vrouwen houden niet van direct. beter zoiets:quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:04 schreef Rachel_Penose het volgende:
Voor een transseksueel zie je er nog niet eens zo heel slecht uit
Jongen: " Oh man ik wou dat ik een lekker meisje had waarmee ik het kon doen gewoon soms heb ik gewoon zin in seks weetje?"quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Jongen: " Oh man ik wou dat ik een lekker meisje had waarmee ik het kon doen gewoon soms heb ik gewoon zin in seks weetje?"
Meisje: "![]()
![]()
*denkt: wat bedoeld hij nou? met mij?
"
Jongen: "Ja gewoon een keertje en dan kijken of er misschien een relatie van komt zoiets lijkt me wel spannend."
Meisje:"![]()
![]()
hihihi meen je dit serieus?"
Jongen: "Ja ik ben bloedserieus! "
Meisje: "Misschien kan ik iets voor je doen?"
Jongen: "JIJ ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Jongen: " Oh man ik wou dat ik een lekker meisje had waarmee ik het kon doen gewoon soms heb ik gewoon zin in seks weetje?"quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Jongen: " Oh man ik wou dat ik een lekker meisje had waarmee ik het kon doen gewoon soms heb ik gewoon zin in seks weetje?"
![]()
"
Jongen: "Ja gewoon een keertje en dan kijken of er misschien een relatie van komt zoiets lijkt me wel spannend."
![]()
Jongen: "JIJ ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Meisje: Maakt deze broek mij dik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:46 schreef Rodawa het volgende:
Meisje: "maakt dit me dik?"
Jongen: "ja, dus trek het maar snel uit"
Gegarandeerd succes!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meisje: Maakt deze broek mij dik.
Jongen: Nee hoor, dat is niet de schuld van die broek.
Jij zwemt met een zwemvest aan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Of als je gaat zwemmen ofzo, en je doet allebei zwemvesten aan, en je zegt:
Jongen: "ah, jij hebt jouw zwemvast al aangetrokken zie ik."
Meisje: "... nee"
Ouch.
OMG XDquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
![]()
"
![]()
Jongen: "Ja, kun je mij vertellen of je zusje nog vrijgezel is? "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |