Moeilijk te zeggen zo , uhm bijv. die vriend die het helemaal niet zo lullig bedoelde maar het toch echt wel hard is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:33 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Noem eens een paar voorbeelden dan?
Ik weet voor een feit dat vrouwen dingen over hun leeftijd helemaal verkeerd kunnen opvatten, maar wat is nog meer zoiets?
Ja godver, zo'n vrouw wil ik nooit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen zo , uhm bijv. die vriend die het helemaal niet zo lullig bedoelde maar het toch echt wel hard is.
Maar meestal van die lompe opmerkingen ,van die kleine aanleidingen/ dingen zijn het.
Bijv.
hij''ben je moe?'' je ziet anders uit''
zij'' nee heb geen makeup op''
hij'' oh dan is dat het je ziet beetje bekafjes uit''
zij '' wat willen je zeggen dat ik er niet uitzie ofzo![]()
''
Maar dit zou mij niet echt raken , maar het zijn meer andere dingen maar daar kom ik nu even niet op dingen die je gewoon liever niet hoort , maar mannen zien dat dan niet als een belediging dat is dan het probleem.maar zo voelt het dan wel.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:40 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ja godver, zo'n vrouw wil ik nooit.
YouTube tagsquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:41 schreef Chris007 het volgende:
[youtube]http://www.youtube.com/user/BanjoMovies#p/u/0/QZewk5IOa6Y[/youtube]
k vond zojuist iets wat mischien helpt bij het bedenken van een kut opmerking
ja was een foutje (moet kunne baas.......quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:42 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
YouTube tags![]()
Wel creatief bedacht.
vrouwen houden niet van direct. beter zoiets:quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:04 schreef Rachel_Penose het volgende:
Voor een transseksueel zie je er nog niet eens zo heel slecht uit
Jongen: " Oh man ik wou dat ik een lekker meisje had waarmee ik het kon doen gewoon soms heb ik gewoon zin in seks weetje?"quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Jongen: " Oh man ik wou dat ik een lekker meisje had waarmee ik het kon doen gewoon soms heb ik gewoon zin in seks weetje?"
Meisje: "![]()
![]()
*denkt: wat bedoeld hij nou? met mij?
"
Jongen: "Ja gewoon een keertje en dan kijken of er misschien een relatie van komt zoiets lijkt me wel spannend."
Meisje:"![]()
![]()
hihihi meen je dit serieus?"
Jongen: "Ja ik ben bloedserieus! "
Meisje: "Misschien kan ik iets voor je doen?"
Jongen: "JIJ ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"