Ik denk dat je blij mag zijn als je überhaupt één van die 4 verkocht krijgt voor een goed bedrag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:55 schreef Yuhina het volgende:
Als ze Pieters, Isaksson, Engelaar en Toivoinen voor mooie bedragen kunnen verkopen, en naast Derijck nog die Tyton, Matavz en nog een aardige linksback kunnen halen, zou dat voor PSV wel gunstig zijn. Maar of Brands dat gaat lukken is natuurlijk de vraag.
De liefhebbers van zelf-pijniging?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:35 schreef Gramulanion het volgende:
Voor de liefhebbers:
De herhaling van PSV-RKC is nu op EL1.
Ik kan er wel van genieten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De liefhebbers van zelf-pijniging?
Bedoel je met PSGay Paris Saint Germain? Die met geld strooiende club uit Frankrijk? Want daar kan ik ook niet tegen. Dat gooien met geld. Kijk mij eens de grootste portemonnee hebben en zo. En dan ook nog Frans zijn. 1 punt uit 2 wedstrijden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef autodief het volgende:
[..]
Jaja PSGay zien falen is altijd leuk ja
Zelfs als je een hekel aan PSV hebt kan ik me niet voorstellen dat je het léúk vindt om 2 keer 3 kwartier naar die bras te gaan zitten kijkenquote:
Dát is dan wel weer positief ja. Onder Reker kon je de onderhandelingen nog net niet via een livestream volgen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:03 schreef LudoSanders het volgende:
Wel grappig om te zien dat Tweety Thijs en de rest van de media totaal geen weet hebben van wat zich bij PSV afspeelt qua aankoopbeleid. Good old days!
Zelfs als ajax-fan zou ik nog niet van zo'n zaadpot genieten.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:30 schreef Doublepain het volgende:
thijs zegt nu ook iets over eenari van moskou.
quote:Verhuurde Zoet was beter dan Isaksson"
PSV is op zoek naar een nieuwe doelman, maar heeft met Jeroen Zoet al een mogelijke concurrent voor Andreas Isaksson onder contract staan. Spelers en trainers loofden de huidige eerste keeper van RKC Waalwijk.
Met dank aan Zoet had PSV het zaterdagavond bijzonder lastig met de promovendus, een nederlaag kon de goalie echter niet voorkomen (0-1). "Maar Zoet was beter dan Isaksson", zei RKC-trainer Ruud Brood, die ook denkt dat dat de twintigjarige sluitpost technisch meer in zijn mars heeft.
Ook tegenstander Ola Toivonen was onder in de indruk, meldt De Telegraaf. Terwijl Zoet in de mixed zone met de pers aan het praten was, onderbrak de Zweed het interview. "Heren, deze jongen is een geweldige keeper", zei Toivonen.
wat een onzin. Dat kun je echt niet beoordelen na deze wedstrijd. Zoet heeft amper iets te doen gehadquote:Verhuurde Zoet was beter dan Isaksson"
PSV is op zoek naar een nieuwe doelman, maar heeft met Jeroen Zoet al een mogelijke concurrent voor Andreas Isaksson onder contract staan. Spelers en trainers loofden de huidige eerste keeper van RKC Waalwijk.
Met dank aan Zoet had PSV het zaterdagavond bijzonder lastig met de promovendus, een nederlaag kon de goalie echter niet voorkomen (0-1). "Maar Zoet was beter dan Isaksson", zei RKC-trainer Ruud Brood, die ook denkt dat dat de twintigjarige sluitpost technisch meer in zijn mars heeft.
Ook tegenstander Ola Toivonen was onder in de indruk, meldt De Telegraaf. Terwijl Zoet in de mixed zone met de pers aan het praten was, onderbrak de Zweed het interview. "Heren, deze jongen is een geweldige keeper", zei Toivonen.
De pers weet van armoe niet wat ze moeten schrijven, ik las ook dat Blind Vertonghen doet vergeten, tjaquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
wat een onzin. Dat kun je echt niet beoordelen na deze wedstrijd. Zoet heeft amper iets te doen gehad
Das nie, Tyton had Reis gebeld en excuses aangeboden (waarom?) en alles was weer koek en ei.. De volgende keer dat Reis weer gaat stappen in Limburg voor een wedstrijd gaat Tyton netjes mee!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Doublepain het volgende:
Nu maar hopen dat Reis niet komt, straks krijg je nog een ruzie tussen Tyton en Reis.
Het was ook geen fout van Tyton, Reis kwam gewoon zeer ongelukkig in botsing.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:11 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Das nie, Tyton had Reis gebeld en excuses aangeboden (waarom?) en alles was weer koek en ei.. De volgende keer dat Reis weer gaat stappen in Limburg voor een wedstrijd gaat Tyton netjes mee!
Ik begin ook wel een beetje het gevoel te krijgen dat Rutten ontslaan en daarna een andere trainer en enkele gerichte aankopen halen goedkoper was geweest dan ditquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:10 schreef Morendo het volgende:
Doet Brands een wedstrijdje 'hoe pis je zo snel mogelijk 40 miljoen aan gemeenschapsgeld weg'? Zijn volgende twee aankopen zullen wel middenvelders zijn.
En wát een scouting: Mertens, Strootman, WIjnaldum en Tyton, nou daar moet je zeker wel een eredivisie-live abonnement voor hebben om die pareltjes te kunnen ontdekken.
Nog niet eens, tussen 7 en 8 op zondagavond beschikking hebben over een tv met Nederland 1 was voldoende geweest....quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:10 schreef Morendo het volgende:
Doet Brands een wedstrijdje 'hoe pis je zo snel mogelijk 40 miljoen aan gemeenschapsgeld weg'? Zijn volgende twee aankopen zullen wel middenvelders zijn.
En wát een scouting: Mertens, Strootman, WIjnaldum en Tyton, nou daar moet je zeker wel een eredivisie-live abonnement voor hebben om die pareltjes te kunnen ontdekken.
Snap het ook niet. We hebben al drie keepers. Isaksson vind ik niet geweldig. Cassio en Sinouh hebben totaal niet het niveau voor PSV. Als er niemand met zekerheid vertrekt (want wie wil Cassio nou hebben?), snap ik niet dat je nog een vierde keeper haalt. Weliswaar een goede keeper, maar toch.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:10 schreef Morendo het volgende:
En, wat het plaatje nog belachelijker maakt, hij legt overal direct de hoofdprijs neer zonder enige onderhandelingsrondes.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:21 schreef Rucebo het volgende:
Daarnaast slaat de scouting van PSV helemaal nergens op. Brands 'verdient' 7 ton per jaar, maar haalt alleen spelers uit de Eredivisie of spelers die hij van AZ kent. Daar heb je toch geen dure TD voor nodig...
Jij zit bij de onderhandelingen neem ik aan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
En, wat het plaatje nog belachelijker maakt, hij legt overal direct de hoofdprijs neer zonder enige onderhandelingsrondes.
Opeens heb je het, je wordt technisch directeur van de gemeente Eindhoven.
Ach, kom op man. Overal is de absolute hoofdprijs neergelegd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Jij zit bij de onderhandelingen neem ik aan?
Feyenoord wou 5 voor Wijnaldum en ze krijgen het, Utrecht wou 7mil voor elk en krijgt het...quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En daar (afkoopsom Rutten+salaris nieuwe trainer) was toen zogenaamd geen geld voor, maar nu is er wel geld voor een 4e (of 5e als je Zoet meetelt) keeper en middenvelders die we al hadden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:14 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik begin ook wel een beetje het gevoel te krijgen dat Rutten ontslaan en daarna een andere trainer en enkele gerichte aankopen halen goedkoper was geweest dan dit.
MOet je kijken hoe snel is afgerond man. Twente, Feyenoord en Ajax zijn weken bezig en de hele pers weet er vanaf.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat ligt simpelweg aan het bedrag dat PSV binnenhaalde met de verkoop van de grond. De andere clubs proberen daarvan mee te profiteren door hogere prijzen te vragen voor de spelers. In feite lost de gemeente Eindhoven daarmee ook geldproblemen van andere clubs op. Is dat niet sociaalquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Feyenoord wou 5 voor Wijnaldum en ze krijgen het, Utrecht wou 7mil voor elk en krijgt het...
Twente zit al aardig lang te onderhandelen over Fer en Sightorsson naar Ajax heeft ook een aardige tijd geduurd.
Transferperiode is natuurlijk nog niet voorbij. Misschien dat Cássio of Isaksson nog vertrekt. Wat mij betreft de laatste...quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:26 schreef Loohcs het volgende:
[..]
En daar (afkoopsom Rutten+salaris nieuwe trainer) was toen zogenaamd geen geld voor, maar nu is er wel geld voor een 4e (of 5e als je Zoet meetelt) keeper en middenvelders die we al hadden.
met wijaldum was psv een half jaar bezigquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
MOet je kijken hoe snel is afgerond man. Twente, Feyenoord en Ajax zijn weken bezig en de hele pers weet er vanaf.
Bij PSV..... Ja we zijn er uit.
Kom je nu met het argument dat ze het beter geheim weten te houden?
Wat mij betreft allebei.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:40 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Transferperiode is natuurlijk nog niet voorbij. Misschien dat Cássio of Isaksson nog vertrekt. Wat mij betreft de laatste...
Nee manquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
met wijaldum was psv een half jaar bezig
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Ook wel leuk voor Zoet dit, die gaat dus nooit een keer keepen bij PSV.
Ik twijfel. Ik gaf eerder al aan dat het lastig is om te werken aan je verdediging als de verdediging zit met een keeper waar ze geen vertrouwen in hebben. Aan de andere kant is het geld niet dusdanig aanwezig dat er zomaar wat aankopen gedaan kunnen worden, en zijn er, wanneer je kijkt naar individuele spelers, andere type spelers die harder nodig zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:47 schreef TheGloaming het volgende:
Iedereen loopt te zeiken op Isaksson. Haalt PSV eindelijk weer een goede keeper wordt daar weer over gezeken
Dit dus... Prioriteit ligt niet bij een keeper, ook al is Tyton een klasse beter dan Isakssonquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik gaf eerder al aan dat het lastig is om te werken aan je verdediging als de verdediging zit met een keeper waar ze geen vertrouwen in hebben. Aan de andere kant is het geld niet dusdanig aanwezig dat er zomaar wat aankopen gedaan kunnen worden, en zijn er, wanneer je kijkt naar individuele spelers, andere type spelers die harder nodig zijn.
geen zorgen , de gemeente vergoed allesquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:58 schreef Cara het volgende:
Lekker kopen kopen kopen kopen
maar triest hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |