Daar heb ik lak aan!quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt iemand gewoon die je haat, het zijn meer die onbewuste opmerkingen die ''jongens'' niet in de gaten hebben dat die raar over komen maar die wel kwetsen en hard aan komen denk ik.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]En daarna lief vragen, goh, ik heb nog niet geneukt vandaag, zin?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:27 schreef Monopoly het volgende:
10000000 zaadcellen, en jij was de snelste ?
haha lekkr bezig met die kut opmerkingen tegen meidu![]()
Ik zou bij die zinnen van jou eerder helemaal terugschelden , dan dat ik me echt geraakt of afgekraakt zou voelen. Het zijn dus echt meer de raar uit de hoek komende onverwachtse en lompe opmerkingen. maarja zoals je al zei daar heb je laks aan!quote:
ik had het niet bettr kunne zeggen!quote:
Noem eens een paar voorbeelden dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zou bij die zinnen van jou eerder helemaal terugschelden , dan dat ik me echt geraakt of afgekraakt zou voelen. Het zijn dus echt meer de raar uit de hoek komende onverwachtse en lompe opmerkingen. maarja zoals je al zei daar heb je laks aan!
Dat zeggen alle vrouwenquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:34 schreef Dimens het volgende:
Ik heb mijn eigen vriendin, volgens haar, wel eens hoer genoemd.
Dat betekend toch gewoon dat ze goed kan neuken? Dat lijkt mij meer een compliment.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:34 schreef Dimens het volgende:
Ik heb mijn eigen vriendin, volgens haar, wel eens hoer genoemd.
Moeilijk te zeggen zo , uhm bijv. die vriend die het helemaal niet zo lullig bedoelde maar het toch echt wel hard is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:33 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Noem eens een paar voorbeelden dan?
Ik weet voor een feit dat vrouwen dingen over hun leeftijd helemaal verkeerd kunnen opvatten, maar wat is nog meer zoiets?
Ja godver, zo'n vrouw wil ik nooit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen zo , uhm bijv. die vriend die het helemaal niet zo lullig bedoelde maar het toch echt wel hard is.
Maar meestal van die lompe opmerkingen ,van die kleine aanleidingen/ dingen zijn het.
Bijv.
hij''ben je moe?'' je ziet anders uit''
zij'' nee heb geen makeup op''
hij'' oh dan is dat het je ziet beetje bekafjes uit''
zij '' wat willen je zeggen dat ik er niet uitzie ofzo![]()
''
Maar dit zou mij niet echt raken , maar het zijn meer andere dingen maar daar kom ik nu even niet op dingen die je gewoon liever niet hoort , maar mannen zien dat dan niet als een belediging dat is dan het probleem.maar zo voelt het dan wel.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:40 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ja godver, zo'n vrouw wil ik nooit.
YouTube tagsquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:41 schreef Chris007 het volgende:
[youtube]http://www.youtube.com/user/BanjoMovies#p/u/0/QZewk5IOa6Y[/youtube]
k vond zojuist iets wat mischien helpt bij het bedenken van een kut opmerking
ja was een foutje (moet kunne baas.......quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:42 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
YouTube tags![]()
Wel creatief bedacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |