hoer genoemd.
Moeilijk te zeggen zo , uhm bijv. die vriend die het helemaal niet zo lullig bedoelde maar het toch echt wel hard is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:33 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Noem eens een paar voorbeelden dan?
Ik weet voor een feit dat vrouwen dingen over hun leeftijd helemaal verkeerd kunnen opvatten, maar wat is nog meer zoiets?
Ja godver, zo'n vrouw wil ik nooit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen zo , uhm bijv. die vriend die het helemaal niet zo lullig bedoelde maar het toch echt wel hard is.
Maar meestal van die lompe opmerkingen ,van die kleine aanleidingen/ dingen zijn het.
Bijv.
hij''ben je moe?'' je ziet anders uit''
zij'' nee heb geen makeup op''
hij'' oh dan is dat het je ziet beetje bekafjes uit''
zij '' wat willen je zeggen dat ik er niet uitzie ofzo![]()
''
Maar dit zou mij niet echt raken , maar het zijn meer andere dingen maar daar kom ik nu even niet op dingen die je gewoon liever niet hoort , maar mannen zien dat dan niet als een belediging dat is dan het probleem.maar zo voelt het dan wel.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:40 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ja godver, zo'n vrouw wil ik nooit.
YouTube tagsquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:41 schreef Chris007 het volgende:
[youtube]http://www.youtube.com/user/BanjoMovies#p/u/0/QZewk5IOa6Y[/youtube]
k vond zojuist iets wat mischien helpt bij het bedenken van een kut opmerking
ja was een foutje (moet kunne baas.......quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:42 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
YouTube tags![]()
Wel creatief bedacht.
vrouwen houden niet van direct. beter zoiets:quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:04 schreef Rachel_Penose het volgende:
Voor een transseksueel zie je er nog niet eens zo heel slecht uit
Jongen: " Oh man ik wou dat ik een lekker meisje had waarmee ik het kon doen gewoon soms heb ik gewoon zin in seks weetje?"quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Jongen: " Oh man ik wou dat ik een lekker meisje had waarmee ik het kon doen gewoon soms heb ik gewoon zin in seks weetje?"
Meisje: "![]()
![]()
*denkt: wat bedoeld hij nou? met mij?
"
Jongen: "Ja gewoon een keertje en dan kijken of er misschien een relatie van komt zoiets lijkt me wel spannend."
Meisje:"![]()
![]()
hihihi meen je dit serieus?"
Jongen: "Ja ik ben bloedserieus! "
Meisje: "Misschien kan ik iets voor je doen?"
Jongen: "JIJ ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Jongen: " Oh man ik wou dat ik een lekker meisje had waarmee ik het kon doen gewoon soms heb ik gewoon zin in seks weetje?"quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Jongen: " Oh man ik wou dat ik een lekker meisje had waarmee ik het kon doen gewoon soms heb ik gewoon zin in seks weetje?"
![]()
"
Jongen: "Ja gewoon een keertje en dan kijken of er misschien een relatie van komt zoiets lijkt me wel spannend."
![]()
Jongen: "JIJ ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Meisje: Maakt deze broek mij dik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:46 schreef Rodawa het volgende:
Meisje: "maakt dit me dik?"
Jongen: "ja, dus trek het maar snel uit"
Gegarandeerd succes!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meisje: Maakt deze broek mij dik.
Jongen: Nee hoor, dat is niet de schuld van die broek.
Jij zwemt met een zwemvest aan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Of als je gaat zwemmen ofzo, en je doet allebei zwemvesten aan, en je zegt:
Jongen: "ah, jij hebt jouw zwemvast al aangetrokken zie ik."
Meisje: "... nee"
Ouch.
OMG XDquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
![]()
"
![]()
Jongen: "Ja, kun je mij vertellen of je zusje nog vrijgezel is? "
Ik heb geen zusje. Wel een zus en ik ben mooierquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja grappig toch?
Maar hé, kun je mij vertellen of je zusje nog vrijgezel is?
Als jij al de mooiste bent, hoe moet je zus er dan wel niet uit zien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje. Wel een zus en ik ben mooier
Ik ben Hèt Zusje
Gemeen Dimens je verdient klapslagen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als jij al de mooiste bent, hoe moet je zus er dan wel niet uit zien.
We zitten nog steeds in het "rotste opmerking die je kunt maken naar een meisje" topic.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gemeen Dimens je verdient klapslagen.
Oh ja okee, Zullen we nu dan maar even naar de rotste opmerking die je naar een jongen kan maken gaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
We zitten nog steeds in het "rotste opmerking die je kunt maken naar een meisje" topic.
"Wat is ie klein!" moet toch wel de ergste zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh ja okee, Zullen we nu dan maar even naar de rotste opmerking die je naar een jongen kan maken gaan![]()
"Vanavond even niet schat, ik heb hoofdpijn."quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh ja okee, Zullen we nu dan maar even naar de rotste opmerking die je naar een jongen kan maken gaan![]()
"Jij verkoopt je lichaam per kilo? Je zal dan wel duur zijn he"quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:30 schreef DemonRage het volgende:
Naar een dikke prostituee gaan en vragen: "Jij bent toch zo'n vrouw die haar lichaam verkoopt?"
Zij: "Ja"
Jij: "Hoeveel kost je per kilo?"
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als jij al de mooiste bent, hoe moet je zus er dan wel niet uit zien.
Kom op, het was een grapje. Wat had je dan verwacht van een topic wat gaat over opmerkingen, die je niet naar een vrouw moet maken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
jij bent een triest figuur
OKquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kom op, het was een grapje. Wat had je dan verwacht van een topic wat gaat over opmerkingen, die je niet naar een vrouw moet maken.
Nee hoor ik haat hem gewoon nuquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef Rodawa het volgende:
Zo, daar kom je weer goed mee weg Dimens.
PIJNLIJKquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik heb een keer tegen een meisje gezegd toen ze naar huis ging: "ik hoef vast niet mee te lopen naar je huis, jou verkrachten ze toch niet"
bleek dat ze 3 jaar eerder aangerand was geweest
waarop mijn broer daarna vroeg of de aanrader dan een blinde was, maar dat terzijde
Je weet nog dat hij dat tegen je zei?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef odetje het volgende:
[..]
PIJNLIJK
maar toch vind ik t leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
"Kom je al?"quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ok nu we hebben geneukt is het tijd om verder te kijken. Hoi!
Dat moet je vooral in zo'n topic als dit gaan vragen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik ben best knap tochnamelijk?
i know XDquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat moet je vooral in zo'n topic als dit gaan vragen.
Wacht, jij gaat met basisschool kinderen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:55 schreef DemonRage het volgende:
"sorry lieverd, maar als je niet in groep 5 zat dan wilde ik wel iets met je"
een jaar later:
"sorry lieverd, maar als je niet in groep 6 zat dan wilde ik wel iets met je"
Hij lag daar te mooi, ik moest gewoon schieten toen ik dat open gat zag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
OKhet is al goed.
Maar maak ze dan in het algemeen en niet persoonlijk![]()
Ik ben best knap tochnamelijk?
O M Gquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik heb een keer tegen een meisje gezegd toen ze naar huis ging: "ik hoef vast niet mee te lopen naar je huis, jou verkrachten ze toch niet"
bleek dat ze 3 jaar eerder aangerand was geweest
waarop mijn broer daarna vroeg of de aanrader dan een blinde was, maar dat terzijde
Jij weet hoe het isquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:34 schreef Meloewa het volgende:
Deze jongens hebben geen ervaring in het hoe het moeten kwetsen van een meisje.
Ik heb net bewezen dat ik het kon ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:34 schreef Meloewa het volgende:
Deze jongens hebben geen ervaring in het hoe het moeten kwetsen van een meisje.
Ja maar vind ze niet zo heelquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb net bewezen dat ik het kon ja.
danquote:je bent egocentrisch en je hebt een rotkarakter, maar je bent wel lekker
quote:je bent niet supermooi maar je hebt wel een lief karakter
Veel liever dat 1ste.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:46 schreef zakstront het volgende:
dus een meisje hoort liever:
[..]
dan
[..]
Nee. Dat staat er ook. Jij bent wél de enige die het anders uitspreekt in je hoofdquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef Robbieh het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die "banaan-vraag" leest?
Oke netjes..quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij lag daar te mooi, ik moest gewoon schieten toen ik dat open gat zag.
Sorry, had ik niet moeten doen, mijn excuses hiervoor.
Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oke netjes..
Dus jij schiet in elk open gat?
Is je ma daar ook blij mee?
Nee, gewoon proberen ze tot d'r 18e aan het lijntje te houden en dan gewoon zeggen dat ze eigenlijk al die tijd te lelijk was en nog steeds is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wacht, jij gaat met basisschool kinderen?
Ziek.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Dat staat er ook niet. Jij bent wél de enige die het anders uitspreekt in je hoofd
ik denk niet dat dat de rotste opmerking is die je kunt maken. you fail.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef kwaliteit. het volgende:
DOE EENS NORMAAL,VROUWEN HOOR JE TE KIESTEREN EN LIEVE WOORDJES IN HET OOR TE FLUISTEREN. NIET TE BELEDIGEN.
dikke tietenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef Meloewa het volgende:
En de mannen die denken dat het gene wat vrouwen moet kwetsen iets is met :
'' dik''
dik hier dik daar.
"Wat kan jij slecht koken" is beter?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef Meloewa het volgende:
En de mannen die denken dat het gene wat vrouwen moet kwetsen iets is met :
'' dik''
dik hier dik daar.
Ik vind dat niet erg als mensen dat tegen mij zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
HAHAHA, die is ook wel echt erg alle meisjes die ik ken vinden dat kut
naja het is toch niet zo heel leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg als mensen dat tegen mij zeggen
Wat dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:03 schreef 129383 het volgende:
een opmerking gemaakt die een vriendin herinderde aan een goede vriend die voor een trein heeft gesprongen
( well onbedoeld heel kut van mij)
xDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sadist.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:16 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
mensen die denken dat je vrouwen kwetst door ze uit te schelden
daar worden ze alleen maar boos van
elk meisje heeft haar zwakke plek, de een heeft dikke benen, de ander een puistenkop etc.
weet waar ze heel onzeker over is en boor dat zelfvertrouwen de grond in door op dat onderwerp haar heel erg te beledigen
hahahaquote:
Dat wel. Maar je bent wel een gigantisch kreng als je dat daadwerkelijk doet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:18 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
maar ik had wel gelijk toch [ afbeelding ]
gelukkig kun je dit trucje ook omgekeerd gebruiken en dan zal ze het als een groots compliment ervarenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat wel. Maar je bent wel een gigantisch kreng als je dat daadwerkelijk doet.
En probably forever alone.
Ongemeende complimentenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:21 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
gelukkig kun je dit trucje ook omgekeerd gebruiken en dan zal ze het als een groots compliment ervaren
Ja hallo ik kan er ook niets aan doen als iemand dik is, ik ga diegene dan niet op de feiten drukken, maar haar aanzetten tot afvallen zonder haar te kwetsenquote:
Hoe zou je dat doen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:24 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Ja hallo ik kan er ook niets aan doen als iemand dik is, ik ga diegene dan niet op de feiten drukken, maar haar aanzetten tot afvallen zonder haar te kwetsen
vrouwen / meiden hebben eens in de zoveel tijd dat ze zich onzekerder voelen dan normaal en soms dan komen ze naar de man / jongen toe van: ik voel me zo onzeker over dit of dat etc.quote:
Hmmmmmmmm oke. En dan zit je je dus de rest van de tijd te verbijten dat ze dik is en hoe je dat eens tactisch kunt gaan zeggen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:29 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
vrouwen / meiden hebben eens in de zoveel tijd dat ze zich onzekerder voelen dan normaal en soms dan komen ze naar de man / jongen toe van: ik voel me zo onzeker over dit of dat etc.
en dan zou ik zoiets zeggen als: nouja, als jij je daar echt zo onzeker over voelt, dan gaan we er samen aan werken en ben ik bereid je daarmee te helpen
Als je tegen een meisje vertelt dat als er ook maar een probleem is, ik voor haar klaar sta, dan is het binnen 2 weken voordat er zoiets gebeurdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm oke. En dan zit je je dus de rest van de tijd te verbijten dat ze dik is en hoe je dat eens tactisch kunt gaan zeggen?
Serieus, zeg haar nooit dat ze je " huidige" vriendin is.. dat doet voorkomen alsof je iets beters zoekt, dat vinden ze emestal niet leuk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:46 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Als je tegen een meisje vertelt dat als er ook maar een probleem is, ik voor haar klaar sta, dan is het binnen 2 weken voordat er zoiets gebeurd![]()
mijn huidige vriendin heeft een soortgelijk iets, al vind ik dan dat ze niet dik is, maar zij zichzelf wel. Ik ben dan best bereid haar te helpen
gelukkig zit mijn vriendin niet op FOK!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Serieus, zeg haar nooit dat ze je " huidige" vriendin is.. dat doet voorkomen alsof je iets beters zoekt, dat vinden ze emestal niet leuk!
gr gr
Nee idd zegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
naja het is toch niet zo heel leukom iemand van onder de 20 gaan te vergelijken met iemand van boven de 45. Maarja misschien niet te letterlijk opvatten.
Meisjes plagen, kusjes vragen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:23 schreef honkeytonk het volgende:
Eigenlijk moet je helemaal geen rotte opmerkingen naar meisjes maken
EInZ!1!! Gewoon meteen die lul er in stoppen hehhhhhhhhh!!! EINZzzz!!11!!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:23 schreef honkeytonk het volgende:
Eigenlijk moet je helemaal geen rotte opmerkingen naar meisjes maken
dan word je gelijk gefriendzoned dom kutwijfquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je kan ook lief zijn en meer krijgen
Honkeytonk een meisje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
dan word je gelijk gefriendzoned dom kutwijf
iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
maakt het nog triester
Prima toppique, gaat zo door!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:18 schreef Chris007 het volgende:
zal ik dit topic stop zetten?
of blijven we nog graag verder praten over dit onderwerp.
als er geen antwoord komt voor 22:00 uur dan zal dit topic
stop gezet worden
Dat is vast een onderdeel van hun menstruatiecyclus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:29 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
vrouwen / meiden hebben eens in de zoveel tijd dat ze zich onzekerder voelen dan normaal en ...
fotos van je moeder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg als mensen dat tegen mij zeggen
mm is nie zo, maar t zou wel gekund hebbequote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:41 schreef Chocoprince het volgende:
TS is vernederd door een meisje en vraagt nu wraakadvies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?
heb ik al te vaak gezegd en werkt nu niet meerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
jij: Wil je dansen?
Zij: jaaa
jij: Mooi dan kan ik daar zitten
Zij:
Werkte het de eerste keer wel dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:15 schreef Chris007 het volgende:
[..]
heb ik al te vaak gezegd en werkt nu niet meer
Willy: De vismarkt is weer vroeg deze weekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef Willyfoofoo het volgende:
De vismarkt is weer vroeg deze week.
verse vis stinkt niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef Willyfoofoo het volgende:
De vismarkt is weer vroeg deze week.
Je kan beter over de H&M beginnen en waarom iedereen daar maar blijft kopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:36 schreef _Fanta het volgende:
Goh, ik wist niet dat het uitverkoop was bij de zeeman
Je moet eens de sommige gezichtsuitdrukkingen zien van vrouwen die deze vraag gevraagd worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Wie ik? 25 hoezo?
Geestelijk soms 12![]()
Ik snap dat eigenlijk ook nooit zo goed waarom ze altijd zo moeilijk doen over die vraag, is toch vrij normale vraag nietwaar dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:50 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je moet eens de sommige gezichtsuitdrukkingen zien van vrouwen die deze vraag gevraagd worden.![]()
Een shock van een paar seconden en dan een leeftijd opnoemen.
Eigenlijk wel, anders zou ik het niet vragen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik snap dat eigenlijk ook nooit zo goed waarom ze altijd zo moeilijk doen over die vraag, is toch vrij normale vraag nietwaar dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |