Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oke netjes..
Dus jij schiet in elk open gat?
Is je ma daar ook blij mee?
Nee, gewoon proberen ze tot d'r 18e aan het lijntje te houden en dan gewoon zeggen dat ze eigenlijk al die tijd te lelijk was en nog steeds is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wacht, jij gaat met basisschool kinderen?
Ziek.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Dat staat er ook niet. Jij bent wél de enige die het anders uitspreekt in je hoofd
ik denk niet dat dat de rotste opmerking is die je kunt maken. you fail.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef kwaliteit. het volgende:
DOE EENS NORMAAL,VROUWEN HOOR JE TE KIESTEREN EN LIEVE WOORDJES IN HET OOR TE FLUISTEREN. NIET TE BELEDIGEN.
dikke tietenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef Meloewa het volgende:
En de mannen die denken dat het gene wat vrouwen moet kwetsen iets is met :
'' dik''
dik hier dik daar.
"Wat kan jij slecht koken" is beter?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef Meloewa het volgende:
En de mannen die denken dat het gene wat vrouwen moet kwetsen iets is met :
'' dik''
dik hier dik daar.
Ik vind dat niet erg als mensen dat tegen mij zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
HAHAHA, die is ook wel echt erg alle meisjes die ik ken vinden dat kut
naja het is toch niet zo heel leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg als mensen dat tegen mij zeggen
Wat dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:03 schreef 129383 het volgende:
een opmerking gemaakt die een vriendin herinderde aan een goede vriend die voor een trein heeft gesprongen
( well onbedoeld heel kut van mij)
xDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sadist.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:16 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
mensen die denken dat je vrouwen kwetst door ze uit te schelden
daar worden ze alleen maar boos van
elk meisje heeft haar zwakke plek, de een heeft dikke benen, de ander een puistenkop etc.
weet waar ze heel onzeker over is en boor dat zelfvertrouwen de grond in door op dat onderwerp haar heel erg te beledigen
hahahaquote:
Dat wel. Maar je bent wel een gigantisch kreng als je dat daadwerkelijk doet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:18 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
maar ik had wel gelijk toch [ afbeelding ]
gelukkig kun je dit trucje ook omgekeerd gebruiken en dan zal ze het als een groots compliment ervarenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat wel. Maar je bent wel een gigantisch kreng als je dat daadwerkelijk doet.
En probably forever alone.
Ongemeende complimentenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:21 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
gelukkig kun je dit trucje ook omgekeerd gebruiken en dan zal ze het als een groots compliment ervaren
Ja hallo ik kan er ook niets aan doen als iemand dik is, ik ga diegene dan niet op de feiten drukken, maar haar aanzetten tot afvallen zonder haar te kwetsenquote:
Hoe zou je dat doen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:24 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Ja hallo ik kan er ook niets aan doen als iemand dik is, ik ga diegene dan niet op de feiten drukken, maar haar aanzetten tot afvallen zonder haar te kwetsen
vrouwen / meiden hebben eens in de zoveel tijd dat ze zich onzekerder voelen dan normaal en soms dan komen ze naar de man / jongen toe van: ik voel me zo onzeker over dit of dat etc.quote:
Hmmmmmmmm oke. En dan zit je je dus de rest van de tijd te verbijten dat ze dik is en hoe je dat eens tactisch kunt gaan zeggen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:29 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
vrouwen / meiden hebben eens in de zoveel tijd dat ze zich onzekerder voelen dan normaal en soms dan komen ze naar de man / jongen toe van: ik voel me zo onzeker over dit of dat etc.
en dan zou ik zoiets zeggen als: nouja, als jij je daar echt zo onzeker over voelt, dan gaan we er samen aan werken en ben ik bereid je daarmee te helpen
Als je tegen een meisje vertelt dat als er ook maar een probleem is, ik voor haar klaar sta, dan is het binnen 2 weken voordat er zoiets gebeurdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm oke. En dan zit je je dus de rest van de tijd te verbijten dat ze dik is en hoe je dat eens tactisch kunt gaan zeggen?
Serieus, zeg haar nooit dat ze je " huidige" vriendin is.. dat doet voorkomen alsof je iets beters zoekt, dat vinden ze emestal niet leuk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:46 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Als je tegen een meisje vertelt dat als er ook maar een probleem is, ik voor haar klaar sta, dan is het binnen 2 weken voordat er zoiets gebeurd![]()
mijn huidige vriendin heeft een soortgelijk iets, al vind ik dan dat ze niet dik is, maar zij zichzelf wel. Ik ben dan best bereid haar te helpen
gelukkig zit mijn vriendin niet op FOK!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Serieus, zeg haar nooit dat ze je " huidige" vriendin is.. dat doet voorkomen alsof je iets beters zoekt, dat vinden ze emestal niet leuk!
gr gr
Nee idd zegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
naja het is toch niet zo heel leukom iemand van onder de 20 gaan te vergelijken met iemand van boven de 45. Maarja misschien niet te letterlijk opvatten.
Meisjes plagen, kusjes vragen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:23 schreef honkeytonk het volgende:
Eigenlijk moet je helemaal geen rotte opmerkingen naar meisjes maken
EInZ!1!! Gewoon meteen die lul er in stoppen hehhhhhhhhh!!! EINZzzz!!11!!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:23 schreef honkeytonk het volgende:
Eigenlijk moet je helemaal geen rotte opmerkingen naar meisjes maken
dan word je gelijk gefriendzoned dom kutwijfquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je kan ook lief zijn en meer krijgen
Honkeytonk een meisje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
dan word je gelijk gefriendzoned dom kutwijf
iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
maakt het nog triester
Prima toppique, gaat zo door!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:18 schreef Chris007 het volgende:
zal ik dit topic stop zetten?
of blijven we nog graag verder praten over dit onderwerp.
als er geen antwoord komt voor 22:00 uur dan zal dit topic
stop gezet worden
Dat is vast een onderdeel van hun menstruatiecyclus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:29 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
vrouwen / meiden hebben eens in de zoveel tijd dat ze zich onzekerder voelen dan normaal en ...
fotos van je moeder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg als mensen dat tegen mij zeggen
mm is nie zo, maar t zou wel gekund hebbequote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:41 schreef Chocoprince het volgende:
TS is vernederd door een meisje en vraagt nu wraakadvies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?
heb ik al te vaak gezegd en werkt nu niet meerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
jij: Wil je dansen?
Zij: jaaa
jij: Mooi dan kan ik daar zitten
Zij:
Werkte het de eerste keer wel dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:15 schreef Chris007 het volgende:
[..]
heb ik al te vaak gezegd en werkt nu niet meer
Willy: De vismarkt is weer vroeg deze weekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef Willyfoofoo het volgende:
De vismarkt is weer vroeg deze week.
verse vis stinkt niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef Willyfoofoo het volgende:
De vismarkt is weer vroeg deze week.
Je kan beter over de H&M beginnen en waarom iedereen daar maar blijft kopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:36 schreef _Fanta het volgende:
Goh, ik wist niet dat het uitverkoop was bij de zeeman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |