quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:00 schreef Meloewa het volgende:
Het erge is nog wel als je eigen vriend tegen je zegt , dat melissa z'n ex gewoon sexy/lekker was
en dat ze daarom een relatie hadden maar jou had hij gepakt omdat je zo'n leuk innerlijk hebt en aardig vandaar ook dat we een relatie hebben je hebt een goed karakter. Die vertelde een klasgenootje van mij eens.
![]()
Lekker lullig
Wordt het een tweeling?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
Goh wat leuk! Wanneer ben je uitgerekend?
Help, mijn hersens slaan op holquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:00 schreef Meloewa het volgende:
Het erge is nog wel als je eigen vriend tegen je zegt , dat melissa z'n ex gewoon sexy/lekker was
en dat ze daarom een relatie hadden maar jou had hij gepakt omdat je zo'n leuk innerlijk hebt en aardig vandaar ook dat we een relatie hebben je hebt een goed karakter. Die vertelde een klasgenootje van mij eens.
![]()
Lekker lullig
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:05 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Help, mijn hersens slaan op hol
Wie is melissa en hoe kan iemand met een meisjes naam een 'hij' (z'n) zijn en daarna staat er 'ze' en is melissa dan jouw vriend, terwijl ze een meisje is? Maar jij hebt zo'n vrouwen profiel en je zegt later weer vriendje en op het einde staat dat het een klasgenootje van jou was?
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
Goh wat leuk! Wanneer ben je uitgerekend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |