Je weet nog dat hij dat tegen je zei?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef odetje het volgende:
[..]
PIJNLIJK
maar toch vind ik t leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
"Kom je al?"quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ok nu we hebben geneukt is het tijd om verder te kijken. Hoi!
Dat moet je vooral in zo'n topic als dit gaan vragen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik ben best knap tochnamelijk?
i know XDquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat moet je vooral in zo'n topic als dit gaan vragen.
Wacht, jij gaat met basisschool kinderen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:55 schreef DemonRage het volgende:
"sorry lieverd, maar als je niet in groep 5 zat dan wilde ik wel iets met je"
een jaar later:
"sorry lieverd, maar als je niet in groep 6 zat dan wilde ik wel iets met je"
Hij lag daar te mooi, ik moest gewoon schieten toen ik dat open gat zag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
OKhet is al goed.
Maar maak ze dan in het algemeen en niet persoonlijk![]()
Ik ben best knap tochnamelijk?
O M Gquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik heb een keer tegen een meisje gezegd toen ze naar huis ging: "ik hoef vast niet mee te lopen naar je huis, jou verkrachten ze toch niet"
bleek dat ze 3 jaar eerder aangerand was geweest
waarop mijn broer daarna vroeg of de aanrader dan een blinde was, maar dat terzijde
Jij weet hoe het isquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:34 schreef Meloewa het volgende:
Deze jongens hebben geen ervaring in het hoe het moeten kwetsen van een meisje.
Ik heb net bewezen dat ik het kon ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:34 schreef Meloewa het volgende:
Deze jongens hebben geen ervaring in het hoe het moeten kwetsen van een meisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |