ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:03 schreef tralalala het volgende:
Modje, maarja als je het hele topic trolletjes wil hebben...
De intimidatie van de PSGayer is gwn gelukt:'s,beetje jammer dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik wist dat ik iets vergeten was
zo ist beter
Vind het toch iets te bescheiden, "Gaan we voor een overwinning"quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik wist dat ik iets vergeten was
zo ist beter
een TT waarvan je van te voren weet dat dat ellende op gaat leveren is natuurlijk ook verre van handigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:06 schreef autodief het volgende:
[..]
De intimidatie van de PSGayer is gwn gelukt:'s,beetje jammer dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het toch iets te bescheiden, "Gaan we voor een overwinning"
Wij zijn Ajax, beetje arrogantie mag wel,"Zondag weer 3 punten!"
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo posts verwijderd. Verder bedankt BrandX.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
laatst maakte iemand een of ander geintje over ajax (wel op een leuke manier). Toen vroeg iemand: wat is dan de grap? 'Tja zegt de ander, dat Ajax op 1 staat, dat is natuurlijk gewoon humor'
Waarop ik antwoord: 'dat is geen humor, dat is een natuurlijk verworven recht'.
Hebben ze je al gevraagd voor Ik Hou Van Holland?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
laatst maakte iemand een of ander geintje over ajax (wel op een leuke manier). Toen vroeg iemand: wat is dan de grap? 'Tja zegt de ander, dat Ajax op 1 staat, dat is natuurlijk gewoon humor'
Waarop ik antwoord: 'dat is geen humor, dat is een natuurlijk verworven recht'.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hebben ze je al gevraagd voor Ik Hou Van Holland?
ohw. geen idee, ik kijk nagenoeg geen tv. Ken het hele programma nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Daar kun je zo tussen met deze grap.
Houden zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. geen idee, ik kijk nagenoeg geen tv. Ken het hele programma niet
Goh, ik ben het voor het eerst zelfs een beetje met je eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Houden zo.![]()
Over Heerenveen: het wordt alles of niest. 4-0 voor Ajax, 1-3 Heerenveen. Alles staat of valt met de links en rechtsback van Ajax. Laten we zeggen: Blind/Boilesen/Anita (wat een luxe Frank!) en Meneer Wiel.
Wordt interessant. Als Assaidi Wiel kapotmaakt, dan heb je snel twee goals om de oren. Komt Ajax snel voor (die Breuer is een drama, als hij speelt sta je al met 1-0 voor), dan speel je met een volle en immer enthousiaste Arena al snel een (dik) gewonnen wedstrijd.
Ajax is nog niet volwassen genoeg; alles zal in eerste instantie afhangen van momenten. Die zullen de wedstrijd al snel een kant op doen kantelen. In de rust weten we allemaal waar Abraham de mosterd haalt.
En het zou leuk zijn als Johan een keer komt kijken en dan voorzichtig en beheerst wuift naar het volk dat vurig zijn naam scandeert, zoals ons aller koningin Beatrix, of wijlen keizer Nero.
Het zijn dan ook beste open deuren die hij intrapt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Goh, ik ben het voor het eerst zelfs een beetje met je eens. Ik ben ook wel bang voor de narcingh/assaidi combo.
Ik verwacht ook geen spectaculaire wedstrijd maar wel winst, 3-1 of zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Goede tthelaas het relletje gemist
van Ajax verwacht ik tegen h'veen een sie maar degelijke pot: 2-0
de tt is veranderd, beetje matig, ik had Superjoden in de tt gezet en kwam die einthovuh gelijk rellenquote:
Bewaar die maar voor als we weer kampioen zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Trouwens, mag superajacieden wel in de tt? lijkt me wel
oneensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bewaar die maar voor als we weer kampioen zijn
Wat bedoel je met "superajacieden"? Kunnen ze vliegen?quote:
3 punten en een mooi bedrag is de dealquote:Tot slot een gerucht uit de Nederlandse competitie. SC Heerenveen gaat zondag op bezoek bij Ajax en hoopt na de wedstrijd een nieuwe speler mee terug te nemen naar Friesland. Jan-Arie van der Heijden, die de afgelopen twee seizoenen werd verhuurd aan Willem II en mag vertrekken uit de hoofdstad, zou weleens de overstap kunnen maken naar het Abe Lenstra Stadion.
Ik zie Jan-Arie liever blijven. Er is wellicht te veel concurrentie op het middenveld, maar verdedigend hebben we momenteel niemand als backup op veteraan Andre en "halfbakken"Blind, die zwaar te kort komt in het centrum, na.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:30 schreef Godtje het volgende:
Heereveen? Eitje
[..]
3 punten en een mooi bedrag is de deal
pleonasmequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "superajacieden"? Kunnen ze vliegen?
Zo zo, Johan Cruijff himself op Fok.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Houden zo.![]()
Over Heerenveen: het wordt alles of niest. 4-0 voor Ajax, 1-3 Heerenveen. Alles staat of valt met de links en rechtsback van Ajax. Laten we zeggen: Blind/Boilesen/Anita (wat een luxe Frank!) en Meneer Wiel.
Wordt interessant. Als Assaidi Wiel kapotmaakt, dan heb je snel twee goals om de oren. Komt Ajax snel voor (die Breuer is een drama, als hij speelt sta je al met 1-0 voor), dan speel je met een volle en immer enthousiaste Arena al snel een (dik) gewonnen wedstrijd.
Ajax is nog niet volwassen genoeg; alles zal in eerste instantie afhangen van momenten. Die zullen de wedstrijd al snel een kant op doen kantelen. In de rust weten we allemaal waar Abraham de mosterd haalt.
En het zou leuk zijn als Johan een keer komt kijken en dan voorzichtig en beheerst wuift naar het volk dat vurig zijn naam scandeert, zoals ons aller koningin Beatrix, of wijlen keizer Nero.
Ik zeg lulkoek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zo zo, Johan Cruijff himself op Fok.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als Assaidi Wiel kapotmaakt, dan heb je snel twee goals om de oren.
Durf je HuffTheTalbot tegen te spreken? Hij heeft er duidelijk verstand van hoor.quote:
Kloon van BansheeBoyquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Durf je HuffTheTalbot tegen te spreken? Hij heeft er duidelijk verstand van hoor.
Altijd wel goeie analyses van die gastquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Durf je HuffTheTalbot tegen te spreken? Hij heeft er duidelijk verstand van hoor.
Hattrick zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net of Dost wil scoren tegen zijn pyjama-helden.
Hij is te traag als cv, wordt er zo uitgelopen. Moet gewoon een nieuwe cv bij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zie Jan-Arie liever blijven. Er is wellicht te veel concurrentie op het middenveld, maar verdedigend hebben we momenteel niemand als backup op veteraan Andre en "halfbakken"Blind, die zwaar te kort komt in het centrum, na.
Jan-Arie kan daar prima als back-up van Jan uit de voeten..kopsterk, heeft body (i.t.t.) Daley en heeft een perfecte trap.
Voor hemzelf wel, maar Ajax zie ik ik wel 4 x scoren. Ik verwacht een 4-2 overwinning, zeker als de licht geblesseerde Boilesen niet meedoet. Want tsja, dan komt Blind er voor in de plek en dat is toch een stukje minder tegen een Narsingh natuurlijk dan dat Boilesen er zou staan.quote:
Tegen wie heeft Blind tot nu toe gespeeld? Almere FC en bal op het dak 20. Vorig jaar kwam hij verdedigend echt te kort als lb.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:07 schreef DeNummer10 het volgende:
Blind doet het tot nu toe prima, Boilesen groeit ooit wel naar de nummer 4 positie toe, al is dat misschien niet nodig want ook Denswil is een topper in spé. Op de positie van rechter centrale verdediger komen we tekort in de breedte, zit ook weinig achter namelijk.
Toen kwam heel Ajax te kortquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:17 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Tegen wie heeft Blind tot nu toe gespeeld? Almere FC en bal op het dak 20. Vorig jaar kwam hij verdedigend echt te kort als lb.
Ik weet niet of je stront in je ogen hebt, maar hij viel sterk in tegen Twente en was tegen De Graafschap ook voldoende.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:17 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Tegen wie heeft Blind tot nu toe gespeeld? Almere FC en bal op het dak 20. Vorig jaar kwam hij verdedigend echt te kort als lb.
Dat Sneijdertje maar gauw uit de selectie word gedonderdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
Jammer dat Nicolas Lodeiro nog niet bij de selectie zit. Ik geloof dat hij nu meetraint met Jong Ajax. Toch verwacht ik hem wel snel bij het eerste. De Boer heeft al gezegd hem een groot talent te vinden en ook dat Lodeiro enorm leergierig is.
Tsja, eigenlijk logisch.
Zeker aangezien Rodney er wél bij zit bijvoorbeeld. Dan had je nog beter Jan-Arie kunnen nemen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
Jammer dat Nicolas Lodeiro nog niet bij de selectie zit. Ik geloof dat hij nu meetraint met Jong Ajax. Toch verwacht ik hem wel snel bij het eerste. De Boer heeft al gezegd hem een groot talent te vinden en ook dat Lodeiro enorm leergierig is.
Tsja, eigenlijk logisch.
Ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat Sneijdertje maar gauw uit de selectie word gedonderd
Omdat hij in die twee wedstrijden moest meevoetballen en niet hoefde te verdedigen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:23 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je stront in je ogen hebt, maar hij viel sterk in tegen Twente en was tegen De Graafschap ook voldoende.
Dan zou ik vooral de wedstrijd tegen Twente nog eens terugkijken, hoe belangrijk hij was door zijn onderscheppingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Omdat hij in die twee wedstrijden moest meevoetballen en niet hoefde te verdedigen.
Er zijn meerdere (top)verdedigers die niet de snelste zijn. Maar als je je gewoon goed positioneert en op aanvallen van de tegenstander kan anticiperen, kan je de baas zijn. Ik zou hem in ieder geval nog een laatste kans geven, want Daley daar is ook geen pretje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:06 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Hij is te traag als cv, wordt er zo uitgelopen. Moet gewoon een nieuwe cv bij.
Noem mij een top centrale verdediger die niet snel is. Alle top cv's zijn snel. Alex, Rio Ferdinand, Vidic, Alderweireld, Vertonghen, Pepe etc etc.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Er zijn meerdere (top)verdedigers die niet de snelste zijn. Maar als je je gewoon goed positioneert en op aanvallen van de tegenstander kan anticiperen, kan je de baas zijn. Ik zou hem in ieder geval nog een laatste kans geven, want Daley daar is ook geen pretje.
Een nieuwe erbij kan ook, maar wie? We moeten hopen Jan gewoon blijft, dan redden we het wel, ook vanwege de aanstormende talenten in Jong Ajax/A1.
quote:Vertonghen mist ook duel met sc Heerenveen
Ajax moet het ook zondag tegen sc Heerenveen stellen zonder Jan Vertonghen. De aanvoerder van de Amsterdammers is nog altijd herstellende van een liesblessure.
Dat meldt de regerend landskampioen op de officiële website. De Belg moest vorige week ook al de wedstrijd tegen De Graafschap aan zich voorbij laten gaan. Vertonghen trainde vrijdag wel weer mee met zijn ploeggenoten, maar is dus toch niet voldoende fit om in actie te komen.
Het is onduidelijk wanneer hij volledig hersteld is van zijn blessure, maar waarschijnlijk is de wedstrijd van volgende week tegen VVV-Venlo een realistisch streven. De verdediger staat volgens verschillende
Italiaanse media overigens in de belangstelling van Internazionale.
Wat een onzin, top centrale verdedigers zijn over het algemeen vrij traag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:50 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Noem mij een top centrale verdediger die niet snel is. Alle top cv's zijn snel. Alex, Rio Ferdinand, Vidic, Alderweireld, Vertonghen, Pepe etc etc.
Chivu was niet de snelste maar hij heeft het dan ook niet gered als cv in de top.
Die drie loop je er ook niet zomaar uit. Alleen die Fernandez van Feyenoord misschien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:57 schreef DeNummer10 het volgende:
Pique vergeet je, en die is niet echt snel. Vertonghen is ook niet zo snel trouwens. En Terry? Ook geen 100 meter loper.
Als PSV dit alsnog zou betalen zijn ze knettergek en ondanks dat het bekend is waar ze hun geld nu vandaan halen zou ik het onacceptabel vinden nav de situatie waar PSV 3 maanden geleden nog in zat.quote:'El Hamdaoui wil topsalaris behouden bij PSV'
Gepubliceerd op zondag 14 augustus 2011 om 09:38
Mounir el Hamdaoui wil bij een transfer naar PSV niet inleveren op zijn salaris. Volgens Voetbal International heeft de overbodige aanvaller van Ajax geen zin om minder te verdienen dan 1,8 miljoen euro per jaar.
Ook door een andere reden lijkt een binnenlandse transfer onmogelijk. PSV wil El Hamdaoui alleen gratis overnemen, maar Ajax vindt dat onbespreekbaar. Meerdere buitenlandse clubs zouden namelijk wel voor de Marokkaanse spits willen betalen.
Vorige week zei PSV's technisch directeur Marcel Brands nog: "De kans wordt steeds kleiner naarmate de dagen verstrijken."
Pique is echt wel snel hoor haha. Terry niet maar die stelt zich altijd strategisch op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:57 schreef DeNummer10 het volgende:
Pique vergeet je, en die is niet echt snel. Vertonghen is ook niet zo snel trouwens. En Terry? Ook geen 100 meter loper.
Ronald Koeman stond ook niet bekend om zijn snelle pas.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:23 schreef fathank het volgende:
1 voorbeeld die niet de snelste was:
Frank de Boer.
Als Ajax El Ham gratis laat gaan zijn ze ook gek. Dan nog liever weg laten rotten in een kleedkamer waar alleen koud water is. PSV heeft net een enorme injectie gehad, dus voor hen is de vraagprijs het dubbele van wat de rest moet betalen, lijkt me.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als PSV dit alsnog zou betalen zijn ze knettergek en ondanks dat het bekend is waar ze hun geld nu vandaan halen zou ik het onacceptabel vinden nav de situatie waar PSV 3 maanden geleden nog in zat.
Hamlap stelt zich trouwens wel belachelijk op. Er is geen club die dat salaris gaat betalen. Ook niet in het buitenland.
Tuurlijk mag je daar wel over klagen. Net als PSV mag klagen. Maar mijn inschatting is dat Brands toch wel over de balk komt na nog zo'n blamage.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Onzin, dan moet je ook niet klagen als clubs voor Ajax het dubbele vragen.
Het grote probleem is dat er al een club is die het betaaldquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als PSV dit alsnog zou betalen zijn ze knettergek en ondanks dat het bekend is waar ze hun geld nu vandaan halen zou ik het onacceptabel vinden nav de situatie waar PSV 3 maanden geleden nog in zat.
Hamlap stelt zich trouwens wel belachelijk op. Er is geen club die dat salaris gaat betalen. Ook niet in het buitenland.
Pique kreeg bij United het verwijt niet snel genoeg te zijn t.o.v. Vidic en Ferdinand.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:17 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Pique is echt wel snel hoor haha. Terry niet maar die stelt zich altijd strategisch op.
Winston Bogarde praktijkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is wel zo, en er komt natuurlijk ook wel een beetje rancune om de hoek kijken maar contract is contract.quote:
Dat heeft Ajax zichzelf aangedaan. Leergeld voor slecht beleid. En El Ham zal nog wel bij zinnen komen voor de winterstop. Als ze hem maar slecht genoeg behandelen.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat heeft Ajax zichzelf aangedaan. Leergeld voor slecht beleid. En El Ham zal nog wel bij zinnen komen voor de winterstop. Als ze hem maar slecht genoeg behandelen.
Misschien moet je het iets kinderlijker typen ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vind je het te moeilijk om te volgen?
En meer smileys gebruiken, dat zal misschien ook wel helpen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Misschien moet je het iets kinderlijker typen ofzo?
Een speler die bekend staat om zijn moeilijke gedrag en totaal niet in het Ajax systeem past een langdurig en duur contract geven omdat een van de zovele trainers hem per se wilde hebben.quote:
Op dat moment dat El Hamdaoui kwam, was er geen Ajax systeem meerquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Een speler die bekend staat om zijn moeilijke gedrag en totaal niet in het Ajax systeem past een langdurig en duur contract geven omdat een van de zovele trainers hem per se wilde hebben.
Nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Altijd wel goeie analyses van die gast
Ja. Laat hem wc's schoonmaken en stuur hem dan terug naar zijn eigen land.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat heeft Ajax zichzelf aangedaan. Leergeld voor slecht beleid. En El Ham zal nog wel bij zinnen komen voor de winterstop. Als ze hem maar slecht genoeg behandelen.
Wie is er Judge Dredd vandaag in de arena?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:54 schreef PeeJie_ het volgende:
Wat een belachelijke penalty bij Heracles btw. Ik hoop dat er bij Ajax gewoon weer eens normaal gefloten word vandaag
Liesveldquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wie is er Judge Dredd vandaag in de arena?
Doet bij mij geen belletje rinkelen, positief of negatief. Goede scheids dus.quote:
Zolang het maar geen Braamhaar of Blom isquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Doet bij mij geen belletje rinkelen, positief of negatief. Goede scheids dus.
Je vergeet FC Wegereefquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Braamhaar of Blom is
Je bent een geniequote:
Ik vond Luinge en tegenwoordig Vink echt dramatisch. Vooral bezig met zichzelf.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Braamhaar of Blom is
Ajax onwaardig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Eredivisielive.nlquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef honkeytonk het volgende:
Nu maar even een streampje zoeken, als iemand weet mag hij/zij PM'en
Voor mij geen HD, vind het al duur zat met Eredivisie Live en Sport 1quote:
Eerste kanalen van S1 en EL is HDquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Voor mij geen HD, vind het al duur zat met Eredivisie Live en Sport 1
Moet je wel een (extra) HD abonnement daarnaast hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eerste kanalen van S1 en EL is HD
Ziggo nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:31 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Moet je wel een (extra) HD abonnement daarnaast hebben(bij UPC)
Nice, ik ga binnenkort maar weer eens vergelijken. Ik heb het idee dat ik veul te veel betaal voor wat ik krijgquote:
Moet je alleen verhuizen als je wilt wisselen. En volgens mij hoef je bij UPC niet meer per se meer te betalen voor HD.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:33 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nice, ik ga binnenkort maar weer eens vergelijken. Ik heb het idee dat ik veul te veel betaal voor wat ik krijgAlleen jammer dat je altijd aansluitkosten of kosten moet betalen voor je decoder, dat vind ik het ook weer niet waard
Ik betaal 14,95 voor S1 en 16,95 voor EL.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:33 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nice, ik ga binnenkort maar weer eens vergelijken. Ik heb het idee dat ik veul te veel betaal voor wat ik krijgAlleen jammer dat je altijd aansluitkosten of kosten moet betalen voor je decoder, dat vind ik het ook weer niet waard
Wow, ik betaalde 17,50 voor beide, nu is dat 21 / 22 euro geworden volgens mij.. Alleen in totaal zit ik op iets van 50 euro, incl. opnemen, maar niks HDquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik betaal 14,95 voor S1 en 16,95 voor EL.
Naai streek van UPCquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:35 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wow, ik betaalde 17,50 voor beide, nu is dat 21 / 22 euro geworden volgens mij.. Alleen in totaal zit ik op iets van 50 euro, incl. opnemen, maar niks HD
Er is ook een live/discussie topic in VBL, lieverdquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Gaat moeilijk worden zonder Landzaat
Komt vandaag wel, net zoals die van Kolbeinquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:37 schreef PeeJie_ het volgende:
Janssen zijn eerste doelpuntje moet nog vallen in de Arena...
Aah, die zocht ik alquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er is ook een live/discussie topic in VBL, lieverd![]()
Live Eredivisieverslagen 11/12 #17: John Karelse is een regelrechte
Ik stuur je wel eentje voor op je browser.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Bedankt, maar kan niets met Sopcast op deze PC helaas
Me 2?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik stuur je wel eentje voor op je browser.
1-1quote:
Ik weet niet of dat nou echt gaat helpen tegen Narsingh.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:17 schreef Splutje het volgende:
Wel even Boilesen erin knallen in de rust
Je krijgt een PM.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:29 schreef Aalbers het volgende:
Is er een sopcast uitzending of een andere stream?
Neequote:Op zondag 14 augustus 2011 15:29 schreef Aalbers het volgende:
Of gewoon eredivisie live kopen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:18 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Je moet voortaan op rojadirecta.es kijken
Die laatste actie van Sereroquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Of gewoon eredivisie live kopen.
5-1 netjesBoerrigter
Goals? Goalquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die laatste actie van SereroEn Ebecilio die zowaar iets goeds deed!. Die goal van Sulejmani!
. Goeie wedstrijd weer, jammer van die tegengoals, maar dat komt er nog wel uit als Vertonghen en Boilesen weer mee doen.
Hoe laat is dat? 22:00 ofzo toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:25 schreef FireFox1 het volgende:
Lekker potje vandaag![]()
Als Barcelona straks wint, is mijn weekend compleet
volgens mij mag je die site niet meer noemenquote:
Ebecilio kan het vergetenquote:
Zolang hij niet al te veel verdedigend werk heeft vind ik het best een redelijke speler.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ebecilio kan het vergeten![]()
Trouwens, vond Blind ook niet zo slecht spelen vandaag
Hoeveel azijn heb jij gedronken vanochtend.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Iedereen heeft het wel hoe goed Ajax wel niet was vandaag maar ik vond de keeper van Heerenveen bij alle 5 goals er behoorlijk schlemielig uitzien en die tegengoal van Ajax was ook niet om aan te zien.
Punten verspelen tegen dit VVV zou best wel schandalig zijn. Wat mij betreft degradatiekandidaat numero uno.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekkere wedstrijd en ik heb genoten. Boerrigter begint zijn basisplaats uit te betalen.
Verfrissend om hem te zien spelen.
Het schot van Toby was werkelijk fenomenaal. Je zag het al aankomen. De aanloop en dan dat spijkerharde schot.
Serero weer met een mooie assist op Mickey. Goed 1-2tje.
Ik vraag me ook af waar Jans mee bezig is. Waarom zet je Sibon erin als wissel voor Dost. Onbegrijpelijk...
Volgende week is de horde Vvv. Ik heb er vertrouwen in!
Ik denk dat niemand die wissel van Jans begrijpt. Maar het was niet de eerste keer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekkere wedstrijd en ik heb genoten. Boerrigter begint zijn basisplaats uit te betalen.
Verfrissend om hem te zien spelen.
Het schot van Toby was werkelijk fenomenaal. Je zag het al aankomen. De aanloop en dan dat spijkerharde schot.
Serero weer met een mooie assist op Mickey. Goed 1-2tje.
Ik vraag me ook af waar Jans mee bezig is. Waarom zet je Sibon erin als wissel voor Dost. Onbegrijpelijk...
Volgende week is de horde Vvv. Ik heb er vertrouwen in!
Vraag dat voortaan in het streamtopicquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:29 schreef Aalbers het volgende:
Wees gewoon blij omdat Ajax gewonnen heeftquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vraag dat voortaan in het streamtopic
Ok. Joepiequote:Op zondag 14 augustus 2011 16:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wees gewoon blij omdat Ajax gewonnen heeft
Eriksen was sowieso vrij onzichtbaar vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
Eriksen mag wel meer aan z'n schoten werken, de tering wat scheef allemaal.
Durf je dat wel te zeggen in het Ajaxtopic? Anders komen die proEriksenaanhang er aan met hun fakkels.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eriksen was sowieso vrij onzichtbaar vandaag.
en geen Janssen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:05 schreef Pan.da het volgende:
Volgende keer Anita als CVM, Eriksen op links en Serero op rechts. Vertonghen er weer bij en dan kunnen we genieten.
ligt er maar net aan tegen wie je speelt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:05 schreef Pan.da het volgende:
Volgende keer Anita als CVM, Eriksen op links en Serero op rechts. Vertonghen er weer bij en dan kunnen we genieten.
Heb ik al zovaak gezegd. Eriksen is nog veelte licht en komt kracht te kort. In 3 van de 5 wedstrijden kan hij het niet compenseren met zijn inzicht/techniek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Durf je dat wel te zeggen in het Ajaxtopic? Anders komen die proEriksenaanhang er aan met hun fakkels.
Nee geen Janssen. Heb je gezien hoe die speelt? Anita ipv Janssen. Anita is verdedigend sterker en biedt zich meer aan bij de CV's.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:06 schreef franklop het volgende:
[..]
en geen Janssen?die moet altijd spelen
Janssen is in pontentie in van de beste, zo niet de beste, speler uit de eredivisie. Laat hem nog paar wedstrijden wennen en hij wordt veel beslissender. Daarnaast is hij de enige die een vrije trap/corner fatsoenlijk kan trappen en dat moet je gezien de laatste jaren bij ajax koesterenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:07 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Nee geen Janssen. Heb je gezien hoe die speelt? Anita ipv Janssen. Anita is verdedigend sterker en biedt zich meer aan bij de CV's.
Dat zei ik laatst ook en toen had ik iedereen over me heenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb ik al zovaak gezegd. Eriksen is nog veelte licht en komt kracht te kort. In 3 van de 5 wedstrijden kan hij het niet compenseren met zijn inzicht/techniek.
Niet seksueel gezienquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook en toen had ik iedereen over me heen
Ik wil ook wel over je heen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat hij slecht is en geen talent is. Dat is wat anders.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan kun jij dus absoluut niet lezen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat hij slecht is en geen talent is. Dat is wat anders.
Prijs kaartje zou wel minimaal 7 000 000 zijn ofzo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef Devz het volgende:
Aardige wedstrijd. Positief vond ik vooral Boerrigter en Sigthorsson, goede aankopen. Wel kon Sigthorsson weer geen hele wedstrijd vol maken. Geeft weer eens aan hoe hard we nog een tweede spits nodig hebben. Ajax mag van mij ook wel eens informeren naar het prijskaartje van Assaidi, leuke speler is dat en zou meer dan prima bij Ajax passen.
Achterin stond het dit keer redelijk, maar er was dan ook dreiging van Heerenveen. In die enkele gevallen dat ze er wel uit kwamen oogde de verdediging weer kwetsbaar. CV erbij zou ik dan ook niet erg vinden. Maar voor vandaag was het al met al ruim voldoende.
Hoe kan ik op je reageren als ik niet kan lezen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan kun jij dus absoluut niet lezen.
Toevalstreffers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik op je reageren als ik niet kan lezen.
Die er bijna nooit in gaan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Janssen moet je alleen al laten spelen vanwege zijn vrije trappen.
Ik bedoel de totaal scorequote:Op zondag 14 augustus 2011 16:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Goals? GoalMaar dat was jammer ja.
Maar ben echt blij dat boerrigter het zo goed doet. Goal van sulejmani was netjes ja. Al was hij de rest van de wedstrijd niet zo goed maarja.
dat is dan al meer dan voorgaande jarenquote:
Die hoort er gewoon in, vind ik ook... Maar hij is nog niet helemaal top.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Janssen moet gewoon spelen bij Ajax, snap niet dat mensen hem er nu uit willen halen.
Omdat hij op de plek van Eriksen of Siem moet spelen...quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die hoort er gewoon in, vind ik ook... Maar hij is nog niet helemaal top.
Als Vertonghen terug is en hopelijk blijft kan je ook met de punt naar voren spelen, denk dat dat Janssen beter ligtquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die hoort er gewoon in, vind ik ook... Maar hij is nog niet helemaal top.
Zal me niks verbazen als hij tegen VVV weer steken laat vallen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:19 schreef Visual het volgende:
Gregory begint wel weer aardig op niveau te raken.
Als je al een paar keer wordt weggespeeld door Narsingh dan heb je als Anita zijnde niks op cvm bij ajax te zoeken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:22 schreef Pan.da het volgende:
Oh ja helemaal vergeten. Anita is van nature linksback! Serieus, Anita is een cvm. Altijd al geweest!
Ja Boerrigter is een verademing. Echt een mooie klassieke linksbuiten die ook nog eens makkelijk scoort.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:26 schreef Capi het volgende:
Wat ben ik toch blij met Boerrigter, die Ebecilio bakt er echt niks van
Ben het wel met je eens maar die zijn niet zo makkelijk te vindenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:30 schreef Capi het volgende:
Er moet toch echt een CV bij, afwezigheid van vertonghen en/of Alderweireld ben ik niet echt tevreden met Ooijer of Blind, vooral niet gezien CL/EL wedstrijden tussendoor.
Blind deed het prima, Ooijer is ook goed genoeg voor zo'n rol en verder komt de jeugd opnieuw een beetje door in de verdediging, hoeft niks bij.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:30 schreef Capi het volgende:
Er moet toch echt een CV bij, afwezigheid van vertonghen en/of Alderweireld ben ik niet echt tevreden met Ooijer of Blind, vooral niet gezien CL/EL wedstrijden tussendoor.
Dat wil niemand, maar een jong (niet al te duur) Scandinavisch/Slavisch talent oid moet toch wel te vinden zijn..quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja, laten we even een paar miljoen uitgeven aan een verdediger die toch alleen maar op de bank zit.
...
Ajax heeft ook nog een jeugdopleidingquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:37 schreef Capi het volgende:
[..]
Dat wil niemand, maar een jong (niet al te duur) Scandinavisch/Slavisch talent oid moet toch wel te vinden zijn..
Vertonghen gaat dit jaar of volgend jaar weg. Dan is het niet onlogisch om nu al zijn vervanger binnen te halen. Iedereen komt wel aan spelen toe dit seizoen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja, laten we even een paar miljoen uitgeven aan een verdediger die toch alleen maar op de bank zit.
...
Ik ben niet zo onder de indruk van Blind eerlijk gezegd, vooral tegen de wat sterkere ploegen (wat ik Heerenveen vandaag toch niet echt vond) valt hij denk ik wel door de mand. Ik dacht eerst dat van der Heijden wel op Vertonghens positie kon.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Blind deed het prima, Ooijer is ook goed genoeg voor zo'n rol en verder komt de jeugd opnieuw een beetje door in de verdediging, hoeft niks bij.
Talent is toch geen stand-in en jeugd hebben ze zelf al genoegquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:37 schreef Capi het volgende:
[..]
Dat wil niemand, maar een jong (niet al te duur) Scandinavisch/Slavisch talent oid moet toch wel te vinden zijn..
precies, dit seizoen gewoon doen met blind en ooijer. en langzaam denswil brengen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
...
idd dan moet je iemand halen die direct in de basis kan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:39 schreef Tarado het volgende:
Alleen als Vertonghen toch weg gaat is het echt noodzakelijk
Hij gaat weg of deze zomer of komende winter of volgende zomer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:39 schreef Tarado het volgende:
Alleen als Vertonghen toch weg gaat is het echt noodzakelijk
quote:"Cillessen past bij Ajax"
Ajax hoopt zich komende week te versterken met Jasper Cillessen. De landskampioen heeft een tweede bod op de doelman van NEC uitgebracht. Ajax verlegt de aandacht naar Dennis Gentenaar (VVV-Venlo) als het geen overeenstemming met de Nijmegen Eendracht Combinatie over Cillessen bereikt.
Ajax heeft naar verluidt 3 miljoen euro over voor de doelman die in juni met het Nederlands elftal naar Brazilië en Uruguay reisde. „Ik denk dat Cillessen goed bij ons past”, zei De Boer. „Maar de clubs moeten er wel uitkomen. Dat is even afwachten nog.”
De Boer sluit niet uit dat hij voor 1 september, als de transfermarkt sluit, nog een tweede centrumspits kan inlijven. „Een doelman heeft nu de eerste prioriteit en dan kijken we of er nog geld voor een spits is”, stelde De Boer.
maar je gaat natuurlijk niet nu al iemand halen omdat hem over een jaar pas nodig te hebben. zo iemand is een dure jongen en niet iemand voor de bank. je moet nu dus gewoon je lijstje klaar hebben om direct te handelen wanneer hij weggaat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:41 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Hij gaat weg of deze zomer of komende winter of volgende zomer.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:41 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Hij gaat weg of deze zomer of komende winter of volgende zomer.
Klopt. Dat filmpje heb ik ook gezien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
De Boer heeft ook al ergens in een filmpje gezegd dat Boilesen waarschijnlijk uiteindelijk centraal gaat spelen, alleen heeft ie daar nu nog niet genoeg kracht voor. Kan zo even niet vinden waar die dat ook alweer zei
Klopt ...quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
De Boer heeft ook al ergens in een filmpje gezegd dat Boilesen waarschijnlijk uiteindelijk centraal gaat spelen, alleen heeft ie daar nu nog niet genoeg kracht voor. Kan zo even niet vinden waar die dat ook alweer zei
yeah heeft hij volgens mij in de jeugd ook altijd gedaan. hij zal doorgroeien naar cv, maar denk tbh dat dat ook volgend jaar nog niet meteen t geval zal zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
ik denk tbh dat iemand als ebecilio die rol ook goed aan zou kunnen. hij heeft die drive en de body, en wil ook altijd wel werken. als buitenspeler komt hij imo tekort, maar als back zou hij t wel kunnen imoquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:50 schreef Adames het volgende:
Jammer dat ze Zeegelaar niet hebben omgeschoold tot LB, Jol wilde dat doen toen.
Was bij Spaan dacht ik, Heilig Grasquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
totaal andere type imo. matavz staat er alleen voor de doelpunten. fdb wil iemand die ook kaatst zich ook terug kan laten zaken enzoquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Jammer dat ze Matavz niet opgepikt hebben. Die gast prikt er dit seizoen meer in dan Sigthorson.
Idd. En ik denk niet dat de topscoorder van de eredivisie dit seizoen een ajacied is. Wel dat er aardig wat ajacieden in dat lijstje staan. Maar dat is het spel wat ze spelenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef gomi het volgende:
[..]
totaal andere type imo. matavz staat er alleen voor de doelpunten. fdb wil iemand die ook kaatst zich ook terug kan laten zaken enzo
Hoeft ook niet, net zoals Kluivert een geweldige spits was maar eigenlijk helemaal niet zo veel scoorde voor Ajax.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Idd. En ik denk niet dat de topscoorder van de eredivisie dit seizoen een ajacied is. Wel dat er aardig wat ajacieden in dat lijstje staan. Maar dat is het spel wat ze spelen
Zolang we kampioen worden kan me die topsciirders lijst gestolen worden. Vind het juist wel beter dat er meer spelers zijn die kunnen scoren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Idd. En ik denk niet dat de topscoorder van de eredivisie dit seizoen een ajacied is. Wel dat er aardig wat ajacieden in dat lijstje staan. Maar dat is het spel wat ze spelen
Om wat dichter bij nu te blijven inderdaad, waarom ook niet. Zeker nu ze toch al de betere Boerrigter hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk tbh dat iemand als ebecilio die rol ook goed aan zou kunnen. hij heeft die drive en de body, en wil ook altijd wel werken. als buitenspeler komt hij imo tekort, maar als back zou hij t wel kunnen imo
Hoeft ook niet idd, het blijft een teamsport. Alhoewel "de tijd" met Suarez en het spel wat daarop aangepast was ook wel leuk wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, net zoals Kluivert een geweldige spits was maar eigenlijk helemaal niet zo veel scoorde voor Ajax.
Daarom dat hij ook na zijn hattrick bij de 4e goal de aangever (assist) gaf..quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef gomi het volgende:
[..]
totaal andere type imo. matavz staat er alleen voor de doelpunten. fdb wil iemand die ook kaatst zich ook terug kan laten zaken enzo
oh ja, en omdat suarez op t wk een bal van de lijn sloeg is t natuurlijk ook meteen een hele goede keeperquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Daarom dat hij ook na zijn hattrick bij de 4e goal de aangever (assist) gaf..
Ah ja klopt, die herhaling heb ik paar dagen terug gezienquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was bij Spaan dacht ik, Heilig Gras
Matavz heeft anders afgelopen seizoen de nodige assists gegeven en beter gescoord dan onze vriend Sigthorson.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef gomi het volgende:
[..]
oh ja, en omdat suarez op t wk een bal van de lijn sloeg is t natuurlijk ook meteen een hele goede keeper
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Matavz heeft anders afgelopen seizoen de nodige assists gegeven en beter gescoord dan onze vriend Sigthorson.
en hoeveel meer minuten gespeeld?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Matavz heeft anders afgelopen seizoen de nodige assists gegeven en beter gescoord dan onze vriend Sigthorson.
3 mln is imo een goede prijs. daarboven zou ik zeggen doeiquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Bod afgewezen ... niet hoger dan 3 bieden.
middenveld klopt niet atm imo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:57 schreef gniffie het volgende:
Het was weer matig. Je hebt geluk dat het niveau van de Eredivisie bedroevend laag is en je makkelijk kampioen word maar in Europa ga je er dik af. Het veldspel is zo veel slechter geworden sinds de zomerstop, alsof De Boer niet te goed wil worden
Ik moest lachen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:57 schreef gniffie het volgende:
Het was weer matig. Je hebt geluk dat het niveau van de Eredivisie bedroevend laag is en je makkelijk kampioen word maar in Europa ga je er dik af. Het veldspel is zo veel slechter geworden sinds de zomerstop, alsof De Boer niet te goed wil worden
Porto en Benfica doen het toch ook beter tegen ploegen die 10 keer zo veel kunnen besteden? Dat deden wij toch ook in 1995, in 1996 en 2002?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En dat ze in de CL niet ver gaan komen tegen ploegen die 10 keer zo veel kunnen besteden is een beetje open deuren in trappen.
Die haal je ook niet voor 3 miljoen hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Aankloppen bij Tyton? Hoewel die gisteren wel matig was maar normaal gesproken toch een hele goede keeper.
Je moet ook niet veel meer willen betalen voor een talent, of hij moet echt veel beter zijn dan Vermeer en dat heb je nu niet in de Eredivisie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die haal je ook niet voor 3 miljoen hoor.
Hij is beter en langer dan Cillessen, dus ook meer waard.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die haal je ook niet voor 3 miljoen hoor.
Echt waar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die Matavz kan ook aardig voetballen.
Wel tegen Leeuwin.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die Matavz kan ook aardig voetballen.
Dat lukt mij nog.quote:
Het veldspel is tig maal slechter dan vorig seizoen. Dat je veel goals scoort, overigens bijna allemaal uit de counter, doet daar niets van af.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik moest lachen.. Ze spelen zo veel beter dan alle voorgaande seizoenen sinds 2000. Alhoewel je wel merkt dat het zonder vertonghen allemaal een stuk minder is. Maar ze spelen nog steeds zeer goed.
En dat ze in de CL niet ver gaan komen tegen ploegen die 10 keer zo veel kunnen besteden is een beetje open deuren in trappen.
Ligt vooral aan het feit dat Vertonghen niet fit is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het veldspel is tig maal slechter dan vorig seizoen. Dat je veel goals scoort, overigens bijna allemaal uit de counter, doet daar niets van af.
Nee, Blind is voetballend gezien misschien wel beter dan Vertonghen. Het middenveld is waardeloos en De Boer vertikt het om het om te gooienquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:29 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ligt vooral aan het feit dat Vertonghen niet fit is.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Nee, Blind is voetballend gezien misschien wel beter dan Vertonghen. Het middenveld is waardeloos en De Boer vertikt het om het om te gooien
Blind is voetballend gezien aardig maar als Vertonghen meespeelt heb je eigenlijk 4 man op het middenveld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Nee, Blind is voetballend gezien misschien wel beter dan Vertonghen. Het middenveld is waardeloos en De Boer vertikt het om het om te gooien
Blind heeft een geweldige steekbal, Vertonghen stoomt op om uiteindelijk tegen een muur op te lopen en geeft hem dan breed. Ik weet wel wie ik liever erbij heb om op te bouwenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:37 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Blind is voetballend gezien aardig maar als Vertonghen meespeelt heb je eigenlijk 4 man op het middenveld.
Blind is op geen enkele manier een verbetering ten opzichte van Jan Vertonghen. Wat speelde Ajax weer lekker zeg...Heerenveen geen enkele kans.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat hij korter kan weg draaien?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef Jojoortje het volgende:
Vertonghen heeft veel meer rust aan de bal joh.
Wat een onzin...quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Blind heeft een geweldige steekbal, Vertonghen stoomt op om uiteindelijk tegen een muur op te lopen en geeft hem dan breed. Ik weet wel wie ik liever erbij heb om op te bouwen
Deze man kun je toch niet serieus nemen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Blind heeft een geweldige steekbal, Vertonghen stoomt op om uiteindelijk tegen een muur op te lopen en geeft hem dan breed. Ik weet wel wie ik liever erbij heb om op te bouwen
Ga er dan eens inhoudelijk op in? In plaats van te reageren met smileys en iemand persoonlijk aan te vallen. Hop hop!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze man kun je toch niet serieus nemen?
eensquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:44 schreef TJV het volgende:
Met de opmerking over het middenveld ben ik het wel eens, Siem geeft op zijn hoogst een tikkie breed op Greg terwijl je als je Janssen en Eriksen met daarachter Anita hebt staan barst van de steekpassjes richting de flanken en spits.. Siem heeft het uitstekend gedaan in de spits maar ik dacht dat we vooruit wilden, en dat lukt niet met Siem op het middenveld. Ideale 12e man.
Daar hoef je toch niet inhoudelijk op in te gaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga er dan eens inhoudelijk op in? In plaats van te reageren met smileys en iemand persoonlijk aan te vallen. Hop hop!
Ja maar jij gaat er juist wel op in. Als je denkt dat iemand trollt of als je iemand toch niet serieus kan nemen, ga er dan gewoon helemaal niet op in.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet inhoudelijk op in te gaanKom op zeg. Als je op al die azijnzeikers in zou gaan zou je over 10 jaar nog bezig zijn. Het spel is zoveel beter dan voorgaande 2 seizoenen. En het middenveld is ook echt niet slecht. Alleen met Anita als LB is het kut. En Siem is niet zo goed.
En Blind beter dan Vertonghen.
Hou toch op joh. Als je niet ziet dat Jan op alle vlakken beter is dan Blind, dan snap je er niks van...quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga er dan eens inhoudelijk op in? In plaats van te reageren met smileys en iemand persoonlijk aan te vallen. Hop hop!
Heel goed argument..Blind is op geen enkel vlak beter dan Vertonghen. Oftewel..onzin.quote:
Ik zei voetballend beter..... Vertonghen is verdedigend stukken sterker dan Blindquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet inhoudelijk op in te gaanKom op zeg. Als je op al die azijnzeikers in zou gaan zou je over 10 jaar nog bezig zijn. Het spel is zoveel beter dan voorgaande 2 seizoenen. En het middenveld is ook echt niet slecht. Alleen met Anita als LB is het kut. En Siem is niet zo goed.
En Blind beter dan Vertonghen.
Zn steekpassquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heel goed argument..Blind is op geen enkel vlak beter dan Vertonghen. Oftewel..onzin.. Op welk punt is Blind dan beter?
Kleuter
Zelfs voetballend is hij niet beter, te onrustig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik zei voetballend beter..... Vertonghen is verdedigend stukken sterker dan Blind
Wat betekent dat uberhaupt... Blind geeft nooit de lange bal dus dat zal het niet betekenenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs voetballend is hij niet beter, te onrustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |