quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
Goh wat leuk! Wanneer ben je uitgerekend?
Duidelijk. Dat is wel lullig inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:09 schreef Meloewa het volgende:
Een meisje haar vriend die tegen haar zegt dat hij haar heeft gepakt om haar innerlijk , maar zijn ex had hij gepakt omdat ze gewoon mooi sexy en lekker was en daar moest zij het niet van hebben volgens hem. Maar meer van haar leuke karakter.![]()
Sorry het is laat.
Zijn ze nog samen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:09 schreef Meloewa het volgende:
Een meisje haar vriend die tegen haar zegt dat hij haar heeft gepakt om haar innerlijk , maar zijn ex had hij gepakt omdat ze gewoon mooi sexy en lekker was en daar moest zij het niet van hebben volgens hem. Maar meer van haar leuke karakter.![]()
Sorry het is laat.
eehh ik ben al tijdje lid van FOK maar wat betekent nou eigenlijk TS?quote:
Jawel alleen ondertussen is hij ook met andere meisjes bezig maar dat schijnt allemaal vriendschappelijk te zijn, hij ging ook slapen bij een meisje die hij niet kon.. maar er was niks gebeurt maar gewoon als vriendenquote:
Ondertussen playt hij al die meisjes, wat een baas.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jawel alleen ondertussen is hij ook met andere meisjes bezig maar dat schijnt allemaal vriendschappelijk te zijn, hij ging ook slapen bij een meisje die hij niet kon.. maar er was niks gebeurt maar gewoon als vrienden
Niet echt, hij weet zelf ook wel stiekem dat hij niet beter kan krijgen.Daar moet hij genoegen mee nemen en dat meisje waar die bleef slapen was van de zelfde middenmoot.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ondertussen playt hij al die meisjes, wat een baas.
Tuinstoel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:14 schreef Chris007 het volgende:
[..]
eehh ik ben al tijdje lid van FOK maar wat betekent nou eigenlijk TS?
slim tochquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ondertussen playt hij al die meisjes, wat een baas.
ken jij zijn oma???quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:27 schreef Monopoly het volgende:
Het word tijd om terug de zee in te rollen stomme dikke kutsnol!
En nu opbokken met die vetrimpels, smerig zeemonsterIk kots op jou en je moeder en ik hoopte dat je nooit geboren was vieze ranzige zeug.
Echt, 10000000 zaadcellen, en jij was de snelste ? Gadverdamme, je bent nog lelijker dan Erica Terpstra, aan haar zou ik mijn pik nog geeneens afvegen. Ik hoop dat je sterft met die lelijke hoerenkop van je, en ik zal op je graf pissen!
Zoiets ?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:27 schreef Monopoly het volgende:
Het word tijd om terug de zee in te rollen stomme dikke kutsnol!
En nu opbokken met die vetrimpels, smerig zeemonsterIk kots op jou en je moeder en ik hoopte dat je nooit geboren was vieze ranzige zeug.
Echt, 10000000 zaadcellen, en jij was de snelste ? Gadverdamme, je bent nog lelijker dan Erica Terpstra, aan haar zou ik mijn pik nog geeneens afvegen. Ik hoop dat je sterft met die lelijke hoerenkop van je, en ik zal op je graf pissen!
Zoiets ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |