SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?
heb ik al te vaak gezegd en werkt nu niet meerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
jij: Wil je dansen?
Zij: jaaa
jij: Mooi dan kan ik daar zitten
Zij:
Werkte het de eerste keer wel dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:15 schreef Chris007 het volgende:
[..]
heb ik al te vaak gezegd en werkt nu niet meer
Willy: De vismarkt is weer vroeg deze weekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef Willyfoofoo het volgende:
De vismarkt is weer vroeg deze week.
verse vis stinkt niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef Willyfoofoo het volgende:
De vismarkt is weer vroeg deze week.
Je kan beter over de H&M beginnen en waarom iedereen daar maar blijft kopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:36 schreef _Fanta het volgende:
Goh, ik wist niet dat het uitverkoop was bij de zeeman
Je moet eens de sommige gezichtsuitdrukkingen zien van vrouwen die deze vraag gevraagd worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Wie ik? 25 hoezo?
Geestelijk soms 12![]()
Ik snap dat eigenlijk ook nooit zo goed waarom ze altijd zo moeilijk doen over die vraag, is toch vrij normale vraag nietwaar dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:50 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je moet eens de sommige gezichtsuitdrukkingen zien van vrouwen die deze vraag gevraagd worden.![]()
Een shock van een paar seconden en dan een leeftijd opnoemen.
Eigenlijk wel, anders zou ik het niet vragen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik snap dat eigenlijk ook nooit zo goed waarom ze altijd zo moeilijk doen over die vraag, is toch vrij normale vraag nietwaar dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |