Als als als.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:55 schreef Yuhina het volgende:
Als ze Pieters, Isaksson, Engelaar en Toivoinen voor mooie bedragen kunnen verkopen, en naast Derijck nog die Tyton, Matavz en nog een aardige linksback kunnen halen, zou dat voor PSV wel gunstig zijn. Maar of Brands dat gaat lukken is natuurlijk de vraag.
Zo gaat dat in voetballandquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als als als.
Volgens mij is het bij veel clubs juist fout gegaan door te speculeren op CL gelden en de verkoop van spelers die nog niet verkocht zijn.
Brands en consorten hebben nog geen twee maanden geleden hun beleid moeten verdedigen en plechtig moeten beloven dit NOOIT meer te doen. En nu koop hij weer eerste keepers voordat de oude weg is?
Koopt hij vervangers voor Toivonen en Engelaar voordat ze weg zijn?
Volgens mij gaat er iets krom bij die man.
Ik denk dat je blij mag zijn als je überhaupt één van die 4 verkocht krijgt voor een goed bedrag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:55 schreef Yuhina het volgende:
Als ze Pieters, Isaksson, Engelaar en Toivoinen voor mooie bedragen kunnen verkopen, en naast Derijck nog die Tyton, Matavz en nog een aardige linksback kunnen halen, zou dat voor PSV wel gunstig zijn. Maar of Brands dat gaat lukken is natuurlijk de vraag.
De liefhebbers van zelf-pijniging?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:35 schreef Gramulanion het volgende:
Voor de liefhebbers:
De herhaling van PSV-RKC is nu op EL1.
Ik kan er wel van genieten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De liefhebbers van zelf-pijniging?
Bedoel je met PSGay Paris Saint Germain? Die met geld strooiende club uit Frankrijk? Want daar kan ik ook niet tegen. Dat gooien met geld. Kijk mij eens de grootste portemonnee hebben en zo. En dan ook nog Frans zijn. 1 punt uit 2 wedstrijden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef autodief het volgende:
[..]
Jaja PSGay zien falen is altijd leuk ja
Zelfs als je een hekel aan PSV hebt kan ik me niet voorstellen dat je het léúk vindt om 2 keer 3 kwartier naar die bras te gaan zitten kijkenquote:
Dát is dan wel weer positief ja. Onder Reker kon je de onderhandelingen nog net niet via een livestream volgen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:03 schreef LudoSanders het volgende:
Wel grappig om te zien dat Tweety Thijs en de rest van de media totaal geen weet hebben van wat zich bij PSV afspeelt qua aankoopbeleid. Good old days!
Zelfs als ajax-fan zou ik nog niet van zo'n zaadpot genieten.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:30 schreef Doublepain het volgende:
thijs zegt nu ook iets over eenari van moskou.
quote:Verhuurde Zoet was beter dan Isaksson"
PSV is op zoek naar een nieuwe doelman, maar heeft met Jeroen Zoet al een mogelijke concurrent voor Andreas Isaksson onder contract staan. Spelers en trainers loofden de huidige eerste keeper van RKC Waalwijk.
Met dank aan Zoet had PSV het zaterdagavond bijzonder lastig met de promovendus, een nederlaag kon de goalie echter niet voorkomen (0-1). "Maar Zoet was beter dan Isaksson", zei RKC-trainer Ruud Brood, die ook denkt dat dat de twintigjarige sluitpost technisch meer in zijn mars heeft.
Ook tegenstander Ola Toivonen was onder in de indruk, meldt De Telegraaf. Terwijl Zoet in de mixed zone met de pers aan het praten was, onderbrak de Zweed het interview. "Heren, deze jongen is een geweldige keeper", zei Toivonen.
wat een onzin. Dat kun je echt niet beoordelen na deze wedstrijd. Zoet heeft amper iets te doen gehadquote:Verhuurde Zoet was beter dan Isaksson"
PSV is op zoek naar een nieuwe doelman, maar heeft met Jeroen Zoet al een mogelijke concurrent voor Andreas Isaksson onder contract staan. Spelers en trainers loofden de huidige eerste keeper van RKC Waalwijk.
Met dank aan Zoet had PSV het zaterdagavond bijzonder lastig met de promovendus, een nederlaag kon de goalie echter niet voorkomen (0-1). "Maar Zoet was beter dan Isaksson", zei RKC-trainer Ruud Brood, die ook denkt dat dat de twintigjarige sluitpost technisch meer in zijn mars heeft.
Ook tegenstander Ola Toivonen was onder in de indruk, meldt De Telegraaf. Terwijl Zoet in de mixed zone met de pers aan het praten was, onderbrak de Zweed het interview. "Heren, deze jongen is een geweldige keeper", zei Toivonen.
De pers weet van armoe niet wat ze moeten schrijven, ik las ook dat Blind Vertonghen doet vergeten, tjaquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
wat een onzin. Dat kun je echt niet beoordelen na deze wedstrijd. Zoet heeft amper iets te doen gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |