Ik vind dat niet erg als mensen dat tegen mij zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
HAHAHA, die is ook wel echt erg alle meisjes die ik ken vinden dat kut
naja het is toch niet zo heel leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg als mensen dat tegen mij zeggen
Wat dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:03 schreef 129383 het volgende:
een opmerking gemaakt die een vriendin herinderde aan een goede vriend die voor een trein heeft gesprongen
( well onbedoeld heel kut van mij)
xDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sadist.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:16 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
mensen die denken dat je vrouwen kwetst door ze uit te schelden
daar worden ze alleen maar boos van
elk meisje heeft haar zwakke plek, de een heeft dikke benen, de ander een puistenkop etc.
weet waar ze heel onzeker over is en boor dat zelfvertrouwen de grond in door op dat onderwerp haar heel erg te beledigen
hahahaquote:
Dat wel. Maar je bent wel een gigantisch kreng als je dat daadwerkelijk doet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:18 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
maar ik had wel gelijk toch [ afbeelding ]
gelukkig kun je dit trucje ook omgekeerd gebruiken en dan zal ze het als een groots compliment ervarenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat wel. Maar je bent wel een gigantisch kreng als je dat daadwerkelijk doet.
En probably forever alone.
Ongemeende complimentenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:21 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
gelukkig kun je dit trucje ook omgekeerd gebruiken en dan zal ze het als een groots compliment ervaren
Ja hallo ik kan er ook niets aan doen als iemand dik is, ik ga diegene dan niet op de feiten drukken, maar haar aanzetten tot afvallen zonder haar te kwetsenquote:
Hoe zou je dat doen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:24 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Ja hallo ik kan er ook niets aan doen als iemand dik is, ik ga diegene dan niet op de feiten drukken, maar haar aanzetten tot afvallen zonder haar te kwetsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |