Ajax onwaardig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat heeft Ajax zichzelf aangedaan. Leergeld voor slecht beleid. En El Ham zal nog wel bij zinnen komen voor de winterstop. Als ze hem maar slecht genoeg behandelen.
Eredivisielive.nlquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef honkeytonk het volgende:
Nu maar even een streampje zoeken, als iemand weet mag hij/zij PM'en
Voor mij geen HD, vind het al duur zat met Eredivisie Live en Sport 1quote:
Eerste kanalen van S1 en EL is HDquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Voor mij geen HD, vind het al duur zat met Eredivisie Live en Sport 1
Moet je wel een (extra) HD abonnement daarnaast hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eerste kanalen van S1 en EL is HD
Ziggo nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:31 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Moet je wel een (extra) HD abonnement daarnaast hebben(bij UPC)
Nice, ik ga binnenkort maar weer eens vergelijken. Ik heb het idee dat ik veul te veel betaal voor wat ik krijgquote:
Moet je alleen verhuizen als je wilt wisselen. En volgens mij hoef je bij UPC niet meer per se meer te betalen voor HD.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:33 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nice, ik ga binnenkort maar weer eens vergelijken. Ik heb het idee dat ik veul te veel betaal voor wat ik krijgAlleen jammer dat je altijd aansluitkosten of kosten moet betalen voor je decoder, dat vind ik het ook weer niet waard
Ik betaal 14,95 voor S1 en 16,95 voor EL.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:33 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Nice, ik ga binnenkort maar weer eens vergelijken. Ik heb het idee dat ik veul te veel betaal voor wat ik krijgAlleen jammer dat je altijd aansluitkosten of kosten moet betalen voor je decoder, dat vind ik het ook weer niet waard
Wow, ik betaalde 17,50 voor beide, nu is dat 21 / 22 euro geworden volgens mij.. Alleen in totaal zit ik op iets van 50 euro, incl. opnemen, maar niks HDquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik betaal 14,95 voor S1 en 16,95 voor EL.
Naai streek van UPCquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:35 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wow, ik betaalde 17,50 voor beide, nu is dat 21 / 22 euro geworden volgens mij.. Alleen in totaal zit ik op iets van 50 euro, incl. opnemen, maar niks HD
Er is ook een live/discussie topic in VBL, lieverdquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Gaat moeilijk worden zonder Landzaat
Komt vandaag wel, net zoals die van Kolbeinquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:37 schreef PeeJie_ het volgende:
Janssen zijn eerste doelpuntje moet nog vallen in de Arena...
Aah, die zocht ik alquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er is ook een live/discussie topic in VBL, lieverd![]()
Live Eredivisieverslagen 11/12 #17: John Karelse is een regelrechte
Ik stuur je wel eentje voor op je browser.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Bedankt, maar kan niets met Sopcast op deze PC helaas
Me 2?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik stuur je wel eentje voor op je browser.
1-1quote:
Ik weet niet of dat nou echt gaat helpen tegen Narsingh.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:17 schreef Splutje het volgende:
Wel even Boilesen erin knallen in de rust
Je krijgt een PM.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:29 schreef Aalbers het volgende:
Is er een sopcast uitzending of een andere stream?
Neequote:Op zondag 14 augustus 2011 15:29 schreef Aalbers het volgende:
Of gewoon eredivisie live kopen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:18 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Je moet voortaan op rojadirecta.es kijken
Die laatste actie van Sereroquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Of gewoon eredivisie live kopen.
5-1 netjesBoerrigter
Goals? Goalquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die laatste actie van SereroEn Ebecilio die zowaar iets goeds deed!. Die goal van Sulejmani!
. Goeie wedstrijd weer, jammer van die tegengoals, maar dat komt er nog wel uit als Vertonghen en Boilesen weer mee doen.
Hoe laat is dat? 22:00 ofzo toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:25 schreef FireFox1 het volgende:
Lekker potje vandaag![]()
Als Barcelona straks wint, is mijn weekend compleet
volgens mij mag je die site niet meer noemenquote:
Ebecilio kan het vergetenquote:
Zolang hij niet al te veel verdedigend werk heeft vind ik het best een redelijke speler.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ebecilio kan het vergeten![]()
Trouwens, vond Blind ook niet zo slecht spelen vandaag
Hoeveel azijn heb jij gedronken vanochtend.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Iedereen heeft het wel hoe goed Ajax wel niet was vandaag maar ik vond de keeper van Heerenveen bij alle 5 goals er behoorlijk schlemielig uitzien en die tegengoal van Ajax was ook niet om aan te zien.
Punten verspelen tegen dit VVV zou best wel schandalig zijn. Wat mij betreft degradatiekandidaat numero uno.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekkere wedstrijd en ik heb genoten. Boerrigter begint zijn basisplaats uit te betalen.
Verfrissend om hem te zien spelen.
Het schot van Toby was werkelijk fenomenaal. Je zag het al aankomen. De aanloop en dan dat spijkerharde schot.
Serero weer met een mooie assist op Mickey. Goed 1-2tje.
Ik vraag me ook af waar Jans mee bezig is. Waarom zet je Sibon erin als wissel voor Dost. Onbegrijpelijk...
Volgende week is de horde Vvv. Ik heb er vertrouwen in!
Ik denk dat niemand die wissel van Jans begrijpt. Maar het was niet de eerste keer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekkere wedstrijd en ik heb genoten. Boerrigter begint zijn basisplaats uit te betalen.
Verfrissend om hem te zien spelen.
Het schot van Toby was werkelijk fenomenaal. Je zag het al aankomen. De aanloop en dan dat spijkerharde schot.
Serero weer met een mooie assist op Mickey. Goed 1-2tje.
Ik vraag me ook af waar Jans mee bezig is. Waarom zet je Sibon erin als wissel voor Dost. Onbegrijpelijk...
Volgende week is de horde Vvv. Ik heb er vertrouwen in!
Vraag dat voortaan in het streamtopicquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:29 schreef Aalbers het volgende:
Wees gewoon blij omdat Ajax gewonnen heeftquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vraag dat voortaan in het streamtopic
Ok. Joepiequote:Op zondag 14 augustus 2011 16:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wees gewoon blij omdat Ajax gewonnen heeft
Eriksen was sowieso vrij onzichtbaar vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
Eriksen mag wel meer aan z'n schoten werken, de tering wat scheef allemaal.
Durf je dat wel te zeggen in het Ajaxtopic? Anders komen die proEriksenaanhang er aan met hun fakkels.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eriksen was sowieso vrij onzichtbaar vandaag.
en geen Janssen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:05 schreef Pan.da het volgende:
Volgende keer Anita als CVM, Eriksen op links en Serero op rechts. Vertonghen er weer bij en dan kunnen we genieten.
ligt er maar net aan tegen wie je speelt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:05 schreef Pan.da het volgende:
Volgende keer Anita als CVM, Eriksen op links en Serero op rechts. Vertonghen er weer bij en dan kunnen we genieten.
Heb ik al zovaak gezegd. Eriksen is nog veelte licht en komt kracht te kort. In 3 van de 5 wedstrijden kan hij het niet compenseren met zijn inzicht/techniek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Durf je dat wel te zeggen in het Ajaxtopic? Anders komen die proEriksenaanhang er aan met hun fakkels.
Nee geen Janssen. Heb je gezien hoe die speelt? Anita ipv Janssen. Anita is verdedigend sterker en biedt zich meer aan bij de CV's.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:06 schreef franklop het volgende:
[..]
en geen Janssen?die moet altijd spelen
Janssen is in pontentie in van de beste, zo niet de beste, speler uit de eredivisie. Laat hem nog paar wedstrijden wennen en hij wordt veel beslissender. Daarnaast is hij de enige die een vrije trap/corner fatsoenlijk kan trappen en dat moet je gezien de laatste jaren bij ajax koesterenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:07 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Nee geen Janssen. Heb je gezien hoe die speelt? Anita ipv Janssen. Anita is verdedigend sterker en biedt zich meer aan bij de CV's.
Dat zei ik laatst ook en toen had ik iedereen over me heenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb ik al zovaak gezegd. Eriksen is nog veelte licht en komt kracht te kort. In 3 van de 5 wedstrijden kan hij het niet compenseren met zijn inzicht/techniek.
Niet seksueel gezienquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook en toen had ik iedereen over me heen
Ik wil ook wel over je heen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat hij slecht is en geen talent is. Dat is wat anders.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan kun jij dus absoluut niet lezen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat hij slecht is en geen talent is. Dat is wat anders.
Prijs kaartje zou wel minimaal 7 000 000 zijn ofzo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef Devz het volgende:
Aardige wedstrijd. Positief vond ik vooral Boerrigter en Sigthorsson, goede aankopen. Wel kon Sigthorsson weer geen hele wedstrijd vol maken. Geeft weer eens aan hoe hard we nog een tweede spits nodig hebben. Ajax mag van mij ook wel eens informeren naar het prijskaartje van Assaidi, leuke speler is dat en zou meer dan prima bij Ajax passen.
Achterin stond het dit keer redelijk, maar er was dan ook dreiging van Heerenveen. In die enkele gevallen dat ze er wel uit kwamen oogde de verdediging weer kwetsbaar. CV erbij zou ik dan ook niet erg vinden. Maar voor vandaag was het al met al ruim voldoende.
Hoe kan ik op je reageren als ik niet kan lezen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan kun jij dus absoluut niet lezen.
Toevalstreffers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik op je reageren als ik niet kan lezen.
Die er bijna nooit in gaan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Janssen moet je alleen al laten spelen vanwege zijn vrije trappen.
Ik bedoel de totaal scorequote:Op zondag 14 augustus 2011 16:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Goals? GoalMaar dat was jammer ja.
Maar ben echt blij dat boerrigter het zo goed doet. Goal van sulejmani was netjes ja. Al was hij de rest van de wedstrijd niet zo goed maarja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |