abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100748481
U MAD?
pi_100748489
Primeur van Dagblad de Limburger volgens mij;

TYTON LIJKT OP WEG TE GAAN NAAR PSV.
Ook bevestigd door voorzitter Roda gisteravond. Psv heeft serieuze interesse en zelfs al eerste bod gedaan.

---

Vreemde keuze, mits Isaksson nog weg gaat. Wel een goede keuze als je het mij vraagt. Maar dus ook; mits Isaksson weg gaat.
U MAD?
pi_100748571
Geweldenaar deze keeper. Zie hem geregeld bij Roda en deze man pakt daadwerkelijk punten voor je team!
pi_100748636
Dat suffe konijn weg, een straatje verdedigers binnen harken, Matavs of een andere spits er voor. Rutten weg en dan kan de TT over een paar maanden worden "titel opweg naar PSV' ipv "Tyton opweg naar PSV".

Ben benieuwd wat er daadwerkelijk van gaat komen :s
pi_100748937
Tim Matavz zou een aanwinst zijn. Maar ik zie hem zo graag in werk met Tadic
pi_100749450
VI: Tyton voor 2,5 miljoen naar PSV, vandaag medische keuring

Wat een snelheid opeens :)
pi_100749460
Brands geeft het begrip Bord op schoot scouting een hele nieuwe impuls.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:12:41 #8
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_100749523
Leuke keeper, maar nog steeds liever wat extra verdedigers...
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_100749780
Weinig insiders die dit aan zagen komen. :')
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:34:20 #10
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100749936
WTF? ik denk niet dat Tyton komt om op de bank te zitten?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:36:44 #11
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_100749978
Goeie aanval is de beste verdediging

Pieters weg, Matavs erbij.

Ben benieuwd als Bouma rood krijgt en Marcelo een keer pijn in zijn knie. Wat dan?
pi_100749993
Stukje concurrentie. Misschien dat Isaksson er beter door gaat keepen. Heb hem lang verdedigt, maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Die Viergever goal van vorige week mag natuurlijk nooit vallen. Denk ook wel dat Tyton een betere keeper is.
pi_100750009
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:34 schreef jpg97 het volgende:
WTF? ik denk niet dat Tyton komt om op de bank te zitten?
Hoop het toch niet.
Qua salarishuishouding zou ik het snappen als Isaksson nou weg kan en Tyton komt.
U MAD?
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:56:54 #14
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100750388
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Stukje concurrentie. Misschien dat Isaksson er beter door gaat keepen. Heb hem lang verdedigt, maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Die Viergever goal van vorige week mag natuurlijk nooit vallen. Denk ook wel dat Tyton een betere keeper is.
Dan nog... komen ze ( 2 seizoenen ) te laat mee....
PieAir
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:58:45 #15
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100750422
Overigens heeft Newcastle het bod op Pieters verhoogd naar 7 miljoen Pond, en kan hij daar ruim 2 miljoen per jaar gaan verdienen... Lijkt me dat hij inderdaad op weg is naar Newcastle en dat we Pieters afgelopen zaterdag voor het laatst hebben gezien in het PSV shirt...
PieAir
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:59:11 #16
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_100750432
Volgens mij hebben ze meer aan een aanvaller dan een doelman.
kloep kloep
pi_100750469
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Niet elke keeper had die gehad hoor, hij mag alleen nooit zo vrij schieten.

Wel grappig dat Tyton komt, maar vorig jaar wou ie niet? Dus dan zal ie nu toch niet voor de reserve bank komen?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_100750584
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wel grappig dat Tyton komt, maar vorig jaar wou ie niet? Dus dan zal ie nu toch niet voor de reserve bank komen?!
Idd had niet iedere keeper die gehad. Maar een beetje eredivisie keeper had die bal wel gehad. En ik ben van mening dat als je keeper bent bij PSV, je deze bal moet hebben.
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:11:16 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100750682
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Idd had niet iedere keeper die gehad. Maar een beetje eredivisie keeper had die bal wel gehad. En ik ben van mening dat als je keeper bent bij PSV, je deze bal moet hebben.
Ben het met je eens maar met zo'n verdediging wordt het voor iedere keeper een moeilijk seizoen
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:11:18 #20
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100750683
Goede aankoop Tyton. Prima keeper en zoveel beter dan Isaksson, al is dat nou niet echt moeilijk.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_100750745
Jongens jongens, wat is er toch gebeurd met ons scoutingsapparaat? :'(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:16:45 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100750798
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je altijd in de Bijenkorf gewinkeld hebt valt het natuurlijk niet mee iets bij de Hema te vinden
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:22:21 #23
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_100750957
Waar blijven de verdedigers? Dat verhaal over de transfersom van Pieters investeren in Matavz klinkt mij zo slecht in de oren. Ga je al het geld pompen in een spits. En de verdediging dan? Daar blijven weer maar 4 man over. Tamata linksback is geen optie, dat bleek wel tegen AZ. En door een nieuwe keeper gaan die zoutzakken in de verdediging (Manolev, Marcelo) die gewoon niet kunnen verdedigen echt niet beter verdedigen hoor.

En dan zitten we nog met een aantal overbodige spelers: Isaksson, Engelaar, Toivonen (hoewel captain, maar dat is natuurlijk alleen maar om de marktwaarde op te krikken). Nog twee weken om die spelers te verkopen..

Brands is er nog lang niet.
pi_100751014
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:22 schreef Lemming22 het volgende:
Waar blijven de verdedigers? Dat verhaal over de transfersom van Pieters investeren in Matavz klinkt mij zo slecht in de oren. Ga je al het geld pompen in een spits. En de verdediging dan? Daar blijven weer maar 4 man over. Tamata linksback is geen optie, dat bleek wel tegen AZ. En door een nieuwe keeper gaan die zoutzakken in de verdediging (Manolev, Marcelo) die gewoon niet kunnen verdedigen echt niet beter verdedigen hoor.

En dan zitten we nog met een aantal overbodige spelers: Isaksson, Engelaar, Toivonen (hoewel captain, maar dat is natuurlijk alleen maar om de marktwaarde op te krikken). Nog twee weken om die spelers te verkopen..

Brands is er nog lang niet.
Ik ben hier om je gerust te stellen. Gisteren even met Fred ge-sms't en hij wil - als Matavs niet komt - 2-6-2 gaan spelen. Volgens hem nog nooit vertoond op de internationale velden.
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:26:02 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100751029
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben hier om je gerust te stellen. Gisteren even met Fred ge-sms't en hij wil - als Matavs niet komt - 2-6-2 gaan spelen. Volgens hem nog nooit vertoond op de internationale velden.
die eerste 2 zijn Isaksson en Tyton zeker :) ?
pi_100751052
Vind het getuigen van slecht beleid. Veel te dure keepers op de bank en het spreekt ook niet echt vertrouwen uit naar Zoet, wat gewoon een hele goede doelman gaat worden.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_100751060
Gheghe... Geinig column over PSV van Menno Pot op NU Sport.nl. De Herdgangblues.

http://www.nusport.nl/balgevoel/2589810/herdgang-blues-.html
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:41:56 #28
79837 Lemming22
pi_100751379
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:27 schreef Snamyook het volgende:
Gheghe... Geinig column over PSV van Menno Pot op NU Sport.nl. De Herdgangblues.

http://www.nusport.nl/balgevoel/2589810/herdgang-blues-.html
Zit een kern van waarheid in het verhaal. Ik heb me de laatste maanden ook afgevraagd waar de Brabantse gemoedelijkheid gebleven is bij PSV. Vooral onder supporters is het inmiddels ver te zoeken. Zeiken, zeuren, afkraken. Dat is vorig seizoen echt begonnen en er wordt dit seizoen "gewoon" mee verder gegaan. En het was al bezig voordat het seizoen begonnen was. Spelers die aangetrokken zijn, worden nog voordat ze één bal in PSV-dienst hebben geraakt, al tot het bot afgekraakt.

Wat is er aan de hand? Zijn we te verwend geraakt na de 7 vette jaren? Zijn de spelers écht zo slecht? Ooit waren we de gemoedelijkste profclub van Nederland. Nu staan we bekend als meest kritische en slechte publiek van Nederland. Wat een eer.
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:45:08 #29
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_100751444
Ik ben pas gerust gesteld als het leed dat Manolev heet, is opgelost.
pi_100751460
PSV speelde 3 jaar geleden ook niet mooi maar verschil was dat je als toeschouwer gewoon wist dat je ging winnen en nu is bij een RKC zelf soort stress sfeer dat je gewoon misschien niet eens wint.
En dit is al 3 jaar zo en ik vind dat PSV toeschouwers reden hebben tot wat ze nu doen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_100751548
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:45 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik ben pas gerust gesteld als het leed dat Manolev heet, is opgelost.
Benieuwd wat Gijp er vanavond over zegt :).
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_100751597
De onrust heeft wel zeer te maken met Fred. Die man straalt gewoon niets uit. Geen rust, geen vertrouwen, kan op de buitenwacht niets overbrengen. Waarom zou hij dat dan op zijn spelers wel kunnen?

Nu denk ik dat het ook niet makkelijk is om 3 nieuwe spelers in te passen, maar ik mis met name spelvreugde en overtuiging. Dat heeft niets te maken met het inpassen van nieuwe spelers.
pi_100751669
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:41 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Zit een kern van waarheid in het verhaal. Ik heb me de laatste maanden ook afgevraagd waar de Brabantse gemoedelijkheid gebleven is bij PSV. Vooral onder supporters is het inmiddels ver te zoeken. Zeiken, zeuren, afkraken. Dat is vorig seizoen echt begonnen en er wordt dit seizoen "gewoon" mee verder gegaan. En het was al bezig voordat het seizoen begonnen was. Spelers die aangetrokken zijn, worden nog voordat ze één bal in PSV-dienst hebben geraakt, al tot het bot afgekraakt.

Wat is er aan de hand? Zijn we te verwend geraakt na de 7 vette jaren? Zijn de spelers écht zo slecht? Ooit waren we de gemoedelijkste profclub van Nederland. Nu staan we bekend als meest kritische en slechte publiek van Nederland. Wat een eer.
Als 9 van de 10 spelers niet eens fatsoenlijk een bal aan kunnen nemen heb je wat te klagen lijkt me, zeker nadat er zo met geld gesmeten is....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_100751701
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hou toch op. Zelfs ik had die bal eruit geplukt.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_100751754
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En overbodige jeugdopleiding.
U MAD?
pi_100751892
Is het niet goed als PSV Toivonen + Pieters + Issakson voor iets van 25 mil aan NU aanbieden??
Die badboy gast willen ze eigenlijk niet meer, naast Krul heb je ook geen goede keeper en Pieters die ze al wouden hebben. Ze gooien toch al met geld dus waarom niet gebruik van maken? :P
pi_100751893
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:54 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Hou toch op. Zelfs ik had die bal eruit geplukt.
:')
pi_100752021
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Je ziet al aan zijn aanloop dat hij gaat schieten, dus je rekent er al op. Dan komt die bal vanaf 30 meter nog in een rechte lijn aanvliegen. Die bal zou zelfs ik gewoon pakken hoor. hoef je niet voor in de eredivisie te spelen. Naar de kruising duiken is geen onmogelijke opgave.

Edit: Maar ik heb al eerder posts van jou gelezen waaruit blijkt dat je geen kijk op het spelletje hebt. Dat gaat vaak gepaard met het niet kunnen inschatten van wat wel en niet makkelijk is bij voetbal.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_100752116
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:10:02 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100752147
quote:
_O- Brands is z'n hele klappertje aan het leeg bellen
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:17:06 #42
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100752332
Lijkt me onzin. Brands kennende zal ie eerst informeren in Canada naar Koevermans....
PieAir
pi_100752437
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef jpg97 het volgende:
Lijkt me onzin. Brands kennende zal ie eerst informeren in Canada naar Koevermans....
:D
pi_100752546
Ik ben voor Ajax dus heel hard hoor je me niet klagen.
Het is ook niet om te trollen maar het is best schrijnend om te zien.

1: 18 Miljoen aan spelers die je het minste nodig hebt.
2: Een trainer die niet lekker meer ligt.
3: Een twijfelachtige Brands.
4: Na de 18 miljoen nog steeds geen spits of een fatsoenlijke verdediger.
5: Welke positie was ook al redelijk bezet? Oh ja de keeper. Laten we daar dan maar een nieuwe kopen. Die spits en verdediging zijn overrated. :')

Ik snap niks van het beleid in dit geval. Is dat er?
Aan de fans te zien snappen ze het zelf ook niet.

Niemand in de hele wereld verwacht dat Rutten dit seizoen vol gaat maken. Kom op zelfs Fred zelf denkt dat niet! Dat zie je aan zijn uitstraling.
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:41:19 #45
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100753084
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:24 schreef Godtje het volgende:
Ik ben voor Ajax dus heel hard hoor je me niet klagen.
Het is ook niet om te trollen maar het is best schrijnend om te zien.

1: 18 Miljoen aan spelers die je het minste nodig hebt.
2: Een trainer die niet lekker meer ligt.
3: Een twijfelachtige Brands.
4: Na de 18 miljoen nog steeds geen spits of een fatsoenlijke verdediger.
5: Welke positie was ook al redelijk bezet? Oh ja de keeper. Laten we daar dan maar een nieuwe kopen. Die spits en verdediging zijn overrated. :')

Ik snap niks van het beleid in dit geval. Is dat er?
Aan de fans te zien snappen ze het zelf ook niet.

Niemand in de hele wereld verwacht dat Rutten dit seizoen vol gaat maken. Kom op zelfs Fred zelf denkt dat niet! Dat zie je aan zijn uitstraling.
Ben het met je eens.

Middenvelders hadden we natuurlijk wel nodig indien Toivonen en/of Engelaar zouden vertrekken.
Enige directe opvulling is Mertens, die het vertrek van Balasz heeft opgevangen.

Een spits hebben we sinds vorig jaar januari al nodig, en met het vertrek van Maza en verhuur van Vukovic hadden we ook één of twee verdedigers moeten aantrekken.

De trainer heeft het vorig jaar ( voor de winterstop ) heel aardig gedaan. Dat het daarna tot de laatste twee speelrondes heeft meegedaan om plek 1 of 2 is aardig, maar de laatste wedstrijd zag je eigenlijk niet dat ze er vol voor gingen om de voorronde CL te halen ( achteraf misschien maar goed ook, PSV zou worden afgeslacht door bijvoorbeeld Benfica ).

Brands maakt zichzelf volkomen belachelijk met zijn aankoopbeleid en de "scouting" dit seizoen.

Als het zo doorgaat kan het niet anders of Rutten is voor de winterstop weggestuurd, want de ballen om zelf weg te gaan heeft hij niet.

En ik als PSV supporter ben ook een voetballiefhebber en moet eerlijk toegeven dat Ajax gisteren een hele goede pot voetbal heeft neergezet. Chapeau voor De Boer en consorten.
PieAir
pi_100753284
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:47:26 #47
79837 Lemming22
pi_100753301
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als 9 van de 10 spelers niet eens fatsoenlijk een bal aan kunnen nemen heb je wat te klagen lijkt me, zeker nadat er zo met geld gesmeten is....
Natuurlijk mag er geklaagd worden als spelers niet voldoen en het niet lekker loopt. Ik ben ook niet tevreden. Ik vind dat het nu echter compleet doorslaat naar de verkeerde kant. Alles en iedereen krijgt ervan langs. Naar mijn mening regelmatig veel te kort door de bocht. Zelfs dus Derijck wordt afgezeken terwijl die nog geen bal heeft geraakt in PSV-dienst.

Er is schijnbaar een hoop frustratie opgekropt die als een tsunami naar buiten wordt gestort waarbij niets of niemand gespaard wordt. Natuurlijk was het de afgelopen 3 seizoenen niet genieten geblazen, maar het lijkt alsof er een blinde vlek aan woede is ontstaan waardoor alles wat onze club lief is wordt ondergekotst met kritiek. Het gaat echt de verkeerde kant op.
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:51:18 #48
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100753426
quote:
Een van de beste keepers in de Eredivisie op dit moment.
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:53:50 #49
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100753514
Overigens hoe dom kun je zijn?
Eerst wordt er na het overleg met de gemeente bekend gemaakt op het stadhuisplein dat Mertens en Strootman komen, en dat ze in Mei weer op het stadhuisplein willen staan, en vervolgens een maand later zeggen dat ze geen kampioen hoéven te worden.

Wat is dat nou voor beleid?
PieAir
pi_100753580
Als ze Pieters, Isaksson, Engelaar en Toivoinen voor mooie bedragen kunnen verkopen, en naast Derijck nog die Tyton, Matavz en nog een aardige linksback kunnen halen, zou dat voor PSV wel gunstig zijn. Maar of Brands dat gaat lukken is natuurlijk de vraag.
pi_100753743
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:55 schreef Yuhina het volgende:
Als ze Pieters, Isaksson, Engelaar en Toivoinen voor mooie bedragen kunnen verkopen, en naast Derijck nog die Tyton, Matavz en nog een aardige linksback kunnen halen, zou dat voor PSV wel gunstig zijn. Maar of Brands dat gaat lukken is natuurlijk de vraag.
Als als als.
Volgens mij is het bij veel clubs juist fout gegaan door te speculeren op CL gelden en de verkoop van spelers die nog niet verkocht zijn.

Brands en consorten hebben nog geen twee maanden geleden hun beleid moeten verdedigen en plechtig moeten beloven dit NOOIT meer te doen. En nu koop hij weer eerste keepers voordat de oude weg is?

Koopt hij vervangers voor Toivonen en Engelaar voordat ze weg zijn?

Volgens mij gaat er iets krom bij die man.
pi_100753887
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

Als als als.
Volgens mij is het bij veel clubs juist fout gegaan door te speculeren op CL gelden en de verkoop van spelers die nog niet verkocht zijn.

Brands en consorten hebben nog geen twee maanden geleden hun beleid moeten verdedigen en plechtig moeten beloven dit NOOIT meer te doen. En nu koop hij weer eerste keepers voordat de oude weg is?

Koopt hij vervangers voor Toivonen en Engelaar voordat ze weg zijn?

Volgens mij gaat er iets krom bij die man.
Zo gaat dat in voetballand O+

En eigenlijk overal waar het om geld gaat, piepen als je moeilijk zit, hoop mooie woorden en als je dan uit de stront getrokken wordt gewoon verder gaan waar je was gebleven :')
pi_100753934
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:55 schreef Yuhina het volgende:
Ik denk dat je blij mag zijn als je überhaupt één van die 4 verkocht krijgt voor een goed bedrag.
pi_100754967
Voor de liefhebbers:
De herhaling van PSV-RKC is nu op EL1.
pi_100755056
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:35 schreef Gramulanion het volgende:
Voor de liefhebbers:
De herhaling van PSV-RKC is nu op EL1.
De liefhebbers van zelf-pijniging?
pi_100755165
quote:
5s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De liefhebbers van zelf-pijniging?
Ik kan er wel van genieten.
pi_100755356
woow dat gaat snel :\

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2011 12:46:58 ]
pi_100755518
jezus wat een haters komen er weer.
pi_100755744
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef autodief het volgende:

[..]

Jaja PSGay zien falen is altijd leuk ja
Bedoel je met PSGay Paris Saint Germain? Die met geld strooiende club uit Frankrijk? Want daar kan ik ook niet tegen. Dat gooien met geld. Kijk mij eens de grootste portemonnee hebben en zo. En dan ook nog Frans zijn. 1 punt uit 2 wedstrijden. _O-
pi_100755780
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:41 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Zelfs als je een hekel aan PSV hebt kan ik me niet voorstellen dat je het léúk vindt om 2 keer 3 kwartier naar die bras te gaan zitten kijken :')
pi_100755814
dan ben je ook debiel om met een middelmatig team, pastore voor 40 mil halen. Dan heb je ook niks an hem, maarja.
pi_100756048
Wel grappig om te zien dat Tweety Thijs en de rest van de media totaal geen weet hebben van wat zich bij PSV afspeelt qua aankoopbeleid. Good old days!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_100756154
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:03 schreef LudoSanders het volgende:
Wel grappig om te zien dat Tweety Thijs en de rest van de media totaal geen weet hebben van wat zich bij PSV afspeelt qua aankoopbeleid. Good old days!
Dát is dan wel weer positief ja. Onder Reker kon je de onderhandelingen nog net niet via een livestream volgen.
  Redactie Sport maandag 15 augustus 2011 @ 13:09:38 #64
274204 crew  Mexicanobakker
pi_100756260
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:41 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Zelfs als ajax-fan zou ik nog niet van zo'n zaadpot genieten. :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_100756309
Weer een nieuwe keeper ? wtf
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_100756346
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Weer een nieuwe keeper ? wtf
dat zei sinouh ook:D
pi_100756448
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef Doublepain het volgende:

[..]

dat zei sinouh ook:D
Zou Isaksson weggaan? :o
pi_100756491
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zou Isaksson weggaan? :o
zijn contract loopt af, ik neem aan van wel.
pi_100756945
thijs zegt nu ook iets over eenari van moskou.
pi_100757476
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:30 schreef Doublepain het volgende:
thijs zegt nu ook iets over eenari van moskou.

Oh ja:

quote:
Verhuurde Zoet was beter dan Isaksson"
PSV is op zoek naar een nieuwe doelman, maar heeft met Jeroen Zoet al een mogelijke concurrent voor Andreas Isaksson onder contract staan. Spelers en trainers loofden de huidige eerste keeper van RKC Waalwijk.
Met dank aan Zoet had PSV het zaterdagavond bijzonder lastig met de promovendus, een nederlaag kon de goalie echter niet voorkomen (0-1). "Maar Zoet was beter dan Isaksson", zei RKC-trainer Ruud Brood, die ook denkt dat dat de twintigjarige sluitpost technisch meer in zijn mars heeft.

Ook tegenstander Ola Toivonen was onder in de indruk, meldt De Telegraaf. Terwijl Zoet in de mixed zone met de pers aan het praten was, onderbrak de Zweed het interview. "Heren, deze jongen is een geweldige keeper", zei Toivonen.
pi_100757864
En er gaan ook speculaties over Everton en Amoah?

Fijn :') Met onze aanval komen we er zo ook wel, we hebben verdedigers nodig en rap wat :(
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:57:52 #72
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100757979
quote:
Verhuurde Zoet was beter dan Isaksson"
PSV is op zoek naar een nieuwe doelman, maar heeft met Jeroen Zoet al een mogelijke concurrent voor Andreas Isaksson onder contract staan. Spelers en trainers loofden de huidige eerste keeper van RKC Waalwijk.
Met dank aan Zoet had PSV het zaterdagavond bijzonder lastig met de promovendus, een nederlaag kon de goalie echter niet voorkomen (0-1). "Maar Zoet was beter dan Isaksson", zei RKC-trainer Ruud Brood, die ook denkt dat dat de twintigjarige sluitpost technisch meer in zijn mars heeft.

Ook tegenstander Ola Toivonen was onder in de indruk, meldt De Telegraaf. Terwijl Zoet in de mixed zone met de pers aan het praten was, onderbrak de Zweed het interview. "Heren, deze jongen is een geweldige keeper", zei Toivonen.
wat een onzin. Dat kun je echt niet beoordelen na deze wedstrijd. Zoet heeft amper iets te doen gehad :')
PieAir
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:01:02 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100758114
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:57 schreef jpg97 het volgende:

[..]

wat een onzin. Dat kun je echt niet beoordelen na deze wedstrijd. Zoet heeft amper iets te doen gehad :')
De pers weet van armoe niet wat ze moeten schrijven, ik las ook dat Blind Vertonghen doet vergeten, tja
pi_100758273
Tyton zou opzich wel aardig zijn, maar ik zie liever eerst een spits komen.
pi_100758310
Nu maar hopen dat Reis niet komt, straks krijg je nog een ruzie tussen Tyton en Reis.
pi_100758511
quote:
4s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Doublepain het volgende:
Nu maar hopen dat Reis niet komt, straks krijg je nog een ruzie tussen Tyton en Reis.
Das nie, Tyton had Reis gebeld en excuses aangeboden (waarom?) en alles was weer koek en ei.. De volgende keer dat Reis weer gaat stappen in Limburg voor een wedstrijd gaat Tyton netjes mee!
pi_100760656
Je zal maar in de jeugd zitten bij PSV, een Zoet is talentvol maar nee hoor, kopen, kopen,kopen, kopen.
Gisteren heeft Matasz 3x gescoord, die gaan we kopen,kopen,kopen.
Maakt niet uit of ie past bij PSV, geld moet rollen. Vooral als het in de schoot geworpen wordt.
Denk dat binnenkort de burgemeester van Eindhoven naast Rutten op de bank zit.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:10:42 #78
198365 Morendo
The Real Deal
pi_100760894
Doet Brands een wedstrijdje 'hoe pis je zo snel mogelijk 40 miljoen aan gemeenschapsgeld weg'? Zijn volgende twee aankopen zullen wel middenvelders zijn.

En wát een scouting: Mertens, Strootman, WIjnaldum en Tyton, nou daar moet je zeker wel een eredivisie-live abonnement voor hebben om die pareltjes te kunnen ontdekken. :o
Die Lebenslust bringt dich um.
  Redactie Sport maandag 15 augustus 2011 @ 15:13:07 #79
pi_100761002
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:11 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

Das nie, Tyton had Reis gebeld en excuses aangeboden (waarom?) en alles was weer koek en ei.. De volgende keer dat Reis weer gaat stappen in Limburg voor een wedstrijd gaat Tyton netjes mee!
Het was ook geen fout van Tyton, Reis kwam gewoon zeer ongelukkig in botsing.
pi_100761046
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:10 schreef Morendo het volgende:
Doet Brands een wedstrijdje 'hoe pis je zo snel mogelijk 40 miljoen aan gemeenschapsgeld weg'? Zijn volgende twee aankopen zullen wel middenvelders zijn.

En wát een scouting: Mertens, Strootman, WIjnaldum en Tyton, nou daar moet je zeker wel een eredivisie-live abonnement voor hebben om die pareltjes te kunnen ontdekken. :o
Ik begin ook wel een beetje het gevoel te krijgen dat Rutten ontslaan en daarna een andere trainer en enkele gerichte aankopen halen goedkoper was geweest dan dit -O- .
pi_100761270
quote:

Nog niet eens, tussen 7 en 8 op zondagavond beschikking hebben over een tv met Nederland 1 was voldoende geweest....
pi_100761328
quote:

Snap het ook niet. We hebben al drie keepers. Isaksson vind ik niet geweldig. Cassio en Sinouh hebben totaal niet het niveau voor PSV. Als er niemand met zekerheid vertrekt (want wie wil Cassio nou hebben?), snap ik niet dat je nog een vierde keeper haalt. Weliswaar een goede keeper, maar toch.

Daarnaast slaat de scouting van PSV helemaal nergens op. Brands 'verdient' 7 ton per jaar, maar haalt alleen spelers uit de Eredivisie of spelers die hij van AZ kent. Daar heb je toch geen dure TD voor nodig...
pi_100761377
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:21 schreef Rucebo het volgende:

Daarnaast slaat de scouting van PSV helemaal nergens op. Brands 'verdient' 7 ton per jaar, maar haalt alleen spelers uit de Eredivisie of spelers die hij van AZ kent. Daar heb je toch geen dure TD voor nodig...
En, wat het plaatje nog belachelijker maakt, hij legt overal direct de hoofdprijs neer zonder enige onderhandelingsrondes.

Opeens heb je het, je wordt technisch directeur van de gemeente Eindhoven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100761427
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:22 schreef Caland het volgende:

[..]

En, wat het plaatje nog belachelijker maakt, hij legt overal direct de hoofdprijs neer zonder enige onderhandelingsrondes.

Opeens heb je het, je wordt technisch directeur van de gemeente Eindhoven.
Jij zit bij de onderhandelingen neem ik aan? :')
pi_100761493
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:23 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ach, kom op man. Overal is de absolute hoofdprijs neergelegd.

De Wijnaldum-transfer was ook redelijk vlot afgerond... je ziet hoe langzaam dat nu met Fer gaat. En warempel, Munsterman weet er een miljoentje af te krijgen. Je kan niet zeggen dat 5 voor Wijnaldum en 13 voor Mertens en Strootman spotprijsjes zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100761515
quote:

[..]

Feyenoord wou 5 voor Wijnaldum en ze krijgen het, Utrecht wou 7mil voor elk en krijgt het...

Twente zit al aardig lang te onderhandelen over Fer en Sightorsson naar Ajax heeft ook een aardige tijd geduurd.
pi_100761545
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:14 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Ik begin ook wel een beetje het gevoel te krijgen dat Rutten ontslaan en daarna een andere trainer en enkele gerichte aankopen halen goedkoper was geweest dan dit -O- .
En daar (afkoopsom Rutten+salaris nieuwe trainer) was toen zogenaamd geen geld voor, maar nu is er wel geld voor een 4e (of 5e als je Zoet meetelt) keeper en middenvelders die we al hadden.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_100761571
quote:

[..]

MOet je kijken hoe snel is afgerond man. Twente, Feyenoord en Ajax zijn weken bezig en de hele pers weet er vanaf.

Bij PSV..... Ja we zijn er uit.

Kom je nu met het argument dat ze het beter geheim weten te houden? :')
pi_100761652
Al dat geld gaat ook binnen no-time op he _O- en ze hebben nog steeds geen spelers die ze echt nodig hebben. Dit kan nooit goed gaan.
pi_100762127
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Feyenoord wou 5 voor Wijnaldum en ze krijgen het, Utrecht wou 7mil voor elk en krijgt het...

Twente zit al aardig lang te onderhandelen over Fer en Sightorsson naar Ajax heeft ook een aardige tijd geduurd.
Dat ligt simpelweg aan het bedrag dat PSV binnenhaalde met de verkoop van de grond. De andere clubs proberen daarvan mee te profiteren door hogere prijzen te vragen voor de spelers. In feite lost de gemeente Eindhoven daarmee ook geldproblemen van andere clubs op. Is dat niet sociaal :P :D :|W ?
pi_100762231
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:26 schreef Loohcs het volgende:

[..]

En daar (afkoopsom Rutten+salaris nieuwe trainer) was toen zogenaamd geen geld voor, maar nu is er wel geld voor een 4e (of 5e als je Zoet meetelt) keeper en middenvelders die we al hadden.
Transferperiode is natuurlijk nog niet voorbij. Misschien dat Cássio of Isaksson nog vertrekt. Wat mij betreft de laatste...
pi_100762346
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:26 schreef Godtje het volgende:

[..]

MOet je kijken hoe snel is afgerond man. Twente, Feyenoord en Ajax zijn weken bezig en de hele pers weet er vanaf.

Bij PSV..... Ja we zijn er uit.

Kom je nu met het argument dat ze het beter geheim weten te houden? :')
met wijaldum was psv een half jaar bezig
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:46:41 #93
79837 Lemming22
pi_100762535
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:40 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Transferperiode is natuurlijk nog niet voorbij. Misschien dat Cássio of Isaksson nog vertrekt. Wat mij betreft de laatste...
Wat mij betreft allebei.
pi_100762582
Iedereen loopt te zeiken op Isaksson. Haalt PSV eindelijk weer een goede keeper wordt daar weer over gezeken :{
pi_100762668
Ook wel leuk voor Zoet dit, die gaat dus nooit een keer keepen bij PSV.
pi_100762770
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

met wijaldum was psv een half jaar bezig
Nee man :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100762852
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee man :')
sinds januari
pi_100762914
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Ook wel leuk voor Zoet dit, die gaat dus nooit een keer keepen bij PSV.
Tuurlijk wel.
Zoet is nog lang niet rijp voor PSV1. Verhuur hem lekker hierna nog twee seizoenen en laat hem ervaring opdoen. Na twee jaar kan Tyton hopelijk voor extra geld de deur uit.

Ik vind het zo stom nog niet.
Iedereen die vind dat Zoet NU al in PSV 1 moet is blind en snapt er niets van.
U MAD?
pi_100762927
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

sinds januari
Bron?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:55:19 #100
300718 Kenju
Say It!!??
pi_100762931
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:47 schreef TheGloaming het volgende:
Iedereen loopt te zeiken op Isaksson. Haalt PSV eindelijk weer een goede keeper wordt daar weer over gezeken :{
Ik twijfel. Ik gaf eerder al aan dat het lastig is om te werken aan je verdediging als de verdediging zit met een keeper waar ze geen vertrouwen in hebben. Aan de andere kant is het geld niet dusdanig aanwezig dat er zomaar wat aankopen gedaan kunnen worden, en zijn er, wanneer je kijkt naar individuele spelers, andere type spelers die harder nodig zijn.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:56:21 #101
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_100762967
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:55 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik twijfel. Ik gaf eerder al aan dat het lastig is om te werken aan je verdediging als de verdediging zit met een keeper waar ze geen vertrouwen in hebben. Aan de andere kant is het geld niet dusdanig aanwezig dat er zomaar wat aankopen gedaan kunnen worden, en zijn er, wanneer je kijkt naar individuele spelers, andere type spelers die harder nodig zijn.
Dit dus... Prioriteit ligt niet bij een keeper, ook al is Tyton een klasse beter dan Isaksson
pi_100763082
Lekker kopen kopen kopen kopen :')

maar triest hoor
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:59:49 #103
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_100763121
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:58 schreef Cara het volgende:
Lekker kopen kopen kopen kopen :')

maar triest hoor
geen zorgen , de gemeente vergoed alles
pi_100763317
er zit ook gewoon geen enkele gedachte achter.. die hele club is zichzelf om het zeep aan het helpen
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:06:15 #105
347534 vincerusso
pi_100763412
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:04 schreef Cara het volgende:
er zit ook gewoon geen enkele gedachte achter.. die hele club is zichzelf om het zeep aan het helpen
mooi toch ? :s)
pi_100763436
ga ergens anders trollen, eerst schreeuwde iedereen dat er versterkingen moeten komen, komen ze en gaan ze huilen. :r
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:07:54 #107
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100763489
Wie weet lopen er nog spelers in de jeugd rond waar ze het wel in zien zitten de komende jaren? En dan heb ik het vooral over verdedigers.
pi_100763494
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Doublepain het volgende:
ga ergens anders trollen, eerst schreeuwde iedereen dat er versterkingen moeten komen, komen ze en gaan ze huilen. :r
_O-
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:08:04 #109
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_100763498
Derijck naar PSV :o
pi_100763558
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:09:19 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100763559
quote:
Ik wacht nog op je bron.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100763599
quote:
Nu Vlaar nog

[trollface.jpg]
pi_100763600
quote:
Versterkingen zijn prima, maar het lijkt wel of PSV visie mist. Ze doen maar wat.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_100763607
quote:
Georginio Wijnaldum maakte deze zomer een gewaagde overstap. Feyenoord bereikte een akkoord met Sporting Portugal over een transfersom, maar de aanvallende middenvelder wilde in Nederland blijven en koos voor PSV. “Ik ben nu niet zelfstandig genoeg om naar het buitenland te gaan”, legt Wijnaldum uit in gesprek met VI.

Vorig seizoen wist PSV in het Phillips Stadion nog met 10-0 te winnen van Feyenoord en dat heeft littekens achtergelaten bij de supporters van Feyenoord. De stap van Wijnaldum naar PSV lag daarom gevoelig, maar de international kende geen twijfels. PSV wilde Wijnaldum in januari al hebben en konden de transfer enkele maanden later afronden.

“Waarom nu gaan als ik nog even kan wachten? PSV biedt mij de mogelijkheid om me in Nederland verder te ontwikkelen”, zegt Wijnaldum. “Plus: ik zit nog bij de mensen die ik het liefst om me heen heb. Dit was echt het ideale plaatje voor mij. Alles wat ik zocht, hoop ik bij PSV te vinden. Voor Feyenoord was het misschien beter geweest als ik nu al naar het buitenland was gegaan. Zij hadden een akkoord met Sporting Lissabon. Alleen wilde ik daar niet heen.”
pi_100763658
Nu maar hopen dat Tyton het goed doet in de spits?
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:11:07 #116
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_100763662
Brands: ''PSV is geen koopclub meer''

_O-
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:11:28 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100763684
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Tsja, dat heb ik door Wijnaldum ontkent zien worden. Wijnaldum gaf aan dat hij na de oefenwedstrijd in Brazilie pas over een overgang heeft nagedacht.

En 'PSV wilde hem in januari al hebben' is nogal vaag, alsof toen de onderhandelingen al zijn begonnen. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100763743
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:11 schreef J2T het volgende:

_O-
De gemeente betaald dus hij heeft gelijk. ;)
pi_100763767
quote:

_O-
pi_100763769
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:09 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Versterkingen zijn prima, maar het lijkt wel of PSV visie mist. Ze doen maar wat.
Dit. Het aankoopbeleid van Brands vertoont schrikbarende gelijkenissen met die van ene P. Bosz uit Rotterdam.
pi_100763773
Ik vind het een onbegrijpelijke transfer. Zo slecht is Issakson toch niet? En als je ontevreden bent probeer je het eens met Cassio Ramos. Tyton zal vast niet gratis geweest zijn, en dat geld hadden ze beter in een andere linie kunnen investeren.
Demain, on roule
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:13:29 #122
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100763777
quote:

_O-
En anders zouden ze met bijna een compleet jeugdteam moeten spelen..
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:13:49 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100763789
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:13 schreef Cara het volgende:

[..]

Dit. Het aankoopbeleid van Brands vertoont schrikbarende gelijkenissen met die van ene P. Bosz uit Rotterdam.
Zit wel nog een essentieel verschilletje in hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100763854
PSV is nu een jonge ploeg, met super veel talent. Volgend jaar kunnen we genieten, nu maar voor plek 2 gaan. :)
pi_100763865
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Zit wel nog een essentieel verschilletje in hoor.
Uiteraard. Ik heb het over het willekeurig gevestigde namen halen op onnodige posities, niet over het feit dat Feyenoord onzichtbaar geld uit gaf en PSV gemeentegeld.
pi_100763902
Ze blijven maar komen. :D
pi_100764085
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:13 schreef Mykonos het volgende:
Ik vind het een onbegrijpelijke transfer. Zo slecht is Issakson toch niet? En als je ontevreden bent probeer je het eens met Cassio Ramos. Tyton zal vast niet gratis geweest zijn, en dat geld hadden ze beter in een andere linie kunnen investeren.
Ik snap ook niet waarom Cássio geen kans krijgt.
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:20:37 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100764112
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:15 schreef Cara het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik heb het over het willekeurig gevestigde namen halen op onnodige posities, niet over het feit dat Feyenoord onzichtbaar geld uit gaf en PSV gemeentegeld.
PSV haalt spelers met doorverkoopwaarde, Feyenoord niet. Daar zit toch wel het grootste verschil.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100764193
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:20 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom Cássio geen kans krijgt.
Omdat het een heel matige keeper is. Als hij er iets van kon stond hij er wel in, want Isaksson is ook geen geweldenaar.
pi_100764206
Willy krijgt het maar druk met shirts overhandigen aan de nieuwe spelers. Arme vriend
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:23:15 #131
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_100764254
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:22 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Omdat het een heel matige keeper is. Als hij er iets van kon stond hij er wel in, want Isaksson is ook geen geweldenaar.
Dan laat die gast vertrekken naar pak hem beet De Graafschap ofzo..
pi_100764257
pi_100764275
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:13 schreef Mykonos het volgende:
Hij is een goede lijnkeeper, maar daarmee is ook alles gezegd. Coaching, meevoetballen met en zonder bal, dat zijn zwakke punten van Isaksson. Door die zwakke punten is hij een bron van onrust voor de verdediging. Het vervelendste is nog dat er niet aan zijn zwakke punten wordt gewerkt :{ .
pi_100764314
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:23 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Hij is een goede lijnkeeper, maar daarmee is ook alles gezegd. Coaching, meevoetballen met en zonder bal, dat zijn zwakke punten van Isaksson. Door die zwakke punten is hij een bron van onrust voor de verdediging. Het vervelendste is nog dat er niet aan zijn zwakke punten wordt gewerkt :{ .
Zijn uitstraling is ook slecht, altijd angst als de bal voor goal komt. Bij Gomes nooit gehad.
pi_100764344
quote:
Dat hoofd :D
pi_100764387

Zoals dit, altijd slaat hij mis. :(
pi_100764475
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:22 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Gelukkig dat Rutten er zo'n goede kijk op heeft, vorig jaar ook al met Berg... wat een wereldspits, logisch dat hij naar een topclub is waardoor ze nu een spits met die kwaliteiten missen.
pi_100764552
Gelijk debuteren tegen Ado :D
pi_100764603
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:29 schreef Doublepain het volgende:
Tyton zal denk ook wel snel gepresenteerd worden. :P
pi_100764636
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:24 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zijn uitstraling is ook slecht, altijd angst als de bal voor goal komt. Bij Gomes nooit gehad.
Dat neemt niet weg dat ik vind dat het publiek de ploeg moet steunen, ook al raken ze geen pepernoot. Spelers tijdens de wedstrijd gaan uitfluiten (nota bene in eigen stadion) vind ik schandalig. Creëer een vijandige sfeer ten opzichte van de bezoekers, maar niet ten opzichte van de eigen ploeg :N. En als het echt bagger is (vooral qua inzet), bewaar het eventuele fluitconcert dan tot het einde van de wedstrijd.
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:33:29 #141
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100764729
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:31 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat ik vind dat het publiek de ploeg moet steunen, ook al raken ze geen pepernoot. Creëer een vijandige sfeer ten opzichte van de bezoekers,
Alsof dat ooit gaat gebeuren in Eindhoven :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100765105
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Alsof dat ooit gaat gebeuren in Eindhoven :')
Zelfs de vijandige sfeer is gemoedelijk in Eindhoven... :P
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:43:32 #143
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100765216
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:29 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop (als ADO supp.) dat Den Haag heeft geregeld dat Derijck die eerste wedstrijd niet voetbalt.
(Derijck voetbalde de laatste wedstrijd van ADO tegen Groningen niet op verzoek van PSV, vandaar)
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:53:55 #144
300718 Kenju
Say It!!??
pi_100765661
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:43 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Ik hoop (als ADO supp.) dat Den Haag heeft geregeld dat Derijck die eerste wedstrijd niet voetbalt.
(Derijck voetbalde de laatste wedstrijd van ADO tegen Groningen niet op verzoek van PSV, vandaar)
Er is natuurlijk geen gelijk afwegen in deze. PSV wilde niet dat hij alsnog geblesseerd raakte. Dat belang speelt nu niet.

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:15 schreef Cara het volgende:

[..]

PSV geeft geen gemeentegeld uit. Dat is afgesproken met de deal, dat het geld voor de herfinanciering gebruikt zou worden. Zoals je weet is een flink deel van het nieuwe kapitaal niet van de gemeente afkomstig. Niet duidelijk is of dat geld nu gebruikt wordt. Men had immers nog geld over van transfers van vorig jaar, waarmee die eerste drie gehaald zijn, en daarnaast hadden ze sowieso al een potje, aangezien ze ook al aan het rondkijken waren voordat er sprake was van de gemeentedeal.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:55:48 #145
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100765747
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:53 schreef Kenju het volgende:

[..]

Er is natuurlijk geen gelijk afwegen in deze. PSV wilde niet dat hij alsnog geblesseerd raakte. Dat belang speelt nu niet.
Dat snap ik wel, maar toch zou het een mooi gebaar zijn. Zeker om dat Den Haag er geen enkel belang bij had om Derijck eruit te houden.
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:56:43 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100765806
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:55 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, maar toch zou het een mooi gebaar zijn. Zeker om dat Den Haag er geen enkel belang bij had om Derijck eruit te houden.
Tuurlijk wel, financieel belang. ADO loopt toch geld mis als hij geblesseerd zou raken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:59:37 #147
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100765943
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, financieel belang. ADO loopt toch geld mis als hij geblesseerd zou raken.
Serieus, die 7 ton? Dat zou natuurlijk eerder een voordeel zijn! Derijck blijft bij ADO tot hij herstelt is van zijn blessure (en dus is het transferwindow dan al gesloten). Of denk je dat hij alsnog naar PSV zou gaan maar voor een veel minder bedrag? Dat lijkt me nogal sterk.
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:00:40 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100765997
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:59 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Serieus, die 7 ton? Dat zou natuurlijk eerder een voordeel zijn! Derijck blijft bij ADO tot hij herstelt is van zijn blessure (en dus is het transferwindow dan al gesloten). Of denk je dat hij alsnog naar PSV zou gaan maar voor een veel minder bedrag? Dat lijkt me nogal sterk.
7 ton is dan wel niet veel, maar toch 7 ton. Jij had het over geen enkel belang, ik spreek dat tegen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100766028
Erg blij dat we toch hebben besloten dat de maat vol is voor Isaksson en dat er een serieuze 'concurrent' aan komt nu. Mensen die zich afvragen waarom geen Cassio, die is zelfs nog slechter dan die Zweed. :')
Ik typ straat.
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:03:51 #150
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100766139
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:00 schreef Caland het volgende:

[..]

7 ton is dan wel niet veel, maar toch 7 ton. Jij had het over geen enkel belang, ik spreek dat tegen.
Goed, ik verwacht eerlijk gezegd ook wel dat Derijck gewoon speelt zondag, als alles goed gaat. Tenzij Rutten hem eerst wil laten wennen aan het team (dat hoor je wel eens).
pi_100766255
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:03 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Goed, ik verwacht eerlijk gezegd ook wel dat Derijck gewoon speelt zondag, als alles goed gaat. Tenzij Rutten hem eerst wil laten wennen aan het team (dat hoor je wel eens).
Uit de tekst op de PSV-website maak ik uit dat hij kan meespelen:
quote:
Aanstaande zondag wacht meteen al een mooie uitwedstrijd voor Derijck, in Den Haag tegen zijn vorige club. “Ik kijk er naar uit, dat is natuurlijk voor mij heel speciaal. Als het voorbestemd is.”
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:08:16 #152
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100766352
Ach wennen, wennen... niemand is op elkaar ingespeeld dus dat zal wel meevallen...
PieAir
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:09:07 #153
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_100766399
quote:
13s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef jpg97 het volgende:
Ach wennen, wennen... niemand is op elkaar ingespeeld
Zelfs de spelers die al 2 jaar samen spelen niet :{
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:11:27 #154
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100766513
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zelfs de spelers die al 2 jaar samen spelen niet :{
:D Sorry, ik moest lachen.
pi_100766589
Als Matavz nog komt als Pieters officieel weg is:

Tyton
Mano
Derijck
Bouma
Tamata
Hutchinson
Strootman
Lens
Wijnaldum/Toyboy
Mertens
Matavz.

Alleen nog op elkaar inspelen :P :')
pi_100766711
lol

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2011 17:16:43 ]
pi_100766800
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:15 schreef Doublepain het volgende:
ik troll niet man :{w
pi_100766840
iphone vind het leuk om een bericht te herhaln :')
pi_100767101
Liever dat ze van het geld wat ze voor Pieters ontvangen twee verdedigers halen, Toivonen in de uitverkoop zetten en van dat geld een spits halen.
Ik typ straat.
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:23:27 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100767158
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
Liever dat ze van het geld wat ze voor Pieters ontvangen twee verdedigers halen, Toivonen in de uitverkoop zetten en van dat geld een spits halen.
Lijkt me ook wel het meest gezonde beleid om te voeren. Heb sowieso de aankoop Wijnaldum nooit begrepen als je Toivonen hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100767167
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
Jorgensen is sowieso optie 1 dan. Optie 2 vul maar in
pi_100767549
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel het meest gezonde beleid om te voeren. Heb sowieso de aankoop Wijnaldum nooit begrepen als je Toivonen hebt.
Ik denk dat men bij PSV verwacht had dat Toivonen al wel weg zou zijn. Vooruitzien is regeren. Daarnaast ben ik, en directie denk ik ook, van mening dat Wijnaldum een buitenkans was.
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jorgensen is sowieso optie 1 dan. Optie 2 vul maar in
Sowieso! Alsof jij op de lijst van Brands kunt kijken. Je lijkt Tweety wel. :') Kopenhagen wil niet verkopen, kun je hoog en laag springen, die laten ze gewoon niet gaan.
Ik typ straat.
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:33:23 #163
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_100767644
Meer dan 20 miljoen aan transfers in één seizoen, da's niet niks. :X

Wat kost zo'n Derijck? 1,5 miljoen?
Look behind you! It's your ass!
pi_100767656
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-historisch-laag.htm
En daar tegenover.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-competitiestart.htm

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Meer dan 20 miljoen aan transfers in één seizoen, da's niet niks. :X

Wat kost zo'n Derijck? 1,5 miljoen?
7 ton.
pi_100767685
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:31 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik denk dat men bij PSV verwacht had dat Toivonen al wel weg zou zijn. Vooruitzien is regeren. Daarnaast ben ik, en directie denk ik ook, van mening dat Wijnaldum een buitenkans was.

[..]

Sowieso! Alsof jij op de lijst van Brands kunt kijken. Je lijkt Tweety wel. :') Kopenhagen wil niet verkopen, kun je hoog en laag springen, die laten ze gewoon niet gaan.
Ik wist daar nog niks van. Bedankt voor de inlichting.
Misschien dat er wel wat bij Johans nieuwsrondje uitkomt wandelen :)
pi_100767764
http://www.omroepbrabant.(...)+tekent+bij+PSV.aspx

Van jongs af aan al fan van PSV. Maar natuurlijk. :')
Ik typ straat.
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:36:41 #167
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_100767797
quote:
Koopie. :)

Maar na Tyton is het wel weer leuk geweest, naar wij dachten. Het moet wel een béétje eerlijk blijven natuurlijk..
Look behind you! It's your ass!
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:37:12 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100767826
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+tekent+bij+PSV.aspx

Van jongs af aan al fan van PSV. Maar natuurlijk. :')
Je wilt niet weten wat de gemoedelijke club PSV voor uitstraling heeft op die duizenden aspergestekers die jaarlijks naar Nederland komen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100767983
Kwam net ons Driesje tegen bij Men At Work. Wat voelde ik me groot :P
pi_100768663
Waar is deel2 van de OP?

pi_100769888
Al die retweets van Sinouh :') :

quote:
@KhalidSinouh ik steun je hoe dan ook! Ik weet dat je een vechter bent en je plaats wel gaat verdienen! Groetjes van je maatje Mimoun!!!

@KhalidSinouh Fred moet eens inzien dat jij voetballend en verbaal enorm sterk bent. Precies wat PSV nodig heeft. Sinouh #1 RT

MitchFeij mitch feij
by KhalidSinouh
@KhalidSinouh ik hoop dat andreas vertrekt tyton eerste keeper jij 2de zo kan jij tyton beter maken met joun ervaring:D!
_O-

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2011 18:33:44 ]
pi_100771778
quote:
4s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef Doublepain het volgende:
Al die retweets van Sinouh :') :

[..]

_O-
Beetje kansloos inderdaad. :')
pi_100772053
PSV was toch geen koopclub meer :') ?
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:30:11 #175
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100772205
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:26 schreef Devv het volgende:
PSV was toch geen koopclub meer :') ?
Nee, ze moeten met het complete jeugdteam gaan spelen!
pi_100772367
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Je slaat koppen met spijkers 8)7 .
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:33:34 #177
347534 vincerusso
pi_100772375
quote:

[..]

Dat ook weer niet anders dreigt er degradatie met hun kutjeugd
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:34:51 #178
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100772445
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:33 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Dat ook weer niet anders dreigt er degradatie met hun kutjeugd
Was sarcastisch..
pi_100773485
quote:

[..]

Voor 22 miljoen (kan oplopen naar 30 miljoen) aan spelers kopen is wél rendabel inderdaad.
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:59:26 #180
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100773567
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:57 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Voor 22 miljoen (kan oplopen naar 30 miljoen) aan spelers kopen is wél rendabel inderdaad.
Dat zeg ik niet.
pi_100773572
over 2 jaar speelt dit team cl en is elke speler gewild bij topclubs uit het buitenland.
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:59:51 #182
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100773588
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:59 schreef Doublepain het volgende:
over 2 jaar speelt dit team cl en is elke speler gewild bij topclubs uit het buitenland.
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:01:32 #183
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100773654
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:57 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ze hadden ook 3/4 routineus kunnen kopen, maar of dat beter is voor de toekomst?
pi_100773693
quote:
Welke spelers precies? Dan had je beter een van je échte talenten, zoals Labyad, een kans kunnen geven. Schandalig hoe zo'n jongen klein gehouden wordt.
pi_100773715
PSV niet in de laagste categorie van de KNVB. :')
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:02:59 #186
347534 vincerusso
pi_100773734
quote:
fascinerend dat sommige mensen nog in hun droomwereldje zitten met al die overschatte talentjes
pi_100773768
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:01 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Ze hadden ook 3/4 routineus kunnen kopen, maar of dat beter is voor de toekomst?
Nee natuurlijk niet. PSV had een stapje terug moeten doen, aan de lange termijn denken, bouwen aan een ploeg waarin het makkelijker is om nieuwe spelers in te passen, dus met visie (gaat niet onder Rutten), om vervolgens 2 stappen vooruit te zetten. Dit seizoen loop je weer alles mis omdat er geen chemie is en er geen gedachten achter de aankopen zitten, kun je volgend jaar wéér je hand gaan ophouden bij de gemeente?
pi_100773786
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:02 schreef vincerusso het volgende:

[..]

fascinerend dat sommige mensen nog in hun droomwereldje zitten met al die overschatte talentjes
Team van Ajax van de leeftijd van van de Vaart is toch wel heel behoorlijk geworden bijvoorbeeld. Het is ook niet onmogelijk of zo.
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:05:58 #189
347534 vincerusso
pi_100773878
quote:
17s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:04 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Team van Ajax van de leeftijd van van de Vaart is toch wel heel behoorlijk geworden bijvoorbeeld. Het is ook niet onmogelijk of zo.
Zlatan , Chivu , Vd Vaart, Sneijder etc waren wel veel grotere talenten dan Wijntje en Strootje
pi_100773971
quote:
Wijngum en Stootman hebben nog geen reet laten zien anders... Ik mot het nog zien.
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:07:41 #191
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100773972
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:03 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. PSV had een stapje terug moeten doen, aan de lange termijn denken, bouwen aan een ploeg waarin het makkelijker is om nieuwe spelers in te passen, dus met visie (gaat niet onder Rutten), om vervolgens 2 stappen vooruit te zetten. Dit seizoen loop je weer alles mis omdat er geen chemie is en er geen gedachten achter de aankopen zitten, kun je volgend jaar wéér je hand gaan ophouden bij de gemeente?
Ik denk als je vooral naar de toekomst kijkt ze toch aardige aankopen hebben gedaan. En zoals jij al aangeeft met Rutten kan je niet bouwen aan een team.
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:08:09 #192
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100773993
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wijngum en Stootman hebben nog geen reet laten zien anders... Ik mot het nog zien.
Omdat Rutten.
pi_100773996
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Iets met Strootman en Nederlands elftal...
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:08:36 #194
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100774016
quote:
17s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:08 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Haha, Janssen?
pi_100774087
quote:

[..]

Nou, meteen aanvoerder maken die jongen :')
pi_100774100
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:07 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Ik denk als je vooral naar de toekomst kijkt ze toch aardige aankopen hebben gedaan. En zoals jij al aangeeft met Rutten kan je niet bouwen aan een team.
Rutten een zak geld geven en vriendelijk doch dringend verzoeken zich niet meer binnen een straal van 50km van Eindhoven te begeven had al meer opgeleverd dan alle aankopen bij elkaar.
Maar aankopen voor de toekomst? Hoezo? Ze halen gewoon volwaardige Eredivisie-spelers hoor. Wijnaldum, Mertens en Strootman hebben samen 400 wedstrijden in de benen in een eerste elftal...
pi_100774114
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:08 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Haha, Janssen?
wie?
pi_100774115
quote:

[..]

Theo Lucius speelde ook ooit in Oranje.
pi_100774184
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

wie?
Die man die bij de ingang van het stadion staat te paffen.
pi_100774215
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:10 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Theo Lucius speelde ook ooit in Oranje.
en Denneboom ook...
pi_100774249
koevermans ook
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:12:31 #202
347534 vincerusso
pi_100774254
Strootman is de nieuwe van Bommel..
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:13:02 #203
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100774283
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:09 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Rutten een zak geld geven en vriendelijk doch dringend verzoeken zich niet meer binnen een straal van 50km van Eindhoven te begeven had al meer opgeleverd dan alle aankopen bij elkaar.
Maar aankopen voor de toekomst? Hoezo? Ze halen gewoon volwaardige Eredivisie-spelers hoor. Wijnaldum, Mertens en Strootman hebben samen 400 wedstrijden in de benen in een eerste elftal...
Wijnaldum, Strootman en Mertens hebben alle drie nog vrij veel potentie..
pi_100774289
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef Doublepain het volgende:
koevermans ook
maar geef toe Strootman lijkt wel een blijvertje te zijn
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:14:01 #205
347534 vincerusso
pi_100774341
quote:
12s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

jaja een half jaartje goed spelen en je bent het helemaal hier
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:14:37 #206
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100774363
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef vincerusso het volgende:

[..]

jaja een half jaartje goed spelen en je bent het helemaal hier
Ik denk dat hij al heeft laten zien dat hij nog veel kan groeien.
pi_100774364
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:13 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Wijnaldum, Strootman en Mertens hebben alle drie nog vrij veel potentie..
Ja no shit, maar random "goede spelers" kopen levert niks op. Als ze niet tot hun recht komen, of stil blijven staan in hun ontwikkeling gaan ze goedkoop de deur uit.
pi_100774378
quote:
12s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

lievelingetje van bert, net als van bommel
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:16:02 #209
347534 vincerusso
pi_100774462
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Ik denk dat hij al heeft laten zien dat hij nog veel kan groeien.
wat heeft hij dan laten zien ?
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:16:23 #210
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100774485
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ja no shit, maar random "goede spelers" kopen levert niks op. Als ze niet tot hun recht komen, of stil blijven staan in hun ontwikkeling gaan ze goedkoop de deur uit.
Ja, je hebt wel gelijk maar ik bedoel te zeggen dat als die aankopen goed brengt zijn het goede aankopen. En dat bedoelde ik meer te zeggen, maar zolang Rutten er is blijft het gewoon een zooi.
pi_100774520
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:16 schreef vincerusso het volgende:

[..]

wat heeft hij dan laten zien ?
dat hij goed tegen ajax kan ballen.
pi_100774526
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Doublepain het volgende:

[..]

lievelingetje van bert, net als van bommel
Alsof Bommel niet van toegevoegde waarde is. Mensen willen ook gewoon negatief blijven.

Mensen :')
pi_100774574
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:16 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Ja, je hebt wel gelijk maar ik bedoel te zeggen dat als die aankopen goed brengt zijn het goede aankopen. En dat bedoelde ik meer te zeggen, maar zolang Rutten er is blijft het gewoon een zooi.
Nee, want aankopen zullen de boel niet verbeteren als ze niet binnen een bepaald speltype passen. Met Mertens, Wijnaldum en Lens zul je enorm veel trechtervoetbal krijgen. Daardoor maak je het halen van de juiste spits nóg moeilijker. Matavz krijgt zo te weinig ballen, en El Hamdaoui maakt het trechtervoetbal alleen maar erger, waardoor Mertens (jullie enige speler die op individuele klasse nog wat kan forceren) minder in zijn spel komt.
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:18:22 #214
347534 vincerusso
pi_100774588
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef Doublepain het volgende:

[..]

dat hij goed tegen ajax kan ballen.
En tegen RKC
pi_100774822
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Alsof Bommel niet van toegevoegde waarde is. Mensen willen ook gewoon negatief blijven.

Mensen :')
zeg ik dat dan? Danzkij van bommel staan we in de finale, maar tijdens het ek heb ik liever dw jong of vdv.
pi_100775189
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:22 schreef Doublepain het volgende:

[..]

zeg ik dat dan? Danzkij van bommel staan we in de finale, maar tijdens het ek heb ik liever dw jong of vdv.
Hoe moet ik je opmerking dan opvatten?
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:30:21 #217
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100778672
http://www.voetbalprimeur(...)_bij_Armenteros.html
quote:
'Spitsloos PSV komt uit bij Armenteros'

In de zoektocht naar een spits is PSV uitgekomen bij Samuel Armenteros. De jongeling maakt indruk bij zijn club Heracles Almelo waar hij een vaste waarde is in de punt van de aanval.

Volgens Voetbal International is Armenteros een goede optie om het spitsenprobleem op te lossen. Na het vertrek van Danny Koevermans en Marcus Berg, en de blessure van Jonathan Reis, zijn de Eindhovenaren op zoek naar een nieuwe aanvalsleider.

Eerder werden ook onder meer Mounir El Hamdaoui, Tim Matavz en Dmitry Bulykin genoemd als nieuwe spits van PSV. Everton Ramos da Silva is niet in beeld bij de Eindhovenaren.
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:33:04 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_100778826
quote:
De spits van Heracles :{
pi_100779368
Gewoon Pieters verkopen voor 7 en dan Matavs halen. Beter kan op dit moment niet. Zal Tyton in de basis staan tegen ado ? Dat zou iets zijn
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:47:56 #220
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100779717
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Gewoon Pieters verkopen voor 7 en dan Matavs halen. Beter kan op dit moment niet. Zal Tyton in de basis staan tegen ado ? Dat zou iets zijn
Matavz is op dit moment geen goede aankoop, denk ik. Zoals al vele zeggen hebben we Lens en Mertens die vaak naar binnen trekken en Matavz dus niet goed tot zijn recht komt.
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:48:30 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100779748
Denk dat Armenteros zelfs de beste keuze is op dit moment, Brands zal hem dus wel niet kopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:50:29 #222
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100779876
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=145061
quote:
Roda JC wijst door PSV voorgestelde keepersruil resoluut af
Maandag, 15 augustus 2011 om 21:20

Przemyslaw Tyton gaat naar PSV en Cássio Ramos had de omgekeerde weg naar Roda JC Kerkrade kunnen bewandelen. De Limburgers wezen deze ruildeal echter af, maar Cássio hoeft niet te vrezen dat hij opnieuw een heel seizoen op de bank moet zitten: de 24-jarige Braziliaan kan terugkeren naar zijn vaderland. Mocht hij niet tot een akkoord komen met een Braziliaanse club, blijft PSV-trainer Fred Rutten over vier doelmannen beschikken.

“Ik geef spelers nooit garantie op speeltijd”, aldus de coach tegen Voetbal International. “Dat we nu vier keepers hebben is een feit, maar dat is niet erg. Dat lost zich vanzelf wel op.” Roda JC is ingedeeld in de ‘zorgelijke’ licentiecategorie I en derhalve is het aantrekkelijker om een speler te verhuren. Hierdoor bestaat de kans dat men met PSV een huurkoopconstructie overeenkomt inzake de overgang van Tyton.

In dat geval kost de Poolse sluitpost PSV in totaal naar verluidt 2,5 miljoen euro. De Eindhovenaren trokken naast Tyton reeds vijf nieuwe spelers aan, maar zijn nog niet klaar op de transfermarkt. De huidige nummer acht van de Eredivisie hoopt nog op een spits en een linksback, mocht Erik Pieters daadwerkelijk naar Newcastle United vertrekken.
pi_100780118
Armenteros :'). Man man man :')
pi_100781135
Echt hé, haal dan Everton. Heb je nog wat goals. :')

Edit:

Eerst Mertens dan Derijck en nu Tyton:

Trotse Tyton: Toen ik jong was droomde ik ervan om bij PSV te spelen :D :o

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2011 22:46:01 ]
pi_100785208
quote:
4s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Echt hé, haal dan Everton. Heb je nog wat goals. :')

Edit:

Eerst Mertens dan Derijck en nu Tyton:

Blind staren op statistiek... Zit toch diepgeworteld in de opportunistische supporterscultuur.
Nee, Everton is geen betere optie. Te beperkt, wordt niet beter, levert niks meer op. Je hebt een spits nodig die zowel zelf zijn kansen kan scheppen als een spits waar je (een deel van) je spel aan op kunt hangen zodat doeltreffende spelers uit de 2e lijn meer ruimte krijgen om te combineren en/of zelf te scoren. Ik hoop niet dat jullie Armenteros halen...
pi_100785779
Matavs aub ! En Tyton vanaf donderdag in de basis !!
pi_100785897
quote:
4s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:

Tyton sliep zeker ook in een PSV pyjama in Polen ? Zeker die van mij die ik in de zak van Max had meegegeven :').!!!!!!!!!
U MAD?
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:25:37 #228
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_100785898
Waarom betalen wij eigenlijk ook niet gewoon de vraagprijs voor Fer. Het schijnt toch allemaal te kunnen op het moment.
pi_100785927
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Matavs aub ! En Tyton vanaf donderdag in de basis !!
Haal Matavz maar ja, voor veel geld!
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:29:09 #230
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_100786112
Ik vind eigenlijk geen van de genoemde spitsen echt geweldig :{

Ja El Ham zou wel wat kunnen zijn, dat wel. Maar gezien dat salaris en risico weet ik het zo net nog niet.
pi_100786219
Harrie Gommans ?
U MAD?
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:34:39 #232
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_100786456
Willie Overtoom
pi_100786504
Mats Junker
U MAD?
pi_100786531
quote:
RT @SamArmenteros: For all the speculations. No I've not heard anything regarding psv. And yes I'm still a heracles player with 2 years left
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:37:23 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100786632
Cissé

Special price for you my friend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:40:03 #236
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_100786797
Kermit Erasmus
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:40:12 #237
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100786804
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:25 schreef leolinedance het volgende:
Waarom betalen wij eigenlijk ook niet gewoon de vraagprijs voor Fer. Het schijnt toch allemaal te kunnen op het moment.
Ja, nog een middenvelder erbij dat zou heel slim zijn!
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:41:12 #238
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_100786854
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Ja, want de aankopen van PSV zijn tot nu toe allemaal heel goed te verklaren. Ook de prioriteiten die gesteld worden...
pi_100786866
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Er ook op in gaan :')
U MAD?
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:42:04 #240
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_100786900
quote:
9s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Er ook op in gaan :')
idd :')
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:43:28 #241
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100786955
Ik wou eigenlijk ook nog reageren op de mensen die Matavz bij PSV willen.
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:45:10 #242
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_100787047
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:43 schreef StefannPSV het volgende:
Ik wou eigenlijk ook nog reageren op de mensen die Matavz bij PSV willen.
Moet je doen dan. Ik weet niet helemaal wat ik daar nou van moet vinden eigenlijk :{ Na El Hamdoui misschien wel de beste keuze :{
pi_100787078
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
Mats Junker
442 spits pur sang, dus succes.
pi_100787772
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef leolinedance het volgende:
Kermit Erasmus
Somalia
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_100788067
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:14 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Blind staren op statistiek... Zit toch diepgeworteld in de opportunistische supporterscultuur.
Nee, Everton is geen betere optie. Te beperkt, wordt niet beter, levert niks meer op. Je hebt een spits nodig die zowel zelf zijn kansen kan scheppen als een spits waar je (een deel van) je spel aan op kunt hangen zodat doeltreffende spelers uit de 2e lijn meer ruimte krijgen om te combineren en/of zelf te scoren. Ik hoop niet dat jullie Armenteros halen...
En gister vond je het nog wel verstandig?!
pi_100788190
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En gister vond je het nog wel verstandig?!
pi_100788237
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:07 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Niet dan?!
pi_100788258
Begrijp je er weer niks van of doe je maar alsof?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:10:43 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100788378
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:12:11 #250
pi_100788438
Als je een spits uit de eredivisie wil halen zijn Matavz en Dost de enige redelijke opties.

Armenteros, Amoah en Everton :')
pi_100788457
Sibon-Glusevic-NKufo-Collins John-Vennegoor/Max van Heeswijk

Genoeg opties!
pi_100788481
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je een spits uit de eredivisie wil halen zijn Matavz en Dost de enige redelijke opties.

Armenteros, Amoah en Everton :')
Dost :'). En Matavz is te beperkt in zijn mogelijkheden (niet zozeer kwaliteiten). Die moet je dusdanig bedienen, wat je niet met Mertens/Lens/Wijnaldum gaat lukken.
pi_100788559
Assaidi is ook een serieuze optie lijkt me
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:16:42 #254
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100788639
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:15 schreef debeterebob het volgende:
Assaidi is ook een serieuze optie lijkt me
Daar hebben we Mertens al.
  Redactie Sport dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:16:47 #255
pi_100788643
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:13 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Dost :'). En Matavz is te beperkt in zijn mogelijkheden (niet zozeer kwaliteiten). Die moet je dusdanig bedienen, wat je niet met Mertens/Lens/Wijnaldum gaat lukken.
Armenteros is een overrated spits die aardig kan ballen bij Heracles maar absoluut geen afmaker is.
Dan zie ik nog liever Matavz..
pi_100788719
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Armenteros is een overrated spits die aardig kan ballen bij Heracles maar absoluut geen afmaker is.
Labyad een optie? Of Cabral, die willen ze nog kwijt...(op basis van een wedstrijd hem aanbevelen!)
pi_100788728
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Je hebt dan ook geen afmaker nodig maar vooral een goede, balvaste en slimme puntspeler daar gaat je team beter van worden. En Armenteros is pas 21...
pi_100788742
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:18 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Labyad een optie? Of Cabral, die willen ze nog kwijt...(op basis van een wedstrijd hem aanbevelen!)
Dat zijn toch geen spitsen?
pi_100788864
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:08 schreef DeNummer10 het volgende:
Begrijp je er weer niks van of doe je maar alsof?
Geen antwoord geven ben je goed in.. Maar goed, ga jou met geen gesprek meer aan
pi_100788936
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Geen antwoord geven ben je goed in.. Maar goed, ga jou met geen gesprek meer aan
Aldus de man die zelf NOOIT met een inhoudelijk antwoord kan reageren op mijn posts.
Jongen, lees nou gewoon eens goed wat ik zeg en trek je conclusie. Of ben je echt blind voor sarcasme?
pi_100788967
Labyad heeft vandaag 2x gescoord.

Verdient een basisplek deze jongen, is zelfs een week eerder gestart met de voorbereiding. Op eigen verzoek.
pi_100789021
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:23 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Aldus de man die zelf NOOIT met een inhoudelijk antwoord kan reageren op mijn posts.
Jongen, lees nou gewoon eens goed wat ik zeg en trek je conclusie. Of ben je echt blind voor sarcasme?
Nooit?! Ik reageer al amper op jou en dat ga ik ook zo houden :)
pi_100789061
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:25 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nooit?! Ik reageer al amper op jou en dat ga ik ook zo houden :)
Goed zo, want je maakt nu wel een mooi punt in je laatste paar posts. Dat je er gewoon helemaal niks van begrijpt.
pi_100789095
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef Doublepain het volgende:
Labyad heeft vandaag 2x gescoord.

Verdient een basisplek deze jongen, is zelfs een week eerder gestart met de voorbereiding. Op eigen verzoek.
Jullie zijn mooi bescheten met zo'n laffe slissende eikel als coach. Die wilt alleen bonkige trage veteranen. Labyad is een geweldig talent.
pi_100789235
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Jullie zijn mooi bescheten met zo'n laffe slissende eikel als coach. Die wilt alleen bonkige trage veteranen. Labyad is een geweldig talent.
Kan ook zijn dat Rutten geen extra risico neemt, had soms wel last van blessures en moest apart trainen.
pi_100789273
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:29 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat Rutten geen extra risico neemt, had soms wel last van blessures en moest apart trainen.
Dat zou voor het eerst sinds zijn loopbaan bij PSV zijn dat ik een keuze van Rutten kan begrijpen en waarom hij 'm dus rustig brengt.
pi_100789285
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Goed zo, want je maakt nu wel een mooi punt in je laatste paar posts. Dat je er gewoon helemaal niks van begrijpt.
Het grote PSV topic #491: RKC Waalwijk is de volgende horde

Het grote PSV topic #491: RKC Waalwijk is de volgende horde

Of lul je alleen maar uit je nek?!
pi_100789385
Dit lijkt me ook geweldig:
-----------Lens
Mertens-Wijn-Labyad

Met Zeefuik, Depay en Locadia als vervangers.
pi_100789454
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:32 schreef Doublepain het volgende:
-----------Lens
Mertens-Wijn-Labyad

Dan zou ik eerder Wijnaldum in het keurslijf van rechtsbuiten stoppen, daar heeft hij de eigenschappen voor. Meer dan voor de nummer 10 positie, waar Labyad weer beter tot zijn recht komt. En Lens is geen aanspeelpunt, meer een 442 spits die ruimte kan benutten. Lens/Toivonen zou een goed duo zijn, maar daar heb je ook weer niet echt het middenveld voor.
pi_100789484
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:32 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

LEES NOU GEWOON EENS WAT IK ZEG.
Geef dan eens gewoon antwoord kerel :)? Want ik zag de sarcasme niet in jou post : hopelijk kopen jullie Armenteros niet.

Daarom vroeg ik ook vrij normaal: en gister was je er zo over te spreken ?
pi_100789577
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Geef dan eens gewoon antwoord kerel :)? Want ik zag de sarcasme niet in jou post : hopelijk kopen jullie Armenteros niet.

Ja, omdat ik Armenteros een goede optie vind. Natuurlijk hoop ik niet dat jullie 'm dan halen, lijkt me nogal logisch als concurrent zijnde he...
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:36:58 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100789606
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hahaha, deze man.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100789656
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:32 schreef Doublepain het volgende:
-----------Lens
Mertens-Wijn-Labyad

En waarom geen :

------Ola ------- Lens (Evt een andere spits)
Mertens-------------------Labyad
--------Strootman---Wijn-------

Zo zou Ola nog kunnen zakken
pi_100789700
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:36 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ja, omdat ik Armenteros een goede optie vind. Natuurlijk hoop ik niet dat jullie 'm dan halen, lijkt me nogal logisch als concurrent zijnde he...
Ah zo moeilijk was het dus niet?! Had ook in 1x gekunt hè ;)

quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Hahaha, deze man.
Deze kerel :')
pi_100789737
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En waarom geen :

Rutten met ballen zou dat durven, maar die gozer wil zijn ''proces'' niet verpesten en de ''fases'' waarin ze nu bevinden. :')
pi_100789784
Heeft niets met ballen te maken. Strootman en Wijnaldum kunnen niet zo op 't middenveld spelen.
Ik typ straat.
pi_100789816
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En waarom geen :

Ja zou ik wel willen zien, want dan kun je fluiten naar CL voetbal. Met dat middenveld ga je to-taal overlopen worden.
pi_100789822
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft niets met ballen te maken. Strootman en Wijnaldum kunnen niet zo op 't middenveld spelen.
Dit dus.
pi_100789843
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
Strootman en Hutch wel toch?

Wijnaldum, Mertens en Labyd wisselen af.
pi_100789885
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Strootman en Hutch wel toch?

Wijnaldum, Mertens en Labyd wisselen af.
Mertens moet dan een te grote ruimte bestrijken, hij is juist zo goed rondom de 16 meter en Labyad is geen flank speler. Wijnaldum zou dat wel kunnen in 442 op de flank, al moet hij daar wel op trainen.
pi_100789902
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:40 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Rutten met ballen zou dat durven, maar die gozer wil zijn ''proces'' niet verpesten en de ''fases'' waarin ze nu bevinden. :')
Nja zit iets in, zou op zich wel moeten werken. Strootman meer als middenvelder die ook nog opruimt en Wijn als spelmaker voor de defensie
pi_100789927
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja zit iets in, zou op zich wel moeten werken. Strootman meer als middenvelder die ook nog opruimt en Wijn als spelmaker voor de defensie
Wijnaldum als spelmaker?!
pi_100789953
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:43 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Mertens moet dan een te grote ruimte bestrijken, hij is juist zo goed rondom de 16 meter en Labyad is geen flank speler. Wijnaldum zou dat wel kunnen in 442 op de flank, al moet hij daar wel op trainen.
Labyad speelde toen geweldig tegen Benfica op de flank. Concentrao was nergens te zien. :P
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:46:20 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100789982
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ben je nou aan het trollen of wat?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100790006
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:44 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Wijnaldum als spelmaker?!
Hmm ik denk dat ie dat zeker wel kan
pi_100790007
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:45 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Labyad speelde toen geweldig tegen Benfica op de flank. Concentrao was nergens te zien. :P
Momentopname. Labyad moet op een 433 middenveld.
pi_100790029
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Ben je nou aan het trollen of wat?
Nee jij wel of niet?! Ga kaartjes kopen voor Inter Milaan :')
pi_100790038
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

In meer dan 100 wedstrijden bij Feyenoord heeft hij dat in ieder geval nooit kunnen laten zien. Een voetballer met een ietwat gebrekkig inzicht/overzicht zal nooit een spelmaker worden. Wijnaldum is een atleet met een goede techniek, een lopende speler.
pi_100790089
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:46 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Nog een: Groningen, 2 mooie(lucky) goals. :)
pi_100790091
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:46 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Liefst in 433 met punt naar achter. Vind hem meer centrale middenvelder dan aanvallende middenvelder. Op de flank hoort hij niet, daarin ben ik het met je eens.
Ik typ straat.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:49:12 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100790093
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:47 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nee jij wel of niet?! Ga kaartjes kopen voor Inter Milaan :')
Wijnaldum als spelmaker, dan heb je hem of nog nooit zien voetballen of je hebt er de ballen verstand van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100790112
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Anders had hij wel afgegeven naar Toivonen die vrijstond. Tegen AZ.
pi_100790127
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:47 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

In meer dan 100 wedstrijden bij Feyenoord heeft hij dat in ieder geval nooit kunnen laten zien. Een voetballer met een ietwat gebrekkig inzicht/overzicht zal nooit een spelmaker worden. Wijnaldum is een atleet met een goede techniek, een lopende speler.
Hmm zit iets in,maar goed bij Feyenoord hadden ze dan ook niemand die zijn taak kon overnemen :)
pi_100790166
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat heeft dan weer minder met spelverdeler te maken ben ik van mening. Spelverdeler spelen in vijandige zestien, neh.
Ik typ straat.
pi_100790183
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Wijnaldum als spelmaker, dan heb je hem of nog nooit zien voetballen of je hebt er de ballen verstand van.
Ik zeg dat het een optie is, je zou het altijd kunnen proberen. Goed, nu misschien niet meer

quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

True :P
pi_100790293
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:51 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat heeft dan weer minder met spelverdeler te maken ben ik van mening. Spelverdeler spelen in vijandige zestien, neh.
Maar hij heeft geen overzicht, ziet alleen de goal en de bal. Kijkt niet naar links of rechts.
pi_100790527
Ach laten we maar afwachten wat we donderdag weer voor spektakel krijgen :')
pi_100790575
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm zit iets in,maar goed bij Feyenoord hadden ze dan ook niemand die zijn taak kon overnemen :)
Taak overnemen? Je wilt 'm toch voor de verdediging laten spelen? Dan moet de bal nóg meer het werk doen, en Wijnaldum loopt veel met dat ding.
pi_100791875
Kan iemand mij vertellen waarom Matavz niet naar Napoli is gegaan?
pi_100791924
topickaap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')