Dit dus... Prioriteit ligt niet bij een keeper, ook al is Tyton een klasse beter dan Isakssonquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik gaf eerder al aan dat het lastig is om te werken aan je verdediging als de verdediging zit met een keeper waar ze geen vertrouwen in hebben. Aan de andere kant is het geld niet dusdanig aanwezig dat er zomaar wat aankopen gedaan kunnen worden, en zijn er, wanneer je kijkt naar individuele spelers, andere type spelers die harder nodig zijn.
geen zorgen , de gemeente vergoed allesquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:58 schreef Cara het volgende:
Lekker kopen kopen kopen kopen
maar triest hoor
mooi toch ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:04 schreef Cara het volgende:
er zit ook gewoon geen enkele gedachte achter.. die hele club is zichzelf om het zeep aan het helpen
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Doublepain het volgende:
ga ergens anders trollen, eerst schreeuwde iedereen dat er versterkingen moeten komen, komen ze en gaan ze huilen.
Ik wacht nog op je bron.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Doublepain het volgende:
ga ergens anders trollen, eerst schreeuwde iedereen dat er versterkingen moeten komen, komen ze en gaan ze huilen.
Versterkingen zijn prima, maar het lijkt wel of PSV visie mist. Ze doen maar wat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Doublepain het volgende:
quote:Georginio Wijnaldum maakte deze zomer een gewaagde overstap. Feyenoord bereikte een akkoord met Sporting Portugal over een transfersom, maar de aanvallende middenvelder wilde in Nederland blijven en koos voor PSV. “Ik ben nu niet zelfstandig genoeg om naar het buitenland te gaan”, legt Wijnaldum uit in gesprek met VI.
Vorig seizoen wist PSV in het Phillips Stadion nog met 10-0 te winnen van Feyenoord en dat heeft littekens achtergelaten bij de supporters van Feyenoord. De stap van Wijnaldum naar PSV lag daarom gevoelig, maar de international kende geen twijfels. PSV wilde Wijnaldum in januari al hebben en konden de transfer enkele maanden later afronden.
“Waarom nu gaan als ik nog even kan wachten? PSV biedt mij de mogelijkheid om me in Nederland verder te ontwikkelen”, zegt Wijnaldum. “Plus: ik zit nog bij de mensen die ik het liefst om me heen heb. Dit was echt het ideale plaatje voor mij. Alles wat ik zocht, hoop ik bij PSV te vinden. Voor Feyenoord was het misschien beter geweest als ik nu al naar het buitenland was gegaan. Zij hadden een akkoord met Sporting Lissabon. Alleen wilde ik daar niet heen.”
Tsja, dat heb ik door Wijnaldum ontkent zien worden. Wijnaldum gaf aan dat hij na de oefenwedstrijd in Brazilie pas over een overgang heeft nagedacht.quote:
Dit. Het aankoopbeleid van Brands vertoont schrikbarende gelijkenissen met die van ene P. Bosz uit Rotterdam.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Versterkingen zijn prima, maar het lijkt wel of PSV visie mist. Ze doen maar wat.
Zit wel nog een essentieel verschilletje in hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit. Het aankoopbeleid van Brands vertoont schrikbarende gelijkenissen met die van ene P. Bosz uit Rotterdam.
Uiteraard. Ik heb het over het willekeurig gevestigde namen halen op onnodige posities, niet over het feit dat Feyenoord onzichtbaar geld uit gaf en PSV gemeentegeld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit wel nog een essentieel verschilletje in hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |