Ik heb geen zusje. Wel een zus en ik ben mooierquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja grappig toch?
Maar hé, kun je mij vertellen of je zusje nog vrijgezel is?
Als jij al de mooiste bent, hoe moet je zus er dan wel niet uit zien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje. Wel een zus en ik ben mooier
Ik ben Hèt Zusje
Gemeen Dimens je verdient klapslagen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als jij al de mooiste bent, hoe moet je zus er dan wel niet uit zien.
We zitten nog steeds in het "rotste opmerking die je kunt maken naar een meisje" topic.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gemeen Dimens je verdient klapslagen.
Oh ja okee, Zullen we nu dan maar even naar de rotste opmerking die je naar een jongen kan maken gaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
We zitten nog steeds in het "rotste opmerking die je kunt maken naar een meisje" topic.
"Wat is ie klein!" moet toch wel de ergste zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh ja okee, Zullen we nu dan maar even naar de rotste opmerking die je naar een jongen kan maken gaan![]()
"Vanavond even niet schat, ik heb hoofdpijn."quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh ja okee, Zullen we nu dan maar even naar de rotste opmerking die je naar een jongen kan maken gaan![]()
"Jij verkoopt je lichaam per kilo? Je zal dan wel duur zijn he"quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:30 schreef DemonRage het volgende:
Naar een dikke prostituee gaan en vragen: "Jij bent toch zo'n vrouw die haar lichaam verkoopt?"
Zij: "Ja"
Jij: "Hoeveel kost je per kilo?"
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als jij al de mooiste bent, hoe moet je zus er dan wel niet uit zien.
Kom op, het was een grapje. Wat had je dan verwacht van een topic wat gaat over opmerkingen, die je niet naar een vrouw moet maken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
jij bent een triest figuur
OKquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kom op, het was een grapje. Wat had je dan verwacht van een topic wat gaat over opmerkingen, die je niet naar een vrouw moet maken.
Nee hoor ik haat hem gewoon nuquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef Rodawa het volgende:
Zo, daar kom je weer goed mee weg Dimens.
PIJNLIJKquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik heb een keer tegen een meisje gezegd toen ze naar huis ging: "ik hoef vast niet mee te lopen naar je huis, jou verkrachten ze toch niet"
bleek dat ze 3 jaar eerder aangerand was geweest
waarop mijn broer daarna vroeg of de aanrader dan een blinde was, maar dat terzijde
Je weet nog dat hij dat tegen je zei?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef odetje het volgende:
[..]
PIJNLIJK
maar toch vind ik t leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
"Kom je al?"quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ok nu we hebben geneukt is het tijd om verder te kijken. Hoi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |