volgens mij mag je die site niet meer noemenquote:
Ebecilio kan het vergetenquote:
Zolang hij niet al te veel verdedigend werk heeft vind ik het best een redelijke speler.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ebecilio kan het vergeten![]()
Trouwens, vond Blind ook niet zo slecht spelen vandaag
Hoeveel azijn heb jij gedronken vanochtend.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Iedereen heeft het wel hoe goed Ajax wel niet was vandaag maar ik vond de keeper van Heerenveen bij alle 5 goals er behoorlijk schlemielig uitzien en die tegengoal van Ajax was ook niet om aan te zien.
Punten verspelen tegen dit VVV zou best wel schandalig zijn. Wat mij betreft degradatiekandidaat numero uno.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekkere wedstrijd en ik heb genoten. Boerrigter begint zijn basisplaats uit te betalen.
Verfrissend om hem te zien spelen.
Het schot van Toby was werkelijk fenomenaal. Je zag het al aankomen. De aanloop en dan dat spijkerharde schot.
Serero weer met een mooie assist op Mickey. Goed 1-2tje.
Ik vraag me ook af waar Jans mee bezig is. Waarom zet je Sibon erin als wissel voor Dost. Onbegrijpelijk...
Volgende week is de horde Vvv. Ik heb er vertrouwen in!
Ik denk dat niemand die wissel van Jans begrijpt. Maar het was niet de eerste keer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekkere wedstrijd en ik heb genoten. Boerrigter begint zijn basisplaats uit te betalen.
Verfrissend om hem te zien spelen.
Het schot van Toby was werkelijk fenomenaal. Je zag het al aankomen. De aanloop en dan dat spijkerharde schot.
Serero weer met een mooie assist op Mickey. Goed 1-2tje.
Ik vraag me ook af waar Jans mee bezig is. Waarom zet je Sibon erin als wissel voor Dost. Onbegrijpelijk...
Volgende week is de horde Vvv. Ik heb er vertrouwen in!
Vraag dat voortaan in het streamtopicquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:29 schreef Aalbers het volgende:
Is er een sopcast uitzending of een andere stream?
Wees gewoon blij omdat Ajax gewonnen heeftquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vraag dat voortaan in het streamtopic
Ok. Joepiequote:Op zondag 14 augustus 2011 16:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wees gewoon blij omdat Ajax gewonnen heeft
Eriksen was sowieso vrij onzichtbaar vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
Eriksen mag wel meer aan z'n schoten werken, de tering wat scheef allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |