abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100753743
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:55 schreef Yuhina het volgende:
Als ze Pieters, Isaksson, Engelaar en Toivoinen voor mooie bedragen kunnen verkopen, en naast Derijck nog die Tyton, Matavz en nog een aardige linksback kunnen halen, zou dat voor PSV wel gunstig zijn. Maar of Brands dat gaat lukken is natuurlijk de vraag.
Als als als.
Volgens mij is het bij veel clubs juist fout gegaan door te speculeren op CL gelden en de verkoop van spelers die nog niet verkocht zijn.

Brands en consorten hebben nog geen twee maanden geleden hun beleid moeten verdedigen en plechtig moeten beloven dit NOOIT meer te doen. En nu koop hij weer eerste keepers voordat de oude weg is?

Koopt hij vervangers voor Toivonen en Engelaar voordat ze weg zijn?

Volgens mij gaat er iets krom bij die man.
pi_100753887
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

Als als als.
Volgens mij is het bij veel clubs juist fout gegaan door te speculeren op CL gelden en de verkoop van spelers die nog niet verkocht zijn.

Brands en consorten hebben nog geen twee maanden geleden hun beleid moeten verdedigen en plechtig moeten beloven dit NOOIT meer te doen. En nu koop hij weer eerste keepers voordat de oude weg is?

Koopt hij vervangers voor Toivonen en Engelaar voordat ze weg zijn?

Volgens mij gaat er iets krom bij die man.
Zo gaat dat in voetballand O+

En eigenlijk overal waar het om geld gaat, piepen als je moeilijk zit, hoop mooie woorden en als je dan uit de stront getrokken wordt gewoon verder gaan waar je was gebleven :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_100753934
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:55 schreef Yuhina het volgende:
Als ze Pieters, Isaksson, Engelaar en Toivoinen voor mooie bedragen kunnen verkopen, en naast Derijck nog die Tyton, Matavz en nog een aardige linksback kunnen halen, zou dat voor PSV wel gunstig zijn. Maar of Brands dat gaat lukken is natuurlijk de vraag.
Ik denk dat je blij mag zijn als je überhaupt één van die 4 verkocht krijgt voor een goed bedrag.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_100754967
Voor de liefhebbers:
De herhaling van PSV-RKC is nu op EL1.
pi_100755056
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:35 schreef Gramulanion het volgende:
Voor de liefhebbers:
De herhaling van PSV-RKC is nu op EL1.
De liefhebbers van zelf-pijniging?
pi_100755165
quote:
5s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De liefhebbers van zelf-pijniging?
Ik kan er wel van genieten.
pi_100755356
woow dat gaat snel :\

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2011 12:46:58 ]
pi_100755518
jezus wat een haters komen er weer.
pi_100755744
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef autodief het volgende:

[..]

Jaja PSGay zien falen is altijd leuk ja
Bedoel je met PSGay Paris Saint Germain? Die met geld strooiende club uit Frankrijk? Want daar kan ik ook niet tegen. Dat gooien met geld. Kijk mij eens de grootste portemonnee hebben en zo. En dan ook nog Frans zijn. 1 punt uit 2 wedstrijden. _O-
pi_100755780
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:41 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Zelfs als je een hekel aan PSV hebt kan ik me niet voorstellen dat je het léúk vindt om 2 keer 3 kwartier naar die bras te gaan zitten kijken :')
pi_100755814
dan ben je ook debiel om met een middelmatig team, pastore voor 40 mil halen. Dan heb je ook niks an hem, maarja.
pi_100756048
Wel grappig om te zien dat Tweety Thijs en de rest van de media totaal geen weet hebben van wat zich bij PSV afspeelt qua aankoopbeleid. Good old days!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_100756154
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:03 schreef LudoSanders het volgende:
Wel grappig om te zien dat Tweety Thijs en de rest van de media totaal geen weet hebben van wat zich bij PSV afspeelt qua aankoopbeleid. Good old days!
Dát is dan wel weer positief ja. Onder Reker kon je de onderhandelingen nog net niet via een livestream volgen.
  Redactie Sport maandag 15 augustus 2011 @ 13:09:38 #64
274204 crew  Mexicanobakker
pi_100756260
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:41 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Zelfs als ajax-fan zou ik nog niet van zo'n zaadpot genieten. :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_100756309
Weer een nieuwe keeper ? wtf
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_100756346
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Weer een nieuwe keeper ? wtf
dat zei sinouh ook:D
pi_100756448
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef Doublepain het volgende:

[..]

dat zei sinouh ook:D
Zou Isaksson weggaan? :o
pi_100756491
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zou Isaksson weggaan? :o
zijn contract loopt af, ik neem aan van wel.
pi_100756945
thijs zegt nu ook iets over eenari van moskou.
pi_100757476
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:30 schreef Doublepain het volgende:
thijs zegt nu ook iets over eenari van moskou.
:')

Oh ja:

quote:
Verhuurde Zoet was beter dan Isaksson"
PSV is op zoek naar een nieuwe doelman, maar heeft met Jeroen Zoet al een mogelijke concurrent voor Andreas Isaksson onder contract staan. Spelers en trainers loofden de huidige eerste keeper van RKC Waalwijk.
Met dank aan Zoet had PSV het zaterdagavond bijzonder lastig met de promovendus, een nederlaag kon de goalie echter niet voorkomen (0-1). "Maar Zoet was beter dan Isaksson", zei RKC-trainer Ruud Brood, die ook denkt dat dat de twintigjarige sluitpost technisch meer in zijn mars heeft.

Ook tegenstander Ola Toivonen was onder in de indruk, meldt De Telegraaf. Terwijl Zoet in de mixed zone met de pers aan het praten was, onderbrak de Zweed het interview. "Heren, deze jongen is een geweldige keeper", zei Toivonen.
pi_100757864
En er gaan ook speculaties over Everton en Amoah?

Fijn :') Met onze aanval komen we er zo ook wel, we hebben verdedigers nodig en rap wat :(
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:57:52 #72
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_100757979
quote:
Verhuurde Zoet was beter dan Isaksson"
PSV is op zoek naar een nieuwe doelman, maar heeft met Jeroen Zoet al een mogelijke concurrent voor Andreas Isaksson onder contract staan. Spelers en trainers loofden de huidige eerste keeper van RKC Waalwijk.
Met dank aan Zoet had PSV het zaterdagavond bijzonder lastig met de promovendus, een nederlaag kon de goalie echter niet voorkomen (0-1). "Maar Zoet was beter dan Isaksson", zei RKC-trainer Ruud Brood, die ook denkt dat dat de twintigjarige sluitpost technisch meer in zijn mars heeft.

Ook tegenstander Ola Toivonen was onder in de indruk, meldt De Telegraaf. Terwijl Zoet in de mixed zone met de pers aan het praten was, onderbrak de Zweed het interview. "Heren, deze jongen is een geweldige keeper", zei Toivonen.
wat een onzin. Dat kun je echt niet beoordelen na deze wedstrijd. Zoet heeft amper iets te doen gehad :')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:01:02 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100758114
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:57 schreef jpg97 het volgende:

[..]

wat een onzin. Dat kun je echt niet beoordelen na deze wedstrijd. Zoet heeft amper iets te doen gehad :')
De pers weet van armoe niet wat ze moeten schrijven, ik las ook dat Blind Vertonghen doet vergeten, tja
pi_100758273
Tyton zou opzich wel aardig zijn, maar ik zie liever eerst een spits komen.
pi_100758310
Nu maar hopen dat Reis niet komt, straks krijg je nog een ruzie tussen Tyton en Reis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')