Hoop het toch niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:34 schreef jpg97 het volgende:
WTF? ik denk niet dat Tyton komt om op de bank te zitten?
Dan nog... komen ze ( 2 seizoenen ) te laat mee....quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Stukje concurrentie. Misschien dat Isaksson er beter door gaat keepen. Heb hem lang verdedigt, maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Die Viergever goal van vorige week mag natuurlijk nooit vallen. Denk ook wel dat Tyton een betere keeper is.
Niet elke keeper had die gehad hoor, hij mag alleen nooit zo vrij schieten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Stukje concurrentie. Misschien dat Isaksson er beter door gaat keepen. Heb hem lang verdedigt, maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Die Viergever goal van vorige week mag natuurlijk nooit vallen. Denk ook wel dat Tyton een betere keeper is.
Idd had niet iedere keeper die gehad. Maar een beetje eredivisie keeper had die bal wel gehad. En ik ben van mening dat als je keeper bent bij PSV, je deze bal moet hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet elke keeper had die gehad hoor, hij mag alleen nooit zo vrij schieten.
Wel grappig dat Tyton komt, maar vorig jaar wou ie niet? Dus dan zal ie nu toch niet voor de reserve bank komen?!
Ben het met je eens maar met zo'n verdediging wordt het voor iedere keeper een moeilijk seizoenquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Idd had niet iedere keeper die gehad. Maar een beetje eredivisie keeper had die bal wel gehad. En ik ben van mening dat als je keeper bent bij PSV, je deze bal moet hebben.
Als je altijd in de Bijenkorf gewinkeld hebt valt het natuurlijk niet mee iets bij de Hema te vindenquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jongens jongens, wat is er toch gebeurd met ons scoutingsapparaat?
Ik ben hier om je gerust te stellen. Gisteren even met Fred ge-sms't en hij wil - als Matavs niet komt - 2-6-2 gaan spelen. Volgens hem nog nooit vertoond op de internationale velden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:22 schreef Lemming22 het volgende:
Waar blijven de verdedigers? Dat verhaal over de transfersom van Pieters investeren in Matavz klinkt mij zo slecht in de oren. Ga je al het geld pompen in een spits. En de verdediging dan? Daar blijven weer maar 4 man over. Tamata linksback is geen optie, dat bleek wel tegen AZ. En door een nieuwe keeper gaan die zoutzakken in de verdediging (Manolev, Marcelo) die gewoon niet kunnen verdedigen echt niet beter verdedigen hoor.
En dan zitten we nog met een aantal overbodige spelers: Isaksson, Engelaar, Toivonen (hoewel captain, maar dat is natuurlijk alleen maar om de marktwaarde op te krikken). Nog twee weken om die spelers te verkopen..
Brands is er nog lang niet.
die eerste 2 zijn Isaksson en Tyton zekerquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben hier om je gerust te stellen. Gisteren even met Fred ge-sms't en hij wil - als Matavs niet komt - 2-6-2 gaan spelen. Volgens hem nog nooit vertoond op de internationale velden.
Zit een kern van waarheid in het verhaal. Ik heb me de laatste maanden ook afgevraagd waar de Brabantse gemoedelijkheid gebleven is bij PSV. Vooral onder supporters is het inmiddels ver te zoeken. Zeiken, zeuren, afkraken. Dat is vorig seizoen echt begonnen en er wordt dit seizoen "gewoon" mee verder gegaan. En het was al bezig voordat het seizoen begonnen was. Spelers die aangetrokken zijn, worden nog voordat ze één bal in PSV-dienst hebben geraakt, al tot het bot afgekraakt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:27 schreef Snamyook het volgende:
Gheghe... Geinig column over PSV van Menno Pot op NU Sport.nl. De Herdgangblues.
http://www.nusport.nl/balgevoel/2589810/herdgang-blues-.html
Benieuwd wat Gijp er vanavond over zegtquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:45 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik ben pas gerust gesteld als het leed dat Manolev heet, is opgelost.
Als 9 van de 10 spelers niet eens fatsoenlijk een bal aan kunnen nemen heb je wat te klagen lijkt me, zeker nadat er zo met geld gesmeten is....quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in het verhaal. Ik heb me de laatste maanden ook afgevraagd waar de Brabantse gemoedelijkheid gebleven is bij PSV. Vooral onder supporters is het inmiddels ver te zoeken. Zeiken, zeuren, afkraken. Dat is vorig seizoen echt begonnen en er wordt dit seizoen "gewoon" mee verder gegaan. En het was al bezig voordat het seizoen begonnen was. Spelers die aangetrokken zijn, worden nog voordat ze één bal in PSV-dienst hebben geraakt, al tot het bot afgekraakt.
Wat is er aan de hand? Zijn we te verwend geraakt na de 7 vette jaren? Zijn de spelers écht zo slecht? Ooit waren we de gemoedelijkste profclub van Nederland. Nu staan we bekend als meest kritische en slechte publiek van Nederland. Wat een eer.
Hou toch op. Zelfs ik had die bal eruit geplukt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet elke keeper had die gehad hoor, hij mag alleen nooit zo vrij schieten.
Wel grappig dat Tyton komt, maar vorig jaar wou ie niet? Dus dan zal ie nu toch niet voor de reserve bank komen?!
En overbodige jeugdopleiding.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jongens jongens, wat is er toch gebeurd met ons scoutingsapparaat?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:54 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Hou toch op. Zelfs ik had die bal eruit geplukt.
Je ziet al aan zijn aanloop dat hij gaat schieten, dus je rekent er al op. Dan komt die bal vanaf 30 meter nog in een rechte lijn aanvliegen. Die bal zou zelfs ik gewoon pakken hoor. hoef je niet voor in de eredivisie te spelen. Naar de kruising duiken is geen onmogelijke opgave.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:08 schreef mrstylo het volgende:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/25614__.php
WTF!!!!!!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:08 schreef mrstylo het volgende:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/25614__.php
WTF!!!!!!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef jpg97 het volgende:
Lijkt me onzin. Brands kennende zal ie eerst informeren in Canada naar Koevermans....
Ben het met je eens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:24 schreef Godtje het volgende:
Ik ben voor Ajax dus heel hard hoor je me niet klagen.
Het is ook niet om te trollen maar het is best schrijnend om te zien.
1: 18 Miljoen aan spelers die je het minste nodig hebt.
2: Een trainer die niet lekker meer ligt.
3: Een twijfelachtige Brands.
4: Na de 18 miljoen nog steeds geen spits of een fatsoenlijke verdediger.
5: Welke positie was ook al redelijk bezet? Oh ja de keeper. Laten we daar dan maar een nieuwe kopen. Die spits en verdediging zijn overrated.![]()
Ik snap niks van het beleid in dit geval. Is dat er?
Aan de fans te zien snappen ze het zelf ook niet.
Niemand in de hele wereld verwacht dat Rutten dit seizoen vol gaat maken. Kom op zelfs Fred zelf denkt dat niet! Dat zie je aan zijn uitstraling.
Natuurlijk mag er geklaagd worden als spelers niet voldoen en het niet lekker loopt. Ik ben ook niet tevreden. Ik vind dat het nu echter compleet doorslaat naar de verkeerde kant. Alles en iedereen krijgt ervan langs. Naar mijn mening regelmatig veel te kort door de bocht. Zelfs dus Derijck wordt afgezeken terwijl die nog geen bal heeft geraakt in PSV-dienst.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als 9 van de 10 spelers niet eens fatsoenlijk een bal aan kunnen nemen heb je wat te klagen lijkt me, zeker nadat er zo met geld gesmeten is....
Als als als.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:55 schreef Yuhina het volgende:
Als ze Pieters, Isaksson, Engelaar en Toivoinen voor mooie bedragen kunnen verkopen, en naast Derijck nog die Tyton, Matavz en nog een aardige linksback kunnen halen, zou dat voor PSV wel gunstig zijn. Maar of Brands dat gaat lukken is natuurlijk de vraag.
Zo gaat dat in voetballandquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als als als.
Volgens mij is het bij veel clubs juist fout gegaan door te speculeren op CL gelden en de verkoop van spelers die nog niet verkocht zijn.
Brands en consorten hebben nog geen twee maanden geleden hun beleid moeten verdedigen en plechtig moeten beloven dit NOOIT meer te doen. En nu koop hij weer eerste keepers voordat de oude weg is?
Koopt hij vervangers voor Toivonen en Engelaar voordat ze weg zijn?
Volgens mij gaat er iets krom bij die man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |