Tyton sliep zeker ook in een PSV pyjama in Polen ? Zeker die van mij die ik in de zak van Max had meegegevenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Trotse Tyton: Toen ik jong was droomde ik ervan om bij PSV te spelen![]()
![]()
Haal Matavz maar ja, voor veel geld!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Matavs aub ! En Tyton vanaf donderdag in de basis !!
quote:RT @SamArmenteros: For all the speculations. No I've not heard anything regarding psv. And yes I'm still a heracles player with 2 years left
Ja, nog een middenvelder erbij dat zou heel slim zijn!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:25 schreef leolinedance het volgende:
Waarom betalen wij eigenlijk ook niet gewoon de vraagprijs voor Fer. Het schijnt toch allemaal te kunnen op het moment.
Ja, want de aankopen van PSV zijn tot nu toe allemaal heel goed te verklaren. Ook de prioriteiten die gesteld worden...quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ja, nog een middenvelder erbij dat zou heel slim zijn!
Er ook op in gaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Ja, nog een middenvelder erbij dat zou heel slim zijn!
Moet je doen dan. Ik weet niet helemaal wat ik daar nou van moet vinden eigenlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:43 schreef StefannPSV het volgende:
Ik wou eigenlijk ook nog reageren op de mensen die Matavz bij PSV willen.
En gister vond je het nog wel verstandig?!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:14 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Blind staren op statistiek... Zit toch diepgeworteld in de opportunistische supporterscultuur.
Nee, Everton is geen betere optie. Te beperkt, wordt niet beter, levert niks meer op. Je hebt een spits nodig die zowel zelf zijn kansen kan scheppen als een spits waar je (een deel van) je spel aan op kunt hangen zodat doeltreffende spelers uit de 2e lijn meer ruimte krijgen om te combineren en/of zelf te scoren. Ik hoop niet dat jullie Armenteros halen...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En gister vond je het nog wel verstandig?!
Niet dan?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |