Dostquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je een spits uit de eredivisie wil halen zijn Matavz en Dost de enige redelijke opties.
Armenteros, Amoah en Everton
Daar hebben we Mertens al.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:15 schreef debeterebob het volgende:
Assaidi is ook een serieuze optie lijkt me
Armenteros is een overrated spits die aardig kan ballen bij Heracles maar absoluut geen afmaker is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dost. En Matavz is te beperkt in zijn mogelijkheden (niet zozeer kwaliteiten). Die moet je dusdanig bedienen, wat je niet met Mertens/Lens/Wijnaldum gaat lukken.
Labyad een optie? Of Cabral, die willen ze nog kwijt...(op basis van een wedstrijd hem aanbevelen!)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Armenteros is een overrated spits die aardig kan ballen bij Heracles maar absoluut geen afmaker is.
Dan zie ik nog liever Matavz..
Je hebt dan ook geen afmaker nodig maar vooral een goede, balvaste en slimme puntspeler daar gaat je team beter van worden. En Armenteros is pas 21...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Armenteros is een overrated spits die aardig kan ballen bij Heracles maar absoluut geen afmaker is.
Dan zie ik nog liever Matavz..
Dat zijn toch geen spitsen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Labyad een optie? Of Cabral, die willen ze nog kwijt...(op basis van een wedstrijd hem aanbevelen!)
Geen antwoord geven ben je goed in.. Maar goed, ga jou met geen gesprek meer aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:08 schreef DeNummer10 het volgende:
Begrijp je er weer niks van of doe je maar alsof?
Aldus de man die zelf NOOIT met een inhoudelijk antwoord kan reageren op mijn posts.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geen antwoord geven ben je goed in.. Maar goed, ga jou met geen gesprek meer aan
Nooit?! Ik reageer al amper op jou en dat ga ik ook zo houdenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:23 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Aldus de man die zelf NOOIT met een inhoudelijk antwoord kan reageren op mijn posts.
Jongen, lees nou gewoon eens goed wat ik zeg en trek je conclusie. Of ben je echt blind voor sarcasme?
Goed zo, want je maakt nu wel een mooi punt in je laatste paar posts. Dat je er gewoon helemaal niks van begrijpt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nooit?! Ik reageer al amper op jou en dat ga ik ook zo houden
Jullie zijn mooi bescheten met zo'n laffe slissende eikel als coach. Die wilt alleen bonkige trage veteranen. Labyad is een geweldig talent.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef Doublepain het volgende:
Labyad heeft vandaag 2x gescoord.
Verdient een basisplek deze jongen, is zelfs een week eerder gestart met de voorbereiding. Op eigen verzoek.
Kan ook zijn dat Rutten geen extra risico neemt, had soms wel last van blessures en moest apart trainen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jullie zijn mooi bescheten met zo'n laffe slissende eikel als coach. Die wilt alleen bonkige trage veteranen. Labyad is een geweldig talent.
Dat zou voor het eerst sinds zijn loopbaan bij PSV zijn dat ik een keuze van Rutten kan begrijpen en waarom hij 'm dus rustig brengt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Rutten geen extra risico neemt, had soms wel last van blessures en moest apart trainen.
Het grote PSV topic #491: RKC Waalwijk is de volgende hordequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Goed zo, want je maakt nu wel een mooi punt in je laatste paar posts. Dat je er gewoon helemaal niks van begrijpt.
LEES NOU GEWOON EENS WAT IK ZEG.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het grote PSV topic #491: RKC Waalwijk is de volgende horde
Het grote PSV topic #491: RKC Waalwijk is de volgende horde
Of lul je alleen maar uit je nek?!
Dan zou ik eerder Wijnaldum in het keurslijf van rechtsbuiten stoppen, daar heeft hij de eigenschappen voor. Meer dan voor de nummer 10 positie, waar Labyad weer beter tot zijn recht komt. En Lens is geen aanspeelpunt, meer een 442 spits die ruimte kan benutten. Lens/Toivonen zou een goed duo zijn, maar daar heb je ook weer niet echt het middenveld voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:32 schreef Doublepain het volgende:
Dit lijkt me ook geweldig:
-----------Lens
Mertens-Wijn-Labyad
Met Zeefuik, Depay en Locadia als vervangers.
Geef dan eens gewoon antwoord kerelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:32 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
LEES NOU GEWOON EENS WAT IK ZEG.
Ja, omdat ik Armenteros een goede optie vind. Natuurlijk hoop ik niet dat jullie 'm dan halen, lijkt me nogal logisch als concurrent zijnde he...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geef dan eens gewoon antwoord kerel? Want ik zag de sarcasme niet in jou post : hopelijk kopen jullie Armenteros niet.
Daarom vroeg ik ook vrij normaal: en gister was je er zo over te spreken ?
Hahaha, deze man.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geef dan eens gewoon antwoord kerel? Want ik zag de sarcasme niet in jou post : hopelijk kopen jullie Armenteros niet.
Daarom vroeg ik ook vrij normaal: en gister was je er zo over te spreken ?
En waarom geen :quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:32 schreef Doublepain het volgende:
Dit lijkt me ook geweldig:
-----------Lens
Mertens-Wijn-Labyad
Met Zeefuik, Depay en Locadia als vervangers.
Ah zo moeilijk was het dus niet?! Had ook in 1x gekunt hèquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja, omdat ik Armenteros een goede optie vind. Natuurlijk hoop ik niet dat jullie 'm dan halen, lijkt me nogal logisch als concurrent zijnde he...
Deze kerelquote:
Rutten met ballen zou dat durven, maar die gozer wil zijn ''proces'' niet verpesten en de ''fases'' waarin ze nu bevinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En waarom geen :
------Ola ------- Lens (Evt een andere spits)
Mertens-------------------Labyad
--------Strootman---Wijn-------
Zo zou Ola nog kunnen zakken
Ja zou ik wel willen zien, want dan kun je fluiten naar CL voetbal. Met dat middenveld ga je to-taal overlopen worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En waarom geen :
------Ola ------- Lens (Evt een andere spits)
Mertens-------------------Labyad
--------Strootman---Wijn-------
Zo zou Ola nog kunnen zakken
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft niets met ballen te maken. Strootman en Wijnaldum kunnen niet zo op 't middenveld spelen.
Strootman en Hutch wel toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft niets met ballen te maken. Strootman en Wijnaldum kunnen niet zo op 't middenveld spelen.
Mertens moet dan een te grote ruimte bestrijken, hij is juist zo goed rondom de 16 meter en Labyad is geen flank speler. Wijnaldum zou dat wel kunnen in 442 op de flank, al moet hij daar wel op trainen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman en Hutch wel toch?
Wijnaldum, Mertens en Labyd wisselen af.
Nja zit iets in, zou op zich wel moeten werken. Strootman meer als middenvelder die ook nog opruimt en Wijn als spelmaker voor de defensiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rutten met ballen zou dat durven, maar die gozer wil zijn ''proces'' niet verpesten en de ''fases'' waarin ze nu bevinden.
Wijnaldum als spelmaker?!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja zit iets in, zou op zich wel moeten werken. Strootman meer als middenvelder die ook nog opruimt en Wijn als spelmaker voor de defensie
Labyad speelde toen geweldig tegen Benfica op de flank. Concentrao was nergens te zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:43 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mertens moet dan een te grote ruimte bestrijken, hij is juist zo goed rondom de 16 meter en Labyad is geen flank speler. Wijnaldum zou dat wel kunnen in 442 op de flank, al moet hij daar wel op trainen.
Ben je nou aan het trollen of wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja zit iets in, zou op zich wel moeten werken. Strootman meer als middenvelder die ook nog opruimt en Wijn als spelmaker voor de defensie
Hmm ik denk dat ie dat zeker wel kanquote:
Momentopname. Labyad moet op een 433 middenveld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Labyad speelde toen geweldig tegen Benfica op de flank. Concentrao was nergens te zien.
Nee jij wel of niet?! Ga kaartjes kopen voor Inter Milaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je nou aan het trollen of wat?
In meer dan 100 wedstrijden bij Feyenoord heeft hij dat in ieder geval nooit kunnen laten zien. Een voetballer met een ietwat gebrekkig inzicht/overzicht zal nooit een spelmaker worden. Wijnaldum is een atleet met een goede techniek, een lopende speler.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ie dat zeker wel kan
Nog een: Groningen, 2 mooie(lucky) goals.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:46 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Momentopname. Labyad moet op een 433 middenveld.
Liefst in 433 met punt naar achter. Vind hem meer centrale middenvelder dan aanvallende middenvelder. Op de flank hoort hij niet, daarin ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:46 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Momentopname. Labyad moet op een 433 middenveld.
Wijnaldum als spelmaker, dan heb je hem of nog nooit zien voetballen of je hebt er de ballen verstand van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee jij wel of niet?! Ga kaartjes kopen voor Inter Milaan
Anders had hij wel afgegeven naar Toivonen die vrijstond. Tegen AZ.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ie dat zeker wel kan
Hmm zit iets in,maar goed bij Feyenoord hadden ze dan ook niemand die zijn taak kon overnemenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
In meer dan 100 wedstrijden bij Feyenoord heeft hij dat in ieder geval nooit kunnen laten zien. Een voetballer met een ietwat gebrekkig inzicht/overzicht zal nooit een spelmaker worden. Wijnaldum is een atleet met een goede techniek, een lopende speler.
Dat heeft dan weer minder met spelverdeler te maken ben ik van mening. Spelverdeler spelen in vijandige zestien, neh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders had hij wel afgegeven naar Toivonen die vrijstond. Tegen AZ.
Ik zeg dat het een optie is, je zou het altijd kunnen proberen. Goed, nu misschien niet meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wijnaldum als spelmaker, dan heb je hem of nog nooit zien voetballen of je hebt er de ballen verstand van.
Truequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders had hij wel afgegeven naar Toivonen die vrijstond. Tegen AZ.
Maar hij heeft geen overzicht, ziet alleen de goal en de bal. Kijkt niet naar links of rechts.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat heeft dan weer minder met spelverdeler te maken ben ik van mening. Spelverdeler spelen in vijandige zestien, neh.
Taak overnemen? Je wilt 'm toch voor de verdediging laten spelen? Dan moet de bal nóg meer het werk doen, en Wijnaldum loopt veel met dat ding.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm zit iets in,maar goed bij Feyenoord hadden ze dan ook niemand die zijn taak kon overnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |