Uit de tekst op de PSV-website maak ik uit dat hij kan meespelen:quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Goed, ik verwacht eerlijk gezegd ook wel dat Derijck gewoon speelt zondag, als alles goed gaat. Tenzij Rutten hem eerst wil laten wennen aan het team (dat hoor je wel eens).
quote:Aanstaande zondag wacht meteen al een mooie uitwedstrijd voor Derijck, in Den Haag tegen zijn vorige club. “Ik kijk er naar uit, dat is natuurlijk voor mij heel speciaal. Als het voorbestemd is.”
Zelfs de spelers die al 2 jaar samen spelen nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef jpg97 het volgende:
Ach wennen, wennen... niemand is op elkaar ingespeeld
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zelfs de spelers die al 2 jaar samen spelen niet
ik troll niet manquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:15 schreef Doublepain het volgende:
ga ergens anders trollen, eerst schreeuwde iedereen dat er versterkingen moeten komen, komen ze en gaan ze huilen.
Lijkt me ook wel het meest gezonde beleid om te voeren. Heb sowieso de aankoop Wijnaldum nooit begrepen als je Toivonen hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
Liever dat ze van het geld wat ze voor Pieters ontvangen twee verdedigers halen, Toivonen in de uitverkoop zetten en van dat geld een spits halen.
Jorgensen is sowieso optie 1 dan. Optie 2 vul maar inquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
Liever dat ze van het geld wat ze voor Pieters ontvangen twee verdedigers halen, Toivonen in de uitverkoop zetten en van dat geld een spits halen.
Ik denk dat men bij PSV verwacht had dat Toivonen al wel weg zou zijn. Vooruitzien is regeren. Daarnaast ben ik, en directie denk ik ook, van mening dat Wijnaldum een buitenkans was.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel het meest gezonde beleid om te voeren. Heb sowieso de aankoop Wijnaldum nooit begrepen als je Toivonen hebt.
Sowieso! Alsof jij op de lijst van Brands kunt kijken. Je lijkt Tweety wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jorgensen is sowieso optie 1 dan. Optie 2 vul maar in
7 ton.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Meer dan 20 miljoen aan transfers in één seizoen, da's niet niks.![]()
Wat kost zo'n Derijck? 1,5 miljoen?
Ik wist daar nog niks van. Bedankt voor de inlichting.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat men bij PSV verwacht had dat Toivonen al wel weg zou zijn. Vooruitzien is regeren. Daarnaast ben ik, en directie denk ik ook, van mening dat Wijnaldum een buitenkans was.
[..]
Sowieso! Alsof jij op de lijst van Brands kunt kijken. Je lijkt Tweety wel.Kopenhagen wil niet verkopen, kun je hoog en laag springen, die laten ze gewoon niet gaan.
Koopie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-historisch-laag.htm
En daar tegenover.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-competitiestart.htm
[..]
7 ton.
Je wilt niet weten wat de gemoedelijke club PSV voor uitstraling heeft op die duizenden aspergestekers die jaarlijks naar Nederland komenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+tekent+bij+PSV.aspx
Van jongs af aan al fan van PSV. Maar natuurlijk.
quote:@KhalidSinouh ik steun je hoe dan ook! Ik weet dat je een vechter bent en je plaats wel gaat verdienen! Groetjes van je maatje Mimoun!!!
@KhalidSinouh Fred moet eens inzien dat jij voetballend en verbaal enorm sterk bent. Precies wat PSV nodig heeft. Sinouh #1 RT
MitchFeij mitch feij
by KhalidSinouh
@KhalidSinouh ik hoop dat andreas vertrekt tyton eerste keeper jij 2de zo kan jij tyton beter maken met joun ervaring:D!
Je slaat koppen met spijkersquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Nee, ze moeten met het complete jeugdteam gaan spelen!
Dat ook weer niet anders dreigt er degradatie met hun kutjeugdquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Was sarcastisch..quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dat ook weer niet anders dreigt er degradatie met hun kutjeugd
Voor 22 miljoen (kan oplopen naar 30 miljoen) aan spelers kopen is wél rendabel inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:57 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Voor 22 miljoen (kan oplopen naar 30 miljoen) aan spelers kopen is wél rendabel inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |