Wijnaldum, Strootman en Mertens hebben alle drie nog vrij veel potentie..quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:09 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Rutten een zak geld geven en vriendelijk doch dringend verzoeken zich niet meer binnen een straal van 50km van Eindhoven te begeven had al meer opgeleverd dan alle aankopen bij elkaar.
Maar aankopen voor de toekomst? Hoezo? Ze halen gewoon volwaardige Eredivisie-spelers hoor. Wijnaldum, Mertens en Strootman hebben samen 400 wedstrijden in de benen in een eerste elftal...
jaja een half jaartje goed spelen en je bent het helemaal hierquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
maar geef toe Strootman lijkt wel een blijvertje te zijn
Ik denk dat hij al heeft laten zien dat hij nog veel kan groeien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jaja een half jaartje goed spelen en je bent het helemaal hier
Ja no shit, maar random "goede spelers" kopen levert niks op. Als ze niet tot hun recht komen, of stil blijven staan in hun ontwikkeling gaan ze goedkoop de deur uit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:13 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Wijnaldum, Strootman en Mertens hebben alle drie nog vrij veel potentie..
lievelingetje van bert, net als van bommelquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
maar geef toe Strootman lijkt wel een blijvertje te zijn
wat heeft hij dan laten zien ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al heeft laten zien dat hij nog veel kan groeien.
Ja, je hebt wel gelijk maar ik bedoel te zeggen dat als die aankopen goed brengt zijn het goede aankopen. En dat bedoelde ik meer te zeggen, maar zolang Rutten er is blijft het gewoon een zooi.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja no shit, maar random "goede spelers" kopen levert niks op. Als ze niet tot hun recht komen, of stil blijven staan in hun ontwikkeling gaan ze goedkoop de deur uit.
dat hij goed tegen ajax kan ballen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wat heeft hij dan laten zien ?
Alsof Bommel niet van toegevoegde waarde is. Mensen willen ook gewoon negatief blijven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lievelingetje van bert, net als van bommel
Nee, want aankopen zullen de boel niet verbeteren als ze niet binnen een bepaald speltype passen. Met Mertens, Wijnaldum en Lens zul je enorm veel trechtervoetbal krijgen. Daardoor maak je het halen van de juiste spits nóg moeilijker. Matavz krijgt zo te weinig ballen, en El Hamdaoui maakt het trechtervoetbal alleen maar erger, waardoor Mertens (jullie enige speler die op individuele klasse nog wat kan forceren) minder in zijn spel komt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:16 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk maar ik bedoel te zeggen dat als die aankopen goed brengt zijn het goede aankopen. En dat bedoelde ik meer te zeggen, maar zolang Rutten er is blijft het gewoon een zooi.
En tegen RKCquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dat hij goed tegen ajax kan ballen.
zeg ik dat dan? Danzkij van bommel staan we in de finale, maar tijdens het ek heb ik liever dw jong of vdv.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof Bommel niet van toegevoegde waarde is. Mensen willen ook gewoon negatief blijven.
Mensen
Hoe moet ik je opmerking dan opvatten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zeg ik dat dan? Danzkij van bommel staan we in de finale, maar tijdens het ek heb ik liever dw jong of vdv.
quote:'Spitsloos PSV komt uit bij Armenteros'
In de zoektocht naar een spits is PSV uitgekomen bij Samuel Armenteros. De jongeling maakt indruk bij zijn club Heracles Almelo waar hij een vaste waarde is in de punt van de aanval.
Volgens Voetbal International is Armenteros een goede optie om het spitsenprobleem op te lossen. Na het vertrek van Danny Koevermans en Marcus Berg, en de blessure van Jonathan Reis, zijn de Eindhovenaren op zoek naar een nieuwe aanvalsleider.
Eerder werden ook onder meer Mounir El Hamdaoui, Tim Matavz en Dmitry Bulykin genoemd als nieuwe spits van PSV. Everton Ramos da Silva is niet in beeld bij de Eindhovenaren.
De spits van Heraclesquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:30 schreef StefannPSV het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)_bij_Armenteros.html
[..]
Matavz is op dit moment geen goede aankoop, denk ik. Zoals al vele zeggen hebben we Lens en Mertens die vaak naar binnen trekken en Matavz dus niet goed tot zijn recht komt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Gewoon Pieters verkopen voor 7 en dan Matavs halen. Beter kan op dit moment niet. Zal Tyton in de basis staan tegen ado ? Dat zou iets zijn
quote:Roda JC wijst door PSV voorgestelde keepersruil resoluut af
Maandag, 15 augustus 2011 om 21:20
Przemyslaw Tyton gaat naar PSV en Cássio Ramos had de omgekeerde weg naar Roda JC Kerkrade kunnen bewandelen. De Limburgers wezen deze ruildeal echter af, maar Cássio hoeft niet te vrezen dat hij opnieuw een heel seizoen op de bank moet zitten: de 24-jarige Braziliaan kan terugkeren naar zijn vaderland. Mocht hij niet tot een akkoord komen met een Braziliaanse club, blijft PSV-trainer Fred Rutten over vier doelmannen beschikken.
“Ik geef spelers nooit garantie op speeltijd”, aldus de coach tegen Voetbal International. “Dat we nu vier keepers hebben is een feit, maar dat is niet erg. Dat lost zich vanzelf wel op.” Roda JC is ingedeeld in de ‘zorgelijke’ licentiecategorie I en derhalve is het aantrekkelijker om een speler te verhuren. Hierdoor bestaat de kans dat men met PSV een huurkoopconstructie overeenkomt inzake de overgang van Tyton.
In dat geval kost de Poolse sluitpost PSV in totaal naar verluidt 2,5 miljoen euro. De Eindhovenaren trokken naast Tyton reeds vijf nieuwe spelers aan, maar zijn nog niet klaar op de transfermarkt. De huidige nummer acht van de Eredivisie hoopt nog op een spits en een linksback, mocht Erik Pieters daadwerkelijk naar Newcastle United vertrekken.
Blind staren op statistiek... Zit toch diepgeworteld in de opportunistische supporterscultuur.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Echt hé, haal dan Everton. Heb je nog wat goals.
Edit:
Eerst Mertens dan Derijck en nu Tyton:
Trotse Tyton: Toen ik jong was droomde ik ervan om bij PSV te spelen![]()
![]()
Tyton sliep zeker ook in een PSV pyjama in Polen ? Zeker die van mij die ik in de zak van Max had meegegevenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Trotse Tyton: Toen ik jong was droomde ik ervan om bij PSV te spelen![]()
![]()
Haal Matavz maar ja, voor veel geld!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Matavs aub ! En Tyton vanaf donderdag in de basis !!
quote:RT @SamArmenteros: For all the speculations. No I've not heard anything regarding psv. And yes I'm still a heracles player with 2 years left
Ja, nog een middenvelder erbij dat zou heel slim zijn!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:25 schreef leolinedance het volgende:
Waarom betalen wij eigenlijk ook niet gewoon de vraagprijs voor Fer. Het schijnt toch allemaal te kunnen op het moment.
Ja, want de aankopen van PSV zijn tot nu toe allemaal heel goed te verklaren. Ook de prioriteiten die gesteld worden...quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ja, nog een middenvelder erbij dat zou heel slim zijn!
Er ook op in gaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ja, nog een middenvelder erbij dat zou heel slim zijn!
Moet je doen dan. Ik weet niet helemaal wat ik daar nou van moet vinden eigenlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:43 schreef StefannPSV het volgende:
Ik wou eigenlijk ook nog reageren op de mensen die Matavz bij PSV willen.
En gister vond je het nog wel verstandig?!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:14 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Blind staren op statistiek... Zit toch diepgeworteld in de opportunistische supporterscultuur.
Nee, Everton is geen betere optie. Te beperkt, wordt niet beter, levert niks meer op. Je hebt een spits nodig die zowel zelf zijn kansen kan scheppen als een spits waar je (een deel van) je spel aan op kunt hangen zodat doeltreffende spelers uit de 2e lijn meer ruimte krijgen om te combineren en/of zelf te scoren. Ik hoop niet dat jullie Armenteros halen...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En gister vond je het nog wel verstandig?!
Niet dan?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |