abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100748481
U MAD?
pi_100748489
Primeur van Dagblad de Limburger volgens mij;

TYTON LIJKT OP WEG TE GAAN NAAR PSV.
Ook bevestigd door voorzitter Roda gisteravond. Psv heeft serieuze interesse en zelfs al eerste bod gedaan.

---

Vreemde keuze, mits Isaksson nog weg gaat. Wel een goede keuze als je het mij vraagt. Maar dus ook; mits Isaksson weg gaat.
U MAD?
pi_100748571
Geweldenaar deze keeper. Zie hem geregeld bij Roda en deze man pakt daadwerkelijk punten voor je team!
pi_100748636
Dat suffe konijn weg, een straatje verdedigers binnen harken, Matavs of een andere spits er voor. Rutten weg en dan kan de TT over een paar maanden worden "titel opweg naar PSV' ipv "Tyton opweg naar PSV".

Ben benieuwd wat er daadwerkelijk van gaat komen :s
pi_100748937
Tim Matavz zou een aanwinst zijn. Maar ik zie hem zo graag in werk met Tadic
pi_100749450
VI: Tyton voor 2,5 miljoen naar PSV, vandaag medische keuring

Wat een snelheid opeens :)
pi_100749460
Brands geeft het begrip Bord op schoot scouting een hele nieuwe impuls.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:12:41 #8
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_100749523
Leuke keeper, maar nog steeds liever wat extra verdedigers...
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_100749780
Weinig insiders die dit aan zagen komen. :')
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:34:20 #10
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100749936
WTF? ik denk niet dat Tyton komt om op de bank te zitten?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:36:44 #11
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_100749978
Goeie aanval is de beste verdediging

Pieters weg, Matavs erbij.

Ben benieuwd als Bouma rood krijgt en Marcelo een keer pijn in zijn knie. Wat dan?
pi_100749993
Stukje concurrentie. Misschien dat Isaksson er beter door gaat keepen. Heb hem lang verdedigt, maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Die Viergever goal van vorige week mag natuurlijk nooit vallen. Denk ook wel dat Tyton een betere keeper is.
pi_100750009
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:34 schreef jpg97 het volgende:
WTF? ik denk niet dat Tyton komt om op de bank te zitten?
Hoop het toch niet.
Qua salarishuishouding zou ik het snappen als Isaksson nou weg kan en Tyton komt.
U MAD?
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:56:54 #14
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100750388
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Stukje concurrentie. Misschien dat Isaksson er beter door gaat keepen. Heb hem lang verdedigt, maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Die Viergever goal van vorige week mag natuurlijk nooit vallen. Denk ook wel dat Tyton een betere keeper is.
Dan nog... komen ze ( 2 seizoenen ) te laat mee....
PieAir
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:58:45 #15
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100750422
Overigens heeft Newcastle het bod op Pieters verhoogd naar 7 miljoen Pond, en kan hij daar ruim 2 miljoen per jaar gaan verdienen... Lijkt me dat hij inderdaad op weg is naar Newcastle en dat we Pieters afgelopen zaterdag voor het laatst hebben gezien in het PSV shirt...
PieAir
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:59:11 #16
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_100750432
Volgens mij hebben ze meer aan een aanvaller dan een doelman.
kloep kloep
pi_100750469
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Niet elke keeper had die gehad hoor, hij mag alleen nooit zo vrij schieten.

Wel grappig dat Tyton komt, maar vorig jaar wou ie niet? Dus dan zal ie nu toch niet voor de reserve bank komen?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_100750584
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wel grappig dat Tyton komt, maar vorig jaar wou ie niet? Dus dan zal ie nu toch niet voor de reserve bank komen?!
Idd had niet iedere keeper die gehad. Maar een beetje eredivisie keeper had die bal wel gehad. En ik ben van mening dat als je keeper bent bij PSV, je deze bal moet hebben.
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:11:16 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100750682
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Idd had niet iedere keeper die gehad. Maar een beetje eredivisie keeper had die bal wel gehad. En ik ben van mening dat als je keeper bent bij PSV, je deze bal moet hebben.
Ben het met je eens maar met zo'n verdediging wordt het voor iedere keeper een moeilijk seizoen
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:11:18 #20
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100750683
Goede aankoop Tyton. Prima keeper en zoveel beter dan Isaksson, al is dat nou niet echt moeilijk.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_100750745
Jongens jongens, wat is er toch gebeurd met ons scoutingsapparaat? :'(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:16:45 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100750798
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je altijd in de Bijenkorf gewinkeld hebt valt het natuurlijk niet mee iets bij de Hema te vinden
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:22:21 #23
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_100750957
Waar blijven de verdedigers? Dat verhaal over de transfersom van Pieters investeren in Matavz klinkt mij zo slecht in de oren. Ga je al het geld pompen in een spits. En de verdediging dan? Daar blijven weer maar 4 man over. Tamata linksback is geen optie, dat bleek wel tegen AZ. En door een nieuwe keeper gaan die zoutzakken in de verdediging (Manolev, Marcelo) die gewoon niet kunnen verdedigen echt niet beter verdedigen hoor.

En dan zitten we nog met een aantal overbodige spelers: Isaksson, Engelaar, Toivonen (hoewel captain, maar dat is natuurlijk alleen maar om de marktwaarde op te krikken). Nog twee weken om die spelers te verkopen..

Brands is er nog lang niet.
pi_100751014
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:22 schreef Lemming22 het volgende:
Waar blijven de verdedigers? Dat verhaal over de transfersom van Pieters investeren in Matavz klinkt mij zo slecht in de oren. Ga je al het geld pompen in een spits. En de verdediging dan? Daar blijven weer maar 4 man over. Tamata linksback is geen optie, dat bleek wel tegen AZ. En door een nieuwe keeper gaan die zoutzakken in de verdediging (Manolev, Marcelo) die gewoon niet kunnen verdedigen echt niet beter verdedigen hoor.

En dan zitten we nog met een aantal overbodige spelers: Isaksson, Engelaar, Toivonen (hoewel captain, maar dat is natuurlijk alleen maar om de marktwaarde op te krikken). Nog twee weken om die spelers te verkopen..

Brands is er nog lang niet.
Ik ben hier om je gerust te stellen. Gisteren even met Fred ge-sms't en hij wil - als Matavs niet komt - 2-6-2 gaan spelen. Volgens hem nog nooit vertoond op de internationale velden.
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:26:02 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100751029
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben hier om je gerust te stellen. Gisteren even met Fred ge-sms't en hij wil - als Matavs niet komt - 2-6-2 gaan spelen. Volgens hem nog nooit vertoond op de internationale velden.
die eerste 2 zijn Isaksson en Tyton zeker :) ?
pi_100751052
Vind het getuigen van slecht beleid. Veel te dure keepers op de bank en het spreekt ook niet echt vertrouwen uit naar Zoet, wat gewoon een hele goede doelman gaat worden.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_100751060
Gheghe... Geinig column over PSV van Menno Pot op NU Sport.nl. De Herdgangblues.

http://www.nusport.nl/balgevoel/2589810/herdgang-blues-.html
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:41:56 #28
79837 Lemming22
pi_100751379
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:27 schreef Snamyook het volgende:
Gheghe... Geinig column over PSV van Menno Pot op NU Sport.nl. De Herdgangblues.

http://www.nusport.nl/balgevoel/2589810/herdgang-blues-.html
Zit een kern van waarheid in het verhaal. Ik heb me de laatste maanden ook afgevraagd waar de Brabantse gemoedelijkheid gebleven is bij PSV. Vooral onder supporters is het inmiddels ver te zoeken. Zeiken, zeuren, afkraken. Dat is vorig seizoen echt begonnen en er wordt dit seizoen "gewoon" mee verder gegaan. En het was al bezig voordat het seizoen begonnen was. Spelers die aangetrokken zijn, worden nog voordat ze één bal in PSV-dienst hebben geraakt, al tot het bot afgekraakt.

Wat is er aan de hand? Zijn we te verwend geraakt na de 7 vette jaren? Zijn de spelers écht zo slecht? Ooit waren we de gemoedelijkste profclub van Nederland. Nu staan we bekend als meest kritische en slechte publiek van Nederland. Wat een eer.
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:45:08 #29
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_100751444
Ik ben pas gerust gesteld als het leed dat Manolev heet, is opgelost.
pi_100751460
PSV speelde 3 jaar geleden ook niet mooi maar verschil was dat je als toeschouwer gewoon wist dat je ging winnen en nu is bij een RKC zelf soort stress sfeer dat je gewoon misschien niet eens wint.
En dit is al 3 jaar zo en ik vind dat PSV toeschouwers reden hebben tot wat ze nu doen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_100751548
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:45 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik ben pas gerust gesteld als het leed dat Manolev heet, is opgelost.
Benieuwd wat Gijp er vanavond over zegt :).
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_100751597
De onrust heeft wel zeer te maken met Fred. Die man straalt gewoon niets uit. Geen rust, geen vertrouwen, kan op de buitenwacht niets overbrengen. Waarom zou hij dat dan op zijn spelers wel kunnen?

Nu denk ik dat het ook niet makkelijk is om 3 nieuwe spelers in te passen, maar ik mis met name spelvreugde en overtuiging. Dat heeft niets te maken met het inpassen van nieuwe spelers.
pi_100751669
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:41 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Zit een kern van waarheid in het verhaal. Ik heb me de laatste maanden ook afgevraagd waar de Brabantse gemoedelijkheid gebleven is bij PSV. Vooral onder supporters is het inmiddels ver te zoeken. Zeiken, zeuren, afkraken. Dat is vorig seizoen echt begonnen en er wordt dit seizoen "gewoon" mee verder gegaan. En het was al bezig voordat het seizoen begonnen was. Spelers die aangetrokken zijn, worden nog voordat ze één bal in PSV-dienst hebben geraakt, al tot het bot afgekraakt.

Wat is er aan de hand? Zijn we te verwend geraakt na de 7 vette jaren? Zijn de spelers écht zo slecht? Ooit waren we de gemoedelijkste profclub van Nederland. Nu staan we bekend als meest kritische en slechte publiek van Nederland. Wat een eer.
Als 9 van de 10 spelers niet eens fatsoenlijk een bal aan kunnen nemen heb je wat te klagen lijkt me, zeker nadat er zo met geld gesmeten is....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_100751701
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hou toch op. Zelfs ik had die bal eruit geplukt.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_100751754
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En overbodige jeugdopleiding.
U MAD?
pi_100751892
Is het niet goed als PSV Toivonen + Pieters + Issakson voor iets van 25 mil aan NU aanbieden??
Die badboy gast willen ze eigenlijk niet meer, naast Krul heb je ook geen goede keeper en Pieters die ze al wouden hebben. Ze gooien toch al met geld dus waarom niet gebruik van maken? :P
pi_100751893
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:54 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Hou toch op. Zelfs ik had die bal eruit geplukt.
:')
pi_100752021
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Je ziet al aan zijn aanloop dat hij gaat schieten, dus je rekent er al op. Dan komt die bal vanaf 30 meter nog in een rechte lijn aanvliegen. Die bal zou zelfs ik gewoon pakken hoor. hoef je niet voor in de eredivisie te spelen. Naar de kruising duiken is geen onmogelijke opgave.

Edit: Maar ik heb al eerder posts van jou gelezen waaruit blijkt dat je geen kijk op het spelletje hebt. Dat gaat vaak gepaard met het niet kunnen inschatten van wat wel en niet makkelijk is bij voetbal.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_100752116
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:10:02 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100752147
quote:
_O- Brands is z'n hele klappertje aan het leeg bellen
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:17:06 #42
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100752332
Lijkt me onzin. Brands kennende zal ie eerst informeren in Canada naar Koevermans....
PieAir
pi_100752437
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:17 schreef jpg97 het volgende:
Lijkt me onzin. Brands kennende zal ie eerst informeren in Canada naar Koevermans....
:D
pi_100752546
Ik ben voor Ajax dus heel hard hoor je me niet klagen.
Het is ook niet om te trollen maar het is best schrijnend om te zien.

1: 18 Miljoen aan spelers die je het minste nodig hebt.
2: Een trainer die niet lekker meer ligt.
3: Een twijfelachtige Brands.
4: Na de 18 miljoen nog steeds geen spits of een fatsoenlijke verdediger.
5: Welke positie was ook al redelijk bezet? Oh ja de keeper. Laten we daar dan maar een nieuwe kopen. Die spits en verdediging zijn overrated. :')

Ik snap niks van het beleid in dit geval. Is dat er?
Aan de fans te zien snappen ze het zelf ook niet.

Niemand in de hele wereld verwacht dat Rutten dit seizoen vol gaat maken. Kom op zelfs Fred zelf denkt dat niet! Dat zie je aan zijn uitstraling.
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:41:19 #45
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100753084
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:24 schreef Godtje het volgende:
Ik ben voor Ajax dus heel hard hoor je me niet klagen.
Het is ook niet om te trollen maar het is best schrijnend om te zien.

1: 18 Miljoen aan spelers die je het minste nodig hebt.
2: Een trainer die niet lekker meer ligt.
3: Een twijfelachtige Brands.
4: Na de 18 miljoen nog steeds geen spits of een fatsoenlijke verdediger.
5: Welke positie was ook al redelijk bezet? Oh ja de keeper. Laten we daar dan maar een nieuwe kopen. Die spits en verdediging zijn overrated. :')

Ik snap niks van het beleid in dit geval. Is dat er?
Aan de fans te zien snappen ze het zelf ook niet.

Niemand in de hele wereld verwacht dat Rutten dit seizoen vol gaat maken. Kom op zelfs Fred zelf denkt dat niet! Dat zie je aan zijn uitstraling.
Ben het met je eens.

Middenvelders hadden we natuurlijk wel nodig indien Toivonen en/of Engelaar zouden vertrekken.
Enige directe opvulling is Mertens, die het vertrek van Balasz heeft opgevangen.

Een spits hebben we sinds vorig jaar januari al nodig, en met het vertrek van Maza en verhuur van Vukovic hadden we ook één of twee verdedigers moeten aantrekken.

De trainer heeft het vorig jaar ( voor de winterstop ) heel aardig gedaan. Dat het daarna tot de laatste twee speelrondes heeft meegedaan om plek 1 of 2 is aardig, maar de laatste wedstrijd zag je eigenlijk niet dat ze er vol voor gingen om de voorronde CL te halen ( achteraf misschien maar goed ook, PSV zou worden afgeslacht door bijvoorbeeld Benfica ).

Brands maakt zichzelf volkomen belachelijk met zijn aankoopbeleid en de "scouting" dit seizoen.

Als het zo doorgaat kan het niet anders of Rutten is voor de winterstop weggestuurd, want de ballen om zelf weg te gaan heeft hij niet.

En ik als PSV supporter ben ook een voetballiefhebber en moet eerlijk toegeven dat Ajax gisteren een hele goede pot voetbal heeft neergezet. Chapeau voor De Boer en consorten.
PieAir
pi_100753284
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:47:26 #47
79837 Lemming22
pi_100753301
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als 9 van de 10 spelers niet eens fatsoenlijk een bal aan kunnen nemen heb je wat te klagen lijkt me, zeker nadat er zo met geld gesmeten is....
Natuurlijk mag er geklaagd worden als spelers niet voldoen en het niet lekker loopt. Ik ben ook niet tevreden. Ik vind dat het nu echter compleet doorslaat naar de verkeerde kant. Alles en iedereen krijgt ervan langs. Naar mijn mening regelmatig veel te kort door de bocht. Zelfs dus Derijck wordt afgezeken terwijl die nog geen bal heeft geraakt in PSV-dienst.

Er is schijnbaar een hoop frustratie opgekropt die als een tsunami naar buiten wordt gestort waarbij niets of niemand gespaard wordt. Natuurlijk was het de afgelopen 3 seizoenen niet genieten geblazen, maar het lijkt alsof er een blinde vlek aan woede is ontstaan waardoor alles wat onze club lief is wordt ondergekotst met kritiek. Het gaat echt de verkeerde kant op.
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:51:18 #48
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100753426
quote:
Een van de beste keepers in de Eredivisie op dit moment.
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:53:50 #49
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100753514
Overigens hoe dom kun je zijn?
Eerst wordt er na het overleg met de gemeente bekend gemaakt op het stadhuisplein dat Mertens en Strootman komen, en dat ze in Mei weer op het stadhuisplein willen staan, en vervolgens een maand later zeggen dat ze geen kampioen hoéven te worden.

Wat is dat nou voor beleid?
PieAir
pi_100753580
Als ze Pieters, Isaksson, Engelaar en Toivoinen voor mooie bedragen kunnen verkopen, en naast Derijck nog die Tyton, Matavz en nog een aardige linksback kunnen halen, zou dat voor PSV wel gunstig zijn. Maar of Brands dat gaat lukken is natuurlijk de vraag.
pi_100753743
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:55 schreef Yuhina het volgende:
Als ze Pieters, Isaksson, Engelaar en Toivoinen voor mooie bedragen kunnen verkopen, en naast Derijck nog die Tyton, Matavz en nog een aardige linksback kunnen halen, zou dat voor PSV wel gunstig zijn. Maar of Brands dat gaat lukken is natuurlijk de vraag.
Als als als.
Volgens mij is het bij veel clubs juist fout gegaan door te speculeren op CL gelden en de verkoop van spelers die nog niet verkocht zijn.

Brands en consorten hebben nog geen twee maanden geleden hun beleid moeten verdedigen en plechtig moeten beloven dit NOOIT meer te doen. En nu koop hij weer eerste keepers voordat de oude weg is?

Koopt hij vervangers voor Toivonen en Engelaar voordat ze weg zijn?

Volgens mij gaat er iets krom bij die man.
pi_100753887
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

Als als als.
Volgens mij is het bij veel clubs juist fout gegaan door te speculeren op CL gelden en de verkoop van spelers die nog niet verkocht zijn.

Brands en consorten hebben nog geen twee maanden geleden hun beleid moeten verdedigen en plechtig moeten beloven dit NOOIT meer te doen. En nu koop hij weer eerste keepers voordat de oude weg is?

Koopt hij vervangers voor Toivonen en Engelaar voordat ze weg zijn?

Volgens mij gaat er iets krom bij die man.
Zo gaat dat in voetballand O+

En eigenlijk overal waar het om geld gaat, piepen als je moeilijk zit, hoop mooie woorden en als je dan uit de stront getrokken wordt gewoon verder gaan waar je was gebleven :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')